Posibile Roti Inghetate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ventilul , sare capacul de la ventil drept in ochi

    Si mie azi dimneatza la fel a facut , am plecat mai tare si aia a fost , a trosnic bine , cei drept.

    treaba e sa pleci putin brusc , nu sa patinezi ambreiajul.

    Comment


    • #17
      Daca iesea abur din radiator inseamna ca e intepenita tare de tot, de nu-si da drumul.....Mai bine salt-o pe cric, scoate rotile pe rand, si dezgheata etrierele, sau mai degraba placutele care, probabil, au inghetat pe disc daca s-au udat.....Eu am folosit intr-o situatie asemanatoare un Feon industrial ....
      passion 1.5 DCi

      Comment


      • #18
        Originally posted by nightboy View Post
        Salut,

        Am vrut sa plec azi cu masina si dupa ce am dezapezit/dezghetat o ora la ea am avut neplacuta surpriza sa constat ca rotile nu se misca(fata), cupleaza in viteza dar pur si simplu nu pleaca rotile(cauciucurile sunt fara gheata pe ele sau pe langa ele).

        E ca si cum am masina lipita de un zid si nu are unde sa se mai duca, moare motoru daca las ambreiaju aproape de tot.

        Solutii?

        Multumesc!

        Mentionez ca frana de mana nu a fost trasa peste noapte, deci iese din discutie!
        Acum o ora am rezolvat aceasta problema; sare pe langa anvelope, la toate 4.
        Dupa 15 min am incercat usor inainte-inapoi; o pocnitura si gata Pe partea unde a stat anvelopa pe zapada, a ramas gheata pe aceasta.
        NU FORTA, risti sa o descalti. In alt an intr-o situatie oarecum asemanatoare mi s-a aprins pentru scurt timp martorul ABS.
        Sa nu misti de volan daca ai directie asistata, pana nu o deblochezi.
        Last edited by IancuMIC; 27 January 2012, 16:40.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          Eu cred ca nu iesea abur din radiator, ci fum din ambreiaj.
          Am patit si eu sa trosneasca atunci cand am plecat de pe loc, dar niciodata nu m-am chinuit prea tare.
          In caz ca nu vrea si nu vrea, solutia cea mai la indemana ar fi apa calda pe discuri.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #20
            Nu cred ca placutele sunt de vina. Nu da cu apa, va ingheta dupa catva timp si mai rau faci;SARE si RABDARE.
            Pentru exemplificare.
            Attached Files
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              am rezolvat situatia!

              am dat cu spray pe etriere cat am putut si apoi m-au impins 2 baieti, a trosnit sanatos, ambreiaju putzea ca dracu dar s-a rezolvat!apoi cand franam simteam la pedala trepidatii, semn ca pe discuri era gheata depusa.

              Comment


              • #22
                asa am patit si eu , am uitat frana de mana trasa , si a inghetat cand am vrut sa plec ... nu se miscau rotile nici de o culoare si am plecat pe jos la servici la -20C , dar in cazul tau , fiind pe fata ... nu stiu care-i problema ...

                Comment


                • #23
                  erau discurile inghetate, a plouat apoi a viscolit din pacate si umezeala s-a trasformat in gheata(a trosnit sanatos cand a luat-o din loc masina). s-a rezolvat cu bine!

                  Comment


                  • #24
                    Am patit si eu, tot discurile au inghetat. Am incins putin ambreiajul si intr-un final a cedat. Treaba nasoala e ca m-am plimbat azi toata ziua si cand am oprit masina 30 min au inghetat iar.

                    La o alta masina a inghetat toti etrierii, aia de pe fata au trosnit cand am fortat, aia de pe spate sunt inghetati si merge infranata. La o roata am dat cu spray si sa deblocat, la cealalta am consumat tot sprayul si nimic, asa ca am apelat la apa fiarta.

                    Comment


                    • #25
                      Aceeasi mica problema si la Passatul meu, dar am plecat nitel mai hotarat si gata.Asta din cauza ca intra apa acolo si ingheata sanatos peste noapte.Daca ne gandim la -20 ...-18 grade, este ca si cum am stropi masina cu apa si o bagam in congelator. Etrierul impreuna cu placutele si discul se lipesc precum copalnele de puiul congelat.
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • #26
                        Dupa cum se vede si in foto, la postul 20, la mine erau anvelopele inghetate pe zapada; a plouat si apoi a nins. Discurile au puncte rosii de rugina, dar nu erau lipite placutele pe acesta. Daca ma gandesc bine, mai in fiecare iarna patesc acest lucru.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #27
                          dati cu putina vaselina si se rezolva , nu stiu de ce va tot chinuiti atat.

                          Comment


                          • #28
                            deci de la asta era trosnitura eu credeam ca a rupt tata cv pe la masina )
                            I changed her oil , she changed my life
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by CataFOF View Post
                              dati cu putina vaselina si se rezolva , nu stiu de ce va tot chinuiti atat.
                              Gluma?? Cum sa dai cu vaselina pe discuri?

                              Comment


                              • #30
                                Poate citeste careva pe aici si crede ca e bine... Deci... NU DATI CU VASELINA PE ETRIERI sau doamne feri PE DISCURI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google