Nu Mai Porneste Masina - Scade Presiunea La Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Span Din Pompa De Inalte

    Originally posted by alin_kick View Post
    De doua zile m-am trezit ca nu mai porneste masina.Trebuie sa o amortizez manual de la pompita si pe urma sa ii rup bateria vreo 2 min sa porneasca.Aveti idee ce se intampla ?? A mai patit cineva ca mine ??Multumesc
    Salut, nu stiu daca mai este de actualitate sfatul meu, totusi am sa va spun cum se rezolva aceasta problema. Mia intai scoti filtrul de motorina, ii versi continutul intr-un vas curat si apoi pui in vas un magnet scos dintr-un hard vechi. Daca se prinde de el span atunci singura solutie este schimbarea pompei de inalte (Delphi au facut unele loturi de pompe dintr-un otel slab care prin frecare se toceste si creeaza span foarte fin, probleme sunt si la Clio, Ford etc. in general cele de 65CP) a injectoarelor si a filtrului de motorina si in mod obligatoriu curatata toata instalatia (conducte, rerzervor). Eu am luat Clio din Franta cu acest defect si apoi am fost nevoit sa fac cele mentionate mai sus. Acum nu mai am probleme, functioneaza perfect. Atentie, instalatia si rezervorul fiind din plastic, iar motorina lipicioasa curatirea se face anevoios cu multi litrii de diluant. Daca aveti nevoie de pompa si injectoare pot sa va ajut intrucat ma deplasez lunar in Franta. Am sa revin cu foto ale pompei defecte pe care din curiozitate am desfacut-o, se vede clar ca rotorul a sapat in camasa de otel cam 2 mm.




    Nu mai scrie cu Caps Lock
    Last edited by vali007; 23 August 2008, 13:28. Reason: Re-editare

    Comment


    • #17
      Si daca spanul ala e cumva si din aluminiu nu stiu cum il trage magentul...


      PS: Nu mai scrie cu caps-lock activat!
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        ANDREI nu are de unde sa apara span din aluminiu din pompa

        Comment


        • #19
          Si captorul de motorina o fi facut tot din fier, nu?
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            ANDREI in pompa nu sunt decit doi senzori cel ptr temp carburant si cel ptr debit carburant deci acei senzori nu sant piese in miscare

            Comment


            • #21
              Originally posted by iliecocu View Post
              ANDREI in pompa nu sunt decit doi senzori cel ptr temp carburant si cel ptr debit carburant deci acei senzori nu sant piese in miscare
              maine am sa pun foto cu pompa desfacuta si o sa incerc sa va explic ce anume se toceste in interior.

              Comment


              • #22
                E=iliecocu;166368]ANDREI in pompa nu sunt decit doi senzori cel ptr temp carburant si cel ptr debit carburant deci acei senzori nu sant piese in miscare[/QUOTE]

                atasez, foto cu pompa delphi de 65 cp defecta si desfacuta. Piesele din interior sunt din otel (cauza este recunoscuta de fabricant si anume au fabricat mai multe loturi de piese pt interiorul pompei, din eroare, dintr-un otel de slaba calitate, deci problemele apar numai la pompele care au fost asamblate cu piese din loturilr respective).
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Si cam ce se macina pe la ele? Se mai pot repara,sau trebuie inlocuita pompa co totul?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Vicol Gabriel View Post
                    Si cam ce se macina pe la ele? Se mai pot repara,sau trebuie inlocuita pompa co totul?
                    sunt doi semicilindrii din metal impinsi de cate 2 arculete fiecare dispusi diametral opus in corpul de otel(partea din spate) a pompei (piesa aia mica si zgariata dintr-una din pozele postate mai sus). Acestia stau in interiorul rotorului( axul ala care la un cap are un cilindru cu gaura si la celalalt cap are pinionul de la curea) este in poza, astfel in interiorul rotorului prin frecarea cu cei doi cilindrii se creeaza presiunea. Se vede in foto ca in interiorul rotorului este pe margine o bavura de circa 2mm, inaltime mai precis pe centrul rotorului lipsesc 2mm din otel care a devenit span fin( trece fara probleme prin hartia filtrului de motorina) si care blocheaza injectoarele deschise pe retur si astfel nu se mai poate ajunge la presiunea optima in rampa comuna, de unde si pornitul anevoios, lipsa de putere in sarcina, opriri bruste ale motorului la ralanti, aprinderi de martori si beculete......Etc.

                    Comment


                    • #25
                      Si de ce la unele masini pilitura apare mai devreme si la unele mai tarziu? Am vazut loganuri cu pilitura la cateva mii de km si loganuri cu pilitura la peste 100000km. Daca e defect de fabricatie de ce nu apare de la inceput la toate?
                      La loganurile DCI EURO 4 pompa e la fel ca la cele EURO 3? MAi apare acesta problema?

                      Comment


                      • #26
                        pompele sunt la fel, difera catalizatorul si softul din ecu injectie.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Si de ce la unele masini pilitura apare mai devreme si la unele mai tarziu? Am vazut loganuri cu pilitura la cateva mii de km si loganuri cu pilitura la peste 100000km. Daca e defect de fabricatie de ce nu apare de la inceput la toate?

                          Comment


                          • #28
                            intreaba la vocea clientului, ne depaseste
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              intrebare care nu are raspuns.cea mai tare intrebare e de ce se ....t pompele si injectoarele astea asa in draci.sunt si alte marci pe deasel in romania si poate unele cu sistem de injectie delphi si nu au nici pe dracu si merg cu pacura .eu cunosc un tip care are un astra cu 100 cp si baga motorina de unde gaseste si are 174 mii si nu are nimic.nu mai cumparati logan deasel!trebe facuta petitie referitoare la sistemul injectie de pe logan ca nu se mai poate.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #30
                                Eu nu mai am garantie, daca imi pica pompa sau injectoarele nu pot sa le schimb pe cheltuiala DACIA pt ca au un defect ascuns de fabricatie? Oare s-au mai ieftinit astea pentru euro3 ca pana sa apara euro 4 erau scumpe tare?
                                Insist cu intrebarea: Si de ce la unele masini pilitura apare mai devreme si la unele mai tarziu? Am vazut loganuri cu pilitura la cateva mii de km si loganuri cu pilitura la peste 100000km. Daca e defect de fabricatie de ce nu apare de la inceput la toate?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google