Remediere Scartait Ambreiaj Logan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sal, mie imi scartaie cand apas pedala de ambreiaj, cateodata si cu motorul oprit.Ba scartaie la pornire, ba dispare si scartaie peste 15 minute.Merge unsa cu spray din acela pentru contacte ?
    Multumesc!
    Tinc fest !!

    Comment


    • #32
      Astazi mi-a murit motorul de vreo 2 ori, asa urat se manifesta. Pur si simplu nu mai pot controla ambreajul cu simt:|
      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

      Comment


      • #33
        pot spune ca am gasit solutia pentru rezolvarea permanenta a scartaitului pedalei.
        momentan nu voi posta nimic. trebuie sa mai fac niste imbunatatiri si reglaje. in proportie de 90% este gata.

        totul se rezolva cu o investitie de maxim 30 lei.

        Comment


        • #34
          asteptam...

          Comment


          • #35
            Originally posted by alessandro View Post
            pot spune ca am gasit solutia pentru rezolvarea permanenta a scartaitului pedalei.
            momentan nu voi posta nimic. trebuie sa mai fac niste imbunatatiri si reglaje. in proportie de 90% este gata.

            totul se rezolva cu o investitie de maxim 30 lei.
            Hai ca se moare incet)
            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

            Comment


            • #36
              Originally posted by alessandro View Post
              pot spune ca am gasit solutia pentru rezolvarea permanenta a scartaitului pedalei.
              momentan nu voi posta nimic. trebuie sa mai fac niste imbunatatiri si reglaje. in proportie de 90% este gata.

              totul se rezolva cu o investitie de maxim 30 lei.
              eeeh, ne lasi sa suferim?
              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

              Comment


              • #37
                E mai complicat putin. Cand am ceva concret o sa postez.
                Zilele astea am descoperit alte chestii.

                Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                Comment


                • #38
                  Pai te asteptam atunci, si pe mine ma cam streseaza
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    in primul rand va spun ca am obosit cautand solutii pentru aceasta problema. m am obisnuit cu ambreiajul, merg cu el asa fara sa imi mai puna vreo problema.

                    problema este foarte sofisticata, perversa as spune.

                    pe scurt:

                    1. exista scartaieli si sacadari ale pedalei generate din ansamblul furca/pivot debraiere
                    - daca se greseaza dispare. daca se greseaza permanent e iar dispare. daca nu se greseaza la timp poti folosi si mama vaselinelor si gresarilor...degeaba. damage ul facut este permanent si se rezolva doar cu furca si pivot nou

                    2. exista scartaieli si sacadari din cablu. dar fix aceleasi zgomote si efecte nedorite...incredibil. 2 subansamble total diferite genereaza aceiasi problema.

                    - a scris cineva pe undeva pe aici ca i a spui lui un mecanic ca vezi domne intra praf pe cablu prin zona unde este dezvelit ( acolo la furca ) si asta duce la corodarea lui.
                    - nimic mai adevarat. acolo unde este dezvelit, exte expus mizeriei si prafului. prin miscarea de dute vino aceasta mizerie este traza pana in zona de tensiune si presiune a cablului ( unde face curba sub baterie ). aici prima data mizeria da zgomote si mers din ce in ce mai greu al pedalei, iar dupa ce corodeaza bina camasile cablului da si sacadari. din nou damage ul este permanent.
                    - din momentul montarii unui cablu nou pe masina, fara protectie in acea zona, el este supus unei degradari permanente.

                    - mersul greu al furcii pe pivot mareste tensiunea din cablu si se uzeaza mai reede. se antreneaza una pe alta.

                    - solutie pentru gresarea foarte rapida si eficienta a ansamblului furca / pivot exista in mai multe variante.
                    - mai trebuie gandit ceva entru protectia cablului in zona unde nu este protejat. ce si cum ? ma gandesc de 2 3 saptamani si nu gasesc nimic.
                    - ce am vazut la Clio...are un fel de simering pe furca fixa care prinde cablul pe cutie. un simering care cat de cat curata mizeria. eu vreau sa gasesc ceva mai bun care sa nu lase sa intre mizerie.

                    in primul post de aici gasiti in poza 2 o zona marcata cu x1. este zona cu probleme de care vorbesc

                    Comment


                    • #40
                      Si eu am aceasta problema, da' nu m-am stresat prea mult; intentionez sa cer rezolvarea acesteia cu ocazia inlocuirii distributiei, invocand garantia; sa vedem rezultatul.
                      Va tin la curent.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #41
                        nu se rezolva nimic daca nu se aduc modificari pentru gresare si protejare de praf. remedierea este doar permanenta.

                        mare atentie cu furca si nuca de debraiere...daca nu se greseaza permanent se strica permanent.

                        Comment


                        • #42
                          Temporara poate ai vrut sa zici; daca a functionat bine ~45 000km, gandesc faptul ca se mai poate face ceva pentru inca pe atat(inlocuire ce e de inlocuit)
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43

                            ba esti de coma cu sistemul ala rezervor-pipeta
                            macar are orgasm ? foloseste la ceva ?
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #44
                              degeaba ma rezervorul ala. ca se buleste cablul

                              si oricum am gasit ceva mult mult mai elegant.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by IancuMIC View Post
                                Si eu am aceasta problema, da' nu m-am stresat prea mult; intentionez sa cer rezolvarea acesteia cu ocazia inlocuirii distributiei, invocand garantia; sa vedem rezultatul.
                                Va tin la curent.
                                Si cand faci distributia?
                                La mine dupa ce mi-a schimbat termostatul, a aparut un scartait ca de cauciuc(cum ai freca doua gume una de alta) cand apas pedala de ambreiaj.
                                Cateodata dispare, apoi reapare din senin.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google