If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Desigur ca nu e foarte bine ce s-a intamplat, dar in motor nu are cum sa ajunga pentru ca uleiul din baie este tras de pompa printr-o sita.
Oricum, pentru linistea sufleteasca si pentru a evita zgandarirea ghinionului este bine sa dai jos baia si sa elimini bucata aceea.
Cat ai de cand ai facut schimbul (km/timp)?
Pai hai sa judecam ce riscuri avem daca o lasam acolo?Absolut nici unul.Ce riscuri avem daca dam baia jos?Timp.cheltuiala si risc sa nu realizezi o etansare ca lumea.E posibil sa fie evacuata la schimbul de ulei.
Cu asta trebuia sa incep.Colegul va cantari si va hotari.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Acum, la rece, poate fi usor casanta, iar daca faci o miscare gresita cand o scoti, se poate rupe de la varf, iar restul aluneca in interior
Nu imi dau seama ce probleme pot aparea la demontarea baii de ulei.....
Ei bine, sigur ca pot aparea, insa acum nici nu e bine sa stam cu drobul de sare deasupra capului, probleme pot aparea si al un banal schimb de ulei
Acum, nu mai stiu exact daca 16v are garnitura la baie sau nu.
@CataFOF: se poate intampla la jojele de plastic daca te grabesti sau esti neindemanatic, am vazut de mai multe ori.
Am mers vreo 3000 de km de atunci fara probleme. Joja s-a rupt partial in mana cand am sters-o iar cand am mai verificat inca odata nivelul, s-a rupt. La frig e foarte casanta, plus ca are si o curbura de la forma conductei jojei.
O las acolo, nu cred ca voi avea probleme.
O zi buna!
Pai sunt si modele ale altor marci care nu au garnitura, etanseaza doar pe sant umplut cu mastic
N-am glumit, chiar nu mai tin minte cu siguranta cum e la logan.
Tubul metalic al jojei este bagat prin presare. Recomandarea este sa nu il demontati. Daca totusi esti absolut necesara demontarea lui, marcati pe tubul jojei nivelul pana la care este introdus in blocul motor. Daca la remontare il introduceti mai mult sau mai putin, indicatia jojei va fi eronata.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment