Nu Mai Porneste Masina - Scade Presiunea La Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Mai Porneste Masina - Scade Presiunea La Motorina

    De doua zile m-am trezit ca nu mai porneste masina.trebuie sa o amortizez manual de la pompita si pe urma sa ii rup bateria vreo 2 min sa porneasca.aveti idee ce se intampla ?? A mai patit cineva ca mine ??Multumesc

  • #2
    Fuguta la sevice ...
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      Sunt 2 posibile cauze: UCE injectie defect sau pompa de injectie defecta. Eu as tinde sa cred ca e a 2-a varianta, si nu e ieftina deloc.
      Suna la Dacia Asistenta cand nu porneste sa vina ei, sa o puna pe tester si sa vada ce are si s-o duca in service.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Cati km ai facuti cu masina?

        Comment


        • #5
          Din cate spui eu cred ca e vorba de pompa de injectie care costa mult insa doar in service poti afla raspunsul. ai garantie?

          Comment


          • #6
            Ne-a starnit si a plecat - alte detalii ?

            Comment


            • #7
              pompa de joasa presiune

              Daca dupa ce amorseaza manual merge ,ar putea fi pompa de joasa presiune care porneste la punerea contactului.Se vede imediat pe tester de unde e buba.

              Comment


              • #8
                Nu arata tester ul ... Am patit si eu la fel. Si eu am pompa cu buba , alaltaieri am fost la tester ... Aveam erori la senzorul de noxe parca , si injectoarele 1 2 3 4, si nu stiu ce scurt la cablaj la bujii *era in italiana soft ul la tester , si nu prea cunosc ...E posibil sa fie pompa , dar si injectoarele . Cati km are masina ? Daca are mai mult de 60000 km , si nu a fost schimbata pompa niciodata , acum ea iti trimite pilitura de aluminiu in cap la injectoare. Si asta ii problema. Pentru ca romanii nostri dragi , au pus rotitze de aluminiu in pompa *doar in ea is 2 rotite , care acum se macina si toata pilitura se duce in distribuitor , apoi in cap la injectoare...Verifica injectoarele de la furtunase, si vezi cate iti dau pe retur mult. *eu zic ca 2 , ca asa a fost la mine , si tot asa facea. Nu omora electromotorul si bateria degeaba. Dupa un timp nu o sa-ti mai porneasca deloc, doar daca o impingi ... Si aviz *sa nu o pornesti impinsa in marsarier, ca poate sati sara cureaua... Si nici cu spray ul nu-i bine sai dai de prea multe ori... Cam atat ... Noroc
                sigpicSa traiasca urile , si

                Comment


                • #9
                  Pe tester se vede orice problema, legata de sistemul de injectie. Chiar si pompa de inalta presiune daca e stricata se vede.
                  Si o intrebare: cum sa porneasca masina impinsa in march-arriere? Cine ar face asa ceva? De ce n-ar impinge-o in fata, s-o porneasca?
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Ok ... Sa mearga la tester si sa dea reply dupa aia ... Daca eu am fost alaltaieri , si nu mi-a gasit nimic la pompa , ieri am desfacut pompa , si nu pleaca motorina din ea deloc ....In fine.Cat despre marche-arriere , sunt unii care prefera sa impinga masina 10 metri in fata , apoi 10 metri in spate ... Ca sa porneasca . Probabil nu le place sa faca distante de 50/100 forta impingand masina ..Ori ..Bineinteles , mai este cazul *din proprie experienta , cand nu ai loc unde sa te duci in fata ... Si dai in spate la automat.. Nu am vrut sa fac manevre cu masina impinsa , ba in spate , apoi iar in fata ..Etc ... Noroc
                    sigpicSa traiasca urile , si

                    Comment


                    • #11
                      Benzinarul il mai impingi cum il impingi, dar dizalu....Inuman de greu ))

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DieselLGN View Post
                        Daca eu am fost alaltaieri , si nu mi-a gasit nimic la pompa
                        Daca tu ai dat de niste mecanici incompetenti, asta e alta treaba.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by andrei View Post
                          Daca tu ai dat de niste mecanici incompetenti, asta e alta treaba.
                          daca sa dus la un service de doi lei de doi lei are rezolvare sa se duca la un service dacia care au tester pentru logan

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Octavian___30 View Post
                            Benzinarul il mai impingi cum il impingi, dar dizalu....Inuman de greu ))
                            Daca o impingi si sare cureaua de distributie de la punct ai cam incurcat-o!Poti sa nenorocesti motorul!Vorbim de diesel.

                            Comment


                            • #15
                              Costa cateva mii de lei reparatiile, in cazul asta.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google