Problema? Sau "lasa Dom'le Ca Asa Face Toate" ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema? Sau "lasa Dom'le Ca Asa Face Toate" ...

    In diferite ocazii am observat ceva ciudat la Mcv-ul meu 16v si m-am gandit sa aprofundez problema si poate sa aflu si cauza. Daca pornesc masina pe vreme mai rece (10-12 grade) in asa fel incat sa intre socul electronic bine in functiune si turatia de ralenti sa fie ridicata peste 1000, mut masina sa zicem cativa metri si apoi opresc motorul si il las nepornit o perioada, atunci cand vreau sa il pornesc din nou porneste fara probleme doar ca primele 30 de secunde merge ca si cum ar fi in 3 cilindri si se accelereaza foarte nasol...apoi isi revine si merge normal. Intr-o dimineata am mutat masina intr-un loc mai bun in parcare si apoi a stat nefolosita vreo 5 zile. Cand am pornit-o la fel a facut figura aia cu tremuratul. Eposibil ca atunci cand opresti motorul excesul de benzina dat de soc sa ramana in camera de ardere si de aia sa faca figuri la pornirea urmatoare? chiar si la cateva zile diferenta? Sau e o problema mai serioasa?

  • #2
    Practica asta cu pornitul pe timp rece si dupa aceea sa opresti imediat nu e una tocmai sanatoasa.
    In timpul pornirii bateria se descarca; pentru a-si complata rezerva de putere are nevoie sa fie conectata ceva timp la instalatia de incarcare a masinii. In caz contrar se va accentua procesul de descarcare, iar la urmatoarea pornire...
    Revenind la subiect, poate o bujie care se amorseaza mai greu, o bobina care de asemeni face probleme sau un injector care deschide nu pic mai tarziu ( acest lucru se poate datora si tensiunii mici din baterie, cateva clipe pana incepe sa scoata alternatorul)
    Indiferent de calitatea amestecului, fii convins ca in cilindru odata ce pistonul a ajuns in pms, nu mai ramane ceva din compozitia acestuia, benzina cum presupui tu.
    Last edited by IancuMIC; 27 January 2012, 21:54.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Momentan sunt in Spania cu tot cu "Golan" si aici temperatura rar scade sub 10 grade cu + asa ca nu se poate pune problema de pornire grea dimineata, sau descarcarea excesiva a bateriei. Faza e ca absolut de fiecare data se intampla situatia descrisa mai sus. Daca merg cu ea pana se incalzeste motorul si apoi opresc nu mai apare...porneste normal.

      Comment


      • #4
        salut....detin un opel astra G 1,4 16v si mergand spre Iasi cu 80 km/h mi s-a aprins becul de la catalizator.....si a inceput sa intrerupa....am mers la service...a dat eroare la pistonul 3 am verificat injectoarele....cica un injector infundat...am pus de 2 ori solutie de curatat injectoarele...nimic....precizez ca masina abia trage...tot timpul......am mers la un service mai mare...si cum se uitau ei acolo au vazut ca fisa de la bujie e crapata....(acel metal la care se conecteaza)....am pus altul nou si nu mai am probleme.....PRECIZEZ CA INAINTE S-A INTAMPLAT ACEEASI TREABA CA LA TINE!!!! Sper sa-ti fi fost de folos!!!!!
        MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

        Logan din Bicaz (Neamt)

        Comment


        • #5
          si mie mi s-a intamplat cv cu tremuratul dar nu cum zpui tu eu am 1.4 si dupa ce se incalzeste motorul incepe sa trepideze am si gpl pe ea...
          I changed her oil , she changed my life
          sigpic

          Comment


          • #6
            @bogdandochita
            La 16v nu are fise la bujii; aprinderea se face prin intermediul bobinelor care sunt direct in capul bujiilor. Deci cade varianta cu fisele...
            Last edited by IancuMIC; 27 January 2012, 23:56.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              asa mi s-a spus.....eu am spus la baieti sa puna ce trebuie ca platesc..asa au zis ei.....
              @stapandelogan: MASINA NU ARE GPL!!! masina e din 2001 si are ~76000KM reali verificati!!!

              Inainte de schimbarea acelei piese,am pus de 2 ori solutie de curatat injectoarele..prima nu mai stiu cum se cheama...dar a 2-a se chema..FUEL INJECTOR CLEANER....Dupa ce i l-am pus pe asta....si mai rau mergea....si nu tragea de loc...depasiri nu puteam face din cauza anemiei.Daca porneam de pe loc mai tare si acceleram in a I-a pana la 4-5000 rpm...si tot asa pana intr-a 4-a se simtea ca-si da drumul.....Dimineata cand pornesc....merge perfect nici nu intrerupe...dar dupa vre-o 10 minute.....incepe calvarul....Cand merg normal...becul statea aprins...dar cand incepeam sa accelerez...incepea sa clipeasca...!!!
              Last edited by bogdandochita; 28 January 2012, 09:19.
              MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

              Logan din Bicaz (Neamt)

              Comment


              • #8
                in primul rand solutia de curatat se pune cand ai facut plinul si incearca sa pui benzina buna de la omv sau aia effix chiar pt asa cv e...
                I changed her oil , she changed my life
                sigpic

                Comment


                • #9
                  asa este.....am pus la plin.....si am pus 99 de la petrom!!!
                  MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                  Logan din Bicaz (Neamt)

                  Comment


                  • #10
                    incearca sa bagi effix aia pt asa cv e facuta are aditivi pt curatarea injectoarelor
                    I changed her oil , she changed my life
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      am sa incerc....ca asa de rau merge...mor cand vad ca nu trage....
                      MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                      Logan din Bicaz (Neamt)

                      Comment


                      • #12
                        Si mie cel mai finut mi-a mers motorul cu Efix. Cand alimentam cu Petrom vibra foarte mult la ralenti. Si nici sprintul nu era la fel.

                        Comment


                        • #13
                          effix-ul pt asa cv e facut pt curatare
                          I changed her oil , she changed my life
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            mai noi nici nu mai porneste....

                            Ieri dimineata...dupa vre-o saptamana de ger(in garaj)...fara sa fie pornita....am zis sa merg sa pornesc sa se mai incarce bateria...a pornit mai greu dar a pornit...apoi s-a oprit si aia a fost...nu a mai vrut sa porneasca...am dat la automat pana nu a mai avut putere bateria..apoi am luat bateria in casa..si nu i-am mai facut nimic...am sa o port zilele astea pe logan sa vad ce se mai intampla....

                            P.S:cand o sa ajung in Piatra Neamt am sa pun effix...ca in Bicaz nu este OMV
                            MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                            Logan din Bicaz (Neamt)

                            Comment


                            • #15
                              @ prae2orian este euro 4 ? ai simptome de clapeta care trage aer fals

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google