Originally posted by einstein1984
View Post
Probleme Stopuri Frana
Collapse
X
-
-
Originally posted by einstein1984 View PostDin contra dragul meu, nu se mai aprind in veci stopurile. Contactorul ala e dublu, in pozitia de repaus (pedala sus) unul din fire e la masa ca sa stie calculatorul de injectie ca pedala e libera si al doilea fir e izolat, apoi in cealalta (pedala apasata) primul fir e izolat si al doilea e la masa, aprinzand si stopurile. Daca sunt amandoua la masa sau amandoua izolate fata de masa e semnalat un defect si nu se mai tine cont de informatia asta. Firele unite sunt ambele izolate de masa si nu se aprinde nimic.
Mai bine aflii cum functioneaza inainte sa dai cu parerea!
Singura pedala de a carei pozitie este informat calculatorul de injectie este cea de acceleratie(pozitia picior ridicat), nicidecum cea de frana.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Merge si la ECU injectie semnal de la pedala de frana, nu mai stau sa caut in screenuri la DDT, dar merge.
Comment
-
In schema electrica(plansa 45) nu arata asa ceva, nu e nici o trimitere catre calculatorul injectie; daca schema e inexacta, atunci ce sa mai spun..Atentie subiectul e legat de motorizare pe benzina(postul nr.1)Last edited by IancuMIC; 6 January 2012, 00:10.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Iancule, din nou dai cu mucii in fasole. De ce vorbesti daca habar nu ai si nici toate informatiile?
Schemele electrice pot avea si 35 de planse, daca tu te uiti doar in una habar nu o sa ai despre ce se intampla inr estul. 160 e contactorul si 120 e calculatorul injectie.Attached FilesNu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostSingura pedala de a carei pozitie este informat calculatorul de injectie este cea de acceleratie(pozitia picior ridicat)
Comment
-
Si userul care apostat la nr.16 spune cam acelasi lucru; si el da cum spui tu in...fasole? Iideea incepe despre motorizarea pe benzina (vezi postul 1).Nu cumva schema aia e de la dci?
Se poate totusi sa fii si cuviincios?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostDin contra dragul meu, nu se mai aprind in veci stopurile. Contactorul ala e dublu, in pozitia de repaus (pedala sus) unul din fire e la masa ca sa stie calculatorul de injectie ca pedala e libera si al doilea fir e izolat, apoi in cealalta (pedala apasata) primul fir e izolat si al doilea e la masa, aprinzand si stopurile. Daca sunt amandoua la masa sau amandoua izolate fata de masa e semnalat un defect si nu se mai tine cont de informatia asta. Firele unite sunt ambele izolate de masa si nu se aprinde nimic.
Mai bine aflii cum functioneaza inainte sa dai cu parerea!
Comment
-
Colegul care a postat problema are motorizare 1.4mpi. Deci e benzinar. Automat are doar 2 fire care intra in contactorul de la pedala de frana.
De unde atata cearta si contraziceri fara rost? Mai tare il bagati in ceata pe saracul.
In mod normal, daca pune contactul si face o punte intre firele din mufa de la contactor, becul al trebui sa se aprinda.
Ca sa verifici cel mai usor:
Pune contactul si masoara cu un aparat de masura sau creion de tensiune (de 12V) urmatoarele lucruri:
1. firul galben din mufa de la contactor ar trebui sa aiba 12V cand ai contactul pus.
daca nu, problema e de la o siguranta (F3, cea care este notata cu STOP). De la aceeasi siguranta se alimenteaza si stergatoarele si pompa de stropit geamul.
2. daca este tensiune pe firul galben, atunci faci o punte in mufa respectiva intre cele 2 fire. cel mai simplu este sa masori daca ai curent in becul din stopul central. Daca acolo are tensiune atunci ar trebui se aprinda toate stopurile.
3. verifici cablul de masa de la triple (firul negru din mufa de la triple) sa nu fie papucul oxidat, firul carbonizat, etc.
Comment
-
Daniel, explica te rog daca la dci e alta configuratie de legaturi la contactorul de stop, fata de benzinare,(pune o poza) si ce rol au firele puse la masa in pozitia pedala frana neactionata.
Mersi.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Nu stiu ce rol are al treilea fir din contactor pentru modelele DCI. Stiu doar ca este acolo si atat. Personal pana acum am avut de treaba pe acolo doar cand legam firele de la alarma. Si am masurat personal firele sa vad care are tensiune dupa contact (galben) si care are tensiune cu pedala apasata. (portocaliu daca tin minte bine).
Comment
Comment