salut,
am Logan 1.6 16v din 2006 si de vreo saptamana se aude un carait in dreptul meu, al soferului.
nu e vreo pietricita la roata, sau ventilatorul.
cand e foarte rece afara... nu face... decat dupa ce merg cu ea ceva timp... vreo 10-15 min.... cand e mai cald afara.....face de cand plec... adica nu trebuie sa merg 10-15 min....
cineva mi-a spus ca e uleiul din cutie care isi pierde vascozitatea cand se incalzeste... ok... l-am schimbat.. am pus ulei dacia.....acum am ulei curat in cutia de viteze.....face exact la fel.
o alta chestie ..... in tr 1 si 2 se aude mai putin ...... cand bag tr3 se aude tare.. si tr 4 deja e enervant zgomotul... care v-am spus... este un carait .. ca si cum ai pus la o bicicleta, la roata.... o lamela din plastic sa se loveasca de spite sau cum ai tine o bucata de hartie la paletele unui ventilator.
cand apas ambreiajul ... se aude... insa mai incet... cand iau piciorul de pe ambreiaj... revine zgomotul exact ca inainte... la fel de tare...
pe loc, pe liber si turata la 2000 turatii constant sau la 3000 turatii constant nu se aude absolut deloc caraitul, deci doar cand e rulata.
cineva spunea ca ar fi rulmentul de presiune, cineva ambreiajul, cineva cutia de viteze... nu mai stiu pe cine sa cred ....
voi ce parere aveti ?
Viorel
am Logan 1.6 16v din 2006 si de vreo saptamana se aude un carait in dreptul meu, al soferului.
nu e vreo pietricita la roata, sau ventilatorul.
cand e foarte rece afara... nu face... decat dupa ce merg cu ea ceva timp... vreo 10-15 min.... cand e mai cald afara.....face de cand plec... adica nu trebuie sa merg 10-15 min....
cineva mi-a spus ca e uleiul din cutie care isi pierde vascozitatea cand se incalzeste... ok... l-am schimbat.. am pus ulei dacia.....acum am ulei curat in cutia de viteze.....face exact la fel.
o alta chestie ..... in tr 1 si 2 se aude mai putin ...... cand bag tr3 se aude tare.. si tr 4 deja e enervant zgomotul... care v-am spus... este un carait .. ca si cum ai pus la o bicicleta, la roata.... o lamela din plastic sa se loveasca de spite sau cum ai tine o bucata de hartie la paletele unui ventilator.
cand apas ambreiajul ... se aude... insa mai incet... cand iau piciorul de pe ambreiaj... revine zgomotul exact ca inainte... la fel de tare...
pe loc, pe liber si turata la 2000 turatii constant sau la 3000 turatii constant nu se aude absolut deloc caraitul, deci doar cand e rulata.
cineva spunea ca ar fi rulmentul de presiune, cineva ambreiajul, cineva cutia de viteze... nu mai stiu pe cine sa cred ....
voi ce parere aveti ?
Viorel
Comment