S-a Oprit Motorul Si Nu Mai Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a Oprit Motorul Si Nu Mai Porneste

    Salut sunt inscris de ceva vreme pe acest forum,am invatat destule citind pe forum problemele intalnite de colegi pana acum cand m-am lovit si eu de una.Am un logan 1.4 preferance din 2008,77000 km,distributia schimbata la 60000,filtre,bujii,lichid racire,frana iar pana acum 2 luni a mers perfect.In timpul asta la o diferenta de cateva saptamani o porneam la rece asteptam cateva secunde plecam de pe loc iar in momentul cand acceleram "dadea in nas" fara sa se opreasca motorul, dupa cativa kilometri mergea normal.Acum o saptamana acelasi lucru iar astazi de dimineata dupa ce a pornit la sfert dupa cateva secunde s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca.am banuit ca este ceva din releele din compartimentul motor,le-am scos pe toate si pus la loc iar dupa aceea a pornit dar nu sunt ferm convins ca asta este cauza.aveti vreo idee?

    mentionez ca motorul la rece porneste cu socul electronic si isi mentine relantiul.O fi ceva apa prin rezervor?Nu se arunca nimeni sa imi raspunda,o idee ceva?
    Last edited by john Q; 14 December 2011, 16:57. Reason: Automerged Doublepost
    "light up the darkness" Bob Marley

  • #2
    Incearca sa cureti senzorul de turatie(pentru pornire) si motorasul pas cu pas(pentru dat in nas).

    Comment


    • #3
      Ai schimbat filtrul de benzina???
      Last edited by cosmindan; 14 December 2011, 22:47.
      real power..... diesel power by

      Comment


      • #4
        Ne explici si noua cam cum se face chestia asta?
        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

        Comment


        • #5
          ce anume...piesa asta ? La service sau in fata blocului . http://www.piesenet.ro/Filtru-Benzina-Logan-1.4,-1.6
          Last edited by cosmindan; 14 December 2011, 23:18.
          real power..... diesel power by

          Comment


          • #6
            @cosmindan si cam pe unde este situata piesa aia?

            Comment


            • #7
              Nu stiu exact ca nu am apucat sa schimb asa ceva, dar cauta in forum si o sa gasesti . O cautare pe Google te duce mai repede la un raspuns.
              real power..... diesel power by

              Comment


              • #8
                Te intreb numai asa... de chestie, cred ca nici nu exista asa ceva din fabrica, cand recomanzi ceva e bine sa fii un pic documentat nu sa trimiti lumea pe Google, parerea mea...

                Comment


                • #9
                  "filtru"de benzina e in pompa de benzina din ce stiu eu, apropo problema cu senzorul de turatie nu se intampina atunci cand ai motorul cald ( daca gresesc sa ma corecteze careva) ? eu asa stiam , daca da atunci nu se aplica la problema ta cu oprirea motorului

                  Comment


                  • #10
                    Este imposibil sa nu ai filtru de benzina. La orice masina gasesti asa ceva. Si 1310 avea o sita amarata la intrarea in carburator, si masina de spalat sau contoarele de apa au o sita care se poate umple de mizerie, deci....... .
                    real power..... diesel power by

                    Comment


                    • #11
                      Pentru Romania nu s-a pus filtru de benzina extern, doar cel din pompa de benzina

                      Comment


                      • #12
                        sub rezervor daca are , dar nu are

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cosmindan View Post
                          Este imposibil sa nu ai filtru de benzina. La orice masina gasesti asa ceva. Si 1310 avea o sita amarata la intrarea in carburator, si masina de spalat sau contoarele de apa au o sita care se poate umple de mizerie, deci....... .
                          pompa de benzina= sita = se schimba odata la multi km, gen 120.000-150.000 km, deaia sa renuntat la sita gen 1310, cica fiabilitate

                          Comment


                          • #14
                            Si ce, nu-i fiabiliate? Daca "ceva" trebuie schimbat la 100.000 km inseamna ca nu e bun? Pentru romani trebuiau sa monteze filtre de hartie, ca la ei ala e fiabil, si recomandata schimbarea la fiecare 500km. Romanul daca nu schimba la masina ceva i se pare ca ceva nu merge bine, se crede victima unei conspiratii a fabricantului... de aia au ajuns unii sa schimbe antigelul si lichidul de frana odata cu uleiul de motor. Si ca sa fiu de tot of topic, chiar am vazut logan benzinar cu peste 200.000 km fara sa i se fi curatat sau schimbat filtrul ala din rezervor si culmea... mergea brici.

                            Comment


                            • #15
                              schimba motorasul pas cu pas si probabil scapi de probleme .
                              Curatatul etc, iti faci doar de lucru si te mai tine cateva saptamani luni ...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google