S-a Oprit Motorul Si Nu Mai Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu se schimba ma nimic , doar curata`l bine bine , atat pe el cat si locasul in care lucreaza.
    aceasi simptoma o avea un prieten cu solenta , se oprea si dadea in nas .
    am curatat senzorul de turatie , mpp-ul si functioneaza perfect , adica functiona , ca a facut`o dauna

    Comment


    • #17
      din cate stiu eu motorasul pas cu pas are rolul de a mentine relantiul in absenta acceleratiei iar mie relantiul fara consumatori sta constant cu fluctuatii f mici.In schimb am mai observat alt lucru ciudat si anume atunci cand calc acceleratia brusc are o intarziere de aproximativ o secunda(in timpul asta parca subtureaza)dupa care urca constant.Nu am observat asta pana acum deoarece eu acelerez constant si lin de obicei, nu ii dau "blana".Nu mi se pare normal mai ales la un benzinar.Cineva mi-a spus ca poate fi din pompa de benzina si anume ca este pe duca sau UCE injectie.
      "light up the darkness" Bob Marley

      Comment


      • #18
        pompa de injectie moare odata cand nu te astepti si gata - asta cade din start
        Injectoarele se duc mai greu la benzinar ...

        Iti recomand totusi sa mergi din cand in cand mai agresiv , face foarte bine motorului crede-ma ...

        Comment


        • #19
          filtru benzina nu a fost schimbat,senzor de turatie la fel nici macar curatat,doar consumabilele uzuale la timp.absolut nici o problema pana acum ceva timp.merg mai mult in week-end cu ea de la sfarsitul verii de cand am transport la servici,deci stationeaza destul de mult.oricum o sa cumpar un spray de contacte si unul pt degresat si o sa ii curat senzorul,clapeta si mpp-ul+o vizita pe tester dar asta dupa sarbatori,pana atunci o sa vad cum se prezinta.

          mi s-a mai spus ca sunt cam "bland" cu ea si ca nu o doare daca ii dau mai tare.clapeta fluture este aceea care se vede cand dai capacul de la filtru de aer jos sau este situata mai jos de clapeta aceea?
          Last edited by john Q; 15 December 2011, 11:03. Reason: Automerged Doublepost
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • #20
            da aceea este si se demonteaza usor , ai sa ramai uimit cand ai s avezi cata mizerie ai acolo ... uite aici un
            link de unde sa te inspiri 1
            link de unde sa te inspiri 2
            link pentru curatare senzor turatie volanta

            Au venit multe persoane la mine cam cu aceeasi problema si de obicei le curatam la pachet si nu mai apareau probleme apoi o perioada indelungata , este normal sa se umple de mizerie si praf si sa nu mai functioneze in parametri

            Comment


            • #21
              Originally posted by vasile78 View Post
              @cosmindan si cam pe unde este situata piesa aia?
              in imaginatia unora
              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

              Comment


              • #22
                Salut,am rezolvat problema prin curatarea clapetei,mpp-ului si a senzorului de turatie+o vizita la tester dupa toate astea.Merge foarte bine acum.motorasul era blocat in locasul acela de murdar ce era(o mazga neagra) si se auzea cand puneam contactul.Nu a fost curatat niciodata desi ma apropii de 80000 km(inca se observa sigiliul acela din vopsea)
                "light up the darkness" Bob Marley

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google