Coboara Greu Din Turatie!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coboara Greu Din Turatie!

    am si eu o problema de cand a venit frigul, aceeasi pe care am avut.o si anul trecut.
    Deci masina imi porneste fara probleme. Problema apare la eliberarea acceleratiei, cand schimb vitezele motorul urca in turatie apoi scade foarte greu, problema tine pana se incalzeste putin masina dupa care merge normal! Ce ar putea fi? Mpp.ul sau sonda lamda, sau daca e altceva atunci, ce?
    Multumesc anticipat celor care or sa ma ajute si imi cer scuze moderatorilor daca exista thread asemanator, insa eu nu l.am gasit!
    sigpic

  • #2
    Cablul de la acceleratie?
    sigpic

    Comment


    • #3
      tinand cont ca problema apare doar cand motorul e rece nu cred ca e de la cablul de acceleratie...am si eu un amic care are un 1.6 16v nou (500km) si are aceeasi problema...cei din service nu i-au dat nici o lamurire...masina de noua cand o pornea ii urca in ture apoi scadea greu pana murea motorul...acu i-au resoftat masina si nu-i mai moare motorul dar tot scade greu in turatie...
      My ride

      Comment


      • #4
        asa presupun si eu ca n.ar fi de la cablu deoarece face asa doar pana se incalzeste motorul si doar iarna
        Partea buna e ca nu imi moare motorul, insa coboara cam jos. La aproximativ 500 de ture, ceea ce nu cred ca e normal. Dar tot la fel, pana se incalzeste.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Nicule, vezi ca turometrul Loganului porneste de la 500 rpm.

          Pedala de acceleratie se "simte" tare cand o calci?
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • #6
            atunci relantiul sta bine, pedala e la fel si cand e rece si face figura asta dar si cand se incalzeste si nu mai face!
            o sa incerc sa fac un video, am incercat acum dar fiind putin mai cald afara si avand in vedere ca am fost si mai devreme plecat undeva, s.a comportat normal!
            sigpic

            Comment


            • #7
              Daca ai dat cu vaselina pe cablu este normal sa se ingroase vaselina cand este frig, de unde rezulta coborarea mai greoaie in ture cand eliberezi acceleratia.
              Incearca sa o accelerezi cu mana direct pe tija de sub filtru si sa o aduci tot cu mana pe punctul inferior, si vezi daca mai face la fel.
              real power..... diesel power by

              Comment


              • #8
                Originally posted by Sebi_NT View Post
                tinand cont ca problema apare doar cand motorul e rece nu cred ca e de la cablul de acceleratie...am si eu un amic care are un 1.6 16v nou (500km) si are aceeasi problema...cei din service nu i-au dat nici o lamurire...masina de noua cand o pornea ii urca in ture apoi scadea greu pana murea motorul...acu i-au resoftat masina si nu-i mai moare motorul dar tot scade greu in turatie...
                alea au clapeta electronica ) , deci sigur nu e din cablu .
                Problema la 16v e din soft , trebuie resoftat la reprezentanta calculatorul , la fel cum au problema aceea cu senzor de detonatie , senzor de presiune etc.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  sau MPP-ul murdar se misca greu axu asta pe langa ce a spus si Cristi_Xp

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    Problema la 16v e din soft , trebuie resoftat la reprezentanta calculatorul
                    A fost resoftat la reprezentanta dar tot face figuri la pornire...se decelereaza greoi la fel cum spune si nicu_rcn si scade destul de mult turatia abia apoi se regleaza. si parerea mea e ca trage destul de rau pentru un motor de 1.6 16v nou
                    My ride

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cosmindan View Post
                      Daca ai dat cu vaselina pe cablu este normal sa se ingroase vaselina cand este frig, de unde rezulta coborarea mai greoaie in ture cand eliberezi acceleratia.
                      Incearca sa o accelerezi cu mana direct pe tija de sub filtru si sa o aduci tot cu mana pe punctul inferior, si vezi daca mai face la fel.
                      nu am dat cu vaselina pe acolo...

                      Originally posted by nikuniku View Post
                      sau MPP-ul murdar se misca greu axu asta pe langa ce a spus si Cristi_Xp
                      pai si de ce face face numai la rece/
                      Last edited by nicu_rcn; 10 December 2011, 16:01. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        cred ca este normal sa mearga putin "anormal" pana ajunge la temperatura optima! este cam aceeasi chestie... vara la pornire, sare turometrul undeva la 1500 spre 2000 rpm si iarna putin mai mult peste 2000!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google