Va salut. Am un Logan MCV 1.5 dci si spre surprinderea mea consumul mediu al computerului de bord a reusit sa urce pana la 29l/100km desi masina era in stationare cu motorul pornit ( adica la relanti)... a mai patit cineva sau aveti idee ce ar putea fi???
Consumul Mediu Creste Incontinuu
Collapse
X
-
29l/100km desi masina era in stationare ... nujt ce sa zic, as spune ca e o imposibilitate de calcul ... x/100km cand masina e in stationare... cred ca daca te chinui bine de tot cred ca poti ajunge la 50l/100km ... in cam 70 de ore de lasat masina sa mearga in continuu stationand.
Comment
-
Calculatorul de bord la Logan Calculeaza consumul impartind cantitatea de carburant consumata la Km parcursi.Daca stai pe loc cu motorul pornit nu inregistrezi nici un Km parcurs dar arzi gaz.Deci poti ajunge la cifre astronomice.La consumul in relanti concludent este consumul instantaneu
Comment
-
Aia este o eroare. Consumul cu motorul la ralanti trebuie facut in L/ora, dar CB nu are functia asta.
Comment
-
Nu are functie de l/h dar el calculeaza in continuare l/km .
Verificati o chestie : resetati contorul de consum , mergeti 2-3-5 km si apoi stati 3 minute cu masina la relanti pe loc . Sa vedeti in ce hal poate creste consumul . Bineinteles , km putini / combustibil mult = .......
Pt cei care nu stiu , faceti plinul ( cel mai bine pana in gusa rezervorului ) dati contorul la 0 , faceti cateva sute de km , alimentati iarasi ca mai sus si apoi impartiti litri la km parcursi . Rezulta consumul real pe km respectivi .
Pt consum oras , mergeti doar in oras .
Pt consum extern , mergeti doar extern .
Pt consum mixt mergeti egal ca nr de km in oras si afara ( 200 / 200 ) .Daca mergeti 100 in oras si 300 in afara ala nu mai este mixt .
La fiecare varianta va iese consumul real al masinii , influentat in primul rand de conditiile de mers . Nu va mai speriati aiurea , mai intai calculati si daca aveti diferente mari pe bord fata de real mergeti in service .
La mine de exemplu , consumul dat de producator corespunde cu masina , ma invart in oras ( Bucuresti ) intre 9.2 - 9.7 Am avut pe perioade scurte si sub 9.2 . Si nu o imping .B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
E ceva normal la logan daca ai sta pe loc cb de la logan nu are functia care sa calculeze consumul pe ora doar calculeaza cat ai consumat si cati km ai facut deci daca stai pe loc creste foarte mult mai ales daca doar ce l-ai resetat. Deci nu e ceva stricat e normal la logan
Comment
-
E ceva ''normal'' la ralanti sa consume mai mult decat cel 0,8 litri clasic/ora.
Mie in doua ore mers la ralanti mi-a scazut o liniuta, oricum neelocvent, dar sigur mi-a mancat mai mult de 0,8 L /ora.
''Specilaistii'' spun 0,8 litrii/ora....nici macar daca ar fi drujba in ralanti nu ar consuma asa de putin/ora
Comment
-
Uite ca incep sa ma linistesc, am crezut ca am facut eu vreo prostie. Pana acum nu am fost curios sa vad cat consuma la relanti si de aceea v-am cerut parerea. Eu mi-am schimbat ledurile in bord si am crezut ca am reusit s-ai dau ceva peste cap si sa nu mai calculeze cum trebuie. Doar dupa ce am schimbat ledurile am observat chestia asta, dar daca spuneti ca in principiu e ceva normal atunci nu ma mai "ambalez" aiurea. Oricum va multumesc pt feedback-uri si cred ca pana la urma tot o sa dau o fuga si pana la service sa fiu eu cu inima impacata.sigpic
Comment
-
Eu zic sa stati linistiti, pt. ca acest consum care tot creste in relanti este valabil la orice masina cu computer de bord. La actuala masina, pe loc, il resetez cu motorul pornit si imi apare consum instant de 40 L %, ceea ce nu are relevanta deoarece consumul in relanti apare altfel, respectiv 1,2 - 1,4 L/h fara AC pornit. Daca ma pun in miscare si circul vreo 20 km, scade in oras pana la valoarea de 12,3-12,5%. Abia asta e valoarea reala.
Comment
Comment