Span Din Pompa De Inalte
Salut, nu stiu daca mai este de actualitate sfatul meu, totusi am sa va spun cum se rezolva aceasta problema. Mia intai scoti filtrul de motorina, ii versi continutul intr-un vas curat si apoi pui in vas un magnet scos dintr-un hard vechi. Daca se prinde de el span atunci singura solutie este schimbarea pompei de inalte (Delphi au facut unele loturi de pompe dintr-un otel slab care prin frecare se toceste si creeaza span foarte fin, probleme sunt si la Clio, Ford etc. in general cele de 65CP) a injectoarelor si a filtrului de motorina si in mod obligatoriu curatata toata instalatia (conducte, rerzervor). Eu am luat Clio din Franta cu acest defect si apoi am fost nevoit sa fac cele mentionate mai sus. Acum nu mai am probleme, functioneaza perfect. Atentie, instalatia si rezervorul fiind din plastic, iar motorina lipicioasa curatirea se face anevoios cu multi litrii de diluant. Daca aveti nevoie de pompa si injectoare pot sa va ajut intrucat ma deplasez lunar in Franta. Am sa revin cu foto ale pompei defecte pe care din curiozitate am desfacut-o, se vede clar ca rotorul a sapat in camasa de otel cam 2 mm.
Nu mai scrie cu Caps Lock
Originally posted by alin_kick
View Post
Nu mai scrie cu Caps Lock
Comment