If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
daca ai folosit cablul vechi, nu te astepta la minuni.
nu m-am asteptat la minuni. de fapt, a tinut exact cat ma asteptam sa tina. iar scartaie ca inainte, numai la cald.
urmeaza saptamana asta sa trec pe la piese auto sa iau alt cablu.
Pai da, da' o sa inceapa sa scartaie dupa ceva ani de zile, nu imediat. Sau nu?
Si la mine scartaie pedala de ceva vreme, cand il frec la cald si in aglomeratie la mers cu 1 si 2.
Astia, la 2 service-uri (reprezentante), la insistentele mele au verificat si au zis ca nu trebe schimbat niciun cablu, ca d.p.l.d.v e ok...ce sa zic, ma gandesc ca aveau tot interesu' sa ma faca de bani daca era nevoie sa-l schimb. E drept ca la verificarile lor, masina era cu motoru' destul de rece si nu frecata prin aglomeratii, deci si simptomu' cu scartaitu era mult redus.
La mine dupa un an deja scartaia cablul de la ambreiaj, pedala sau altceva din zona ambreiajului. La revizie, aia de la service au bagat-o pe aia cu "asa face toate".
Am ignorat si eu problema, dupa un timp nu mai scartaia. Pe urma au inceput sa scartaie tamburii, i-am desprafuit si nu mai scartaie.
Mai bine va concentrati pe vreo bataie, cloncanit, vibratie nelalocul lor. Ca liniste in Logan nu va fi vreodata. "Asa face toate" masinile produse de Renault.
Scartaitul este perceput diferit de fiecare dintre noi. Daca va deranjeaza...nu inseamna ca nu exista. Eu va garantez ca toate, dar absolut toate cablurile scartaie si sacadeaza mai mult sau mai putin.
Acum realizez ce investitie buna am facut cand am trecut la hidraulic...o placere de fiecare data cand apas pedala.
La mine a incepu sa se simta ceva scartaiala de vreun an si ceva incoa'.
Si crede-ma ca percep f. bine orice kkt de zgomot nelalocul lui.
Deci vreo 5 ani nu s-a auzit si simtit nimic.
Am tot citit parerile voastre in legatura cu scartaitul ambreiajului si vin si eu in completare cu 2 probl;eme pe care le am :
-Pedala se apasa greu in comparatie cu oricare alt ambreiaj (am condus si alte Loganuri si ambreiajul se apasa foarte usor)
-cand apas pedala indiferent ca motorul este pornit sau nu se aude o combinatie de scartait cu "paraituri" de zici ca acum se rupe ..
Dati-mi si mie niste sfaturi pentru remediarea problemelor Multumesc !
P.S. Intentionez ca astazi sa umblu sa remediez problema daca se poate sa raspunde-ti cat mai repede fac cinste cu o bere . Multumesc !
ei asta cu merge mai greu nu pot s-o inteleg asa patesc si eu. am sch. cablul ppt. ca avea cateva toroane rupte dar si cu cel nou tot tare e si dupa un drum mai lung scartaie
1. Spray de frana si curatat blana furca si nuca din carcasa ambreiajului. Furca este parghia neagra din metal actionata de cablu, iar nuca o gasesti putin mai jos in gaura pe unde intra furca in cutie. Deci cureti blana acolo.
2. Gresezi temeinic cu o vaselina buna imbinarea dintre furca / nuca
3. Dupa ce ai facut asta, va merge bine o perioada dupa care va scartai din nou. Daca vrei sa reziste cat mai mult schimba si cablul de ambreiaj ( mai mult ca sigur este impuscata camasa )
Spor !
P.S. Cu riscul de a ma repeta...problema asta a Loganului nu are leac. Ce nu inteleg este cum un R19 16v din 92-93 si cine stie cati km mergea perfect. Ma refer la ambreiaj. Era pe cablul si mergea uns fara scartaituri sau intreruperi. La troacele noastre nu rezista nici peste vara un cablu de ambreiaj fara sa scartaie
Eu am schimbat cablu in garantie si apoi de mine. Nu se rezolva problema prin schimbat. Am verificat si furca si era in regula cum actiona. Totul apare din cauza ca zona care se curbeaza este supusa curentului de aer cald scos de ventilator. Cand este bagat si aerul conditionat este prapad. Camasa cablului este bine incalzita se dilata usor si cablul interior freaca in ea. Singurul remeiu ar fi ca pe acea portiune a cablului sa fie protejata de fluxul de aer cald scos de GMV. Un tub din spuna cu reflectorizant pe el, din pacate n-am gasit inca, ci doar varianta mari pe la Bricostore. Ma gandesc la urmatoarea schema sa cumpar unul nu foarte gros, il tai si apoi il bag intr-o teaza o perioada pentru a capata forma rotunda. Taietura ma va ajuta sa-l pun pe cablu foarte bine. Eventual il prind cu 2 - 3 facete daca nu sta bine.
Ai foarte mare dreptate...ce zici tu combinat cu praful atras de vaselina. distruge cablul.
Problema asta cu scartaitul apare in special la modelele full cu servo si AC, unde compartimentul motor e inghesuit.
Cel putin la mine...cand porneam AC imi era rusine de cum se aude scartaitul in masina.
La 1.4 chel care este mai aerisit problema aproape ca nu exista. De asemenea nici iarna nu scartaie.
Singura rezolvare definitiva este ambreiajul hidraulic. Asta inseamna :
kit ambreiaj 450 + rulment 200 + volanta 200 lei + pompa 150 lei + carter de SuperNova 150 + manopera 350 = 1500
S-ar merita upgrade ul asta la un eventual schimb de ambreiaj.
cablu nou, izolat frumos in zona cu pricina, dat cu vaselina siliconica. din nou se apasa cu trepidatii la cald. il las asa, nu ma prea deranjeaza cum e acum. e mult mai bine fata de cum era inainte de schimb.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment