Joja Rupta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joja Rupta

    Salutare,

    Am „reusit” sa rup o bucata din joja, care a ramas inauntru.... Bucata are cam 4 cm..

    Intrebare: poate sa afecteze cumva motorul bacatica aia din joja?

    Merci mult!

  • #2
    Desigur ca nu e foarte bine ce s-a intamplat, dar in motor nu are cum sa ajunga pentru ca uleiul din baie este tras de pompa printr-o sita.
    Oricum, pentru linistea sufleteasca si pentru a evita zgandarirea ghinionului este bine sa dai jos baia si sa elimini bucata aceea.
    Cat ai de cand ai facut schimbul (km/timp)?

    Comment


    • #3
      Lasa restul ala acolo, nu se intampla absolut nimic, nu te complica cu baia jos;te vei alege cu alte dureri de cap.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        unu zice da`o jos , altu las`o asa , ce sa mai crezi pana la urma ?

        eu nu intelegi cum ai rupt o bucata acolo , joja aia e cat de cat flexibila...

        Comment


        • #5
          Pai hai sa judecam ce riscuri avem daca o lasam acolo?Absolut nici unul.Ce riscuri avem daca dam baia jos?Timp.cheltuiala si risc sa nu realizezi o etansare ca lumea.E posibil sa fie evacuata la schimbul de ulei.
          Cu asta trebuia sa incep.Colegul va cantari si va hotari.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            Acum, la rece, poate fi usor casanta, iar daca faci o miscare gresita cand o scoti, se poate rupe de la varf, iar restul aluneca in interior
            Nu imi dau seama ce probleme pot aparea la demontarea baii de ulei.....

            Comment


            • #7
              cum sa se rupa de la varf ??? sau voi scoateti joja cu capota inchisa ?

              Comment


              • #8
                Las-o acolo ca nu are nimic.

                Si la mine este o bucata in baie dar la dci este foarte prost facuta si merg asa de vre-o 7 000 km si nu se intampla nimic.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #9
                  @mariusnicolae
                  Nu ai inteles;la montarea baii de ulei pot aparea probleme de etansare corecta.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    Ei bine, sigur ca pot aparea, insa acum nici nu e bine sa stam cu drobul de sare deasupra capului, probleme pot aparea si al un banal schimb de ulei
                    Acum, nu mai stiu exact daca 16v are garnitura la baie sau nu.
                    @CataFOF: se poate intampla la jojele de plastic daca te grabesti sau esti neindemanatic, am vazut de mai multe ori.

                    Comment


                    • #11
                      Merci pt pareri

                      Am mers vreo 3000 de km de atunci fara probleme. Joja s-a rupt partial in mana cand am sters-o iar cand am mai verificat inca odata nivelul, s-a rupt. La frig e foarte casanta, plus ca are si o curbura de la forma conductei jojei.

                      O las acolo, nu cred ca voi avea probleme.
                      O zi buna!

                      Comment


                      • #12
                        Acum, nu mai stiu exact daca 16v are garnitura la baie sau nu.
                        [/QUOTE]

                        Hai spune ca ai glumit;cum sa nu existe garnitura la baia de ulei?
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          Pai sunt si modele ale altor marci care nu au garnitura, etanseaza doar pe sant umplut cu mastic
                          N-am glumit, chiar nu mai tin minte cu siguranta cum e la logan.

                          Comment


                          • #14
                            joja rupta

                            stie cumva cum se demonteaza tubul jojei de la motorul de 1,6 8v ?
                            multumesc!

                            Comment


                            • #15
                              Tubul metalic al jojei este bagat prin presare. Recomandarea este sa nu il demontati. Daca totusi esti absolut necesara demontarea lui, marcati pe tubul jojei nivelul pana la care este introdus in blocul motor. Daca la remontare il introduceti mai mult sau mai putin, indicatia jojei va fi eronata.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google