Nu Porneste Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pana la urma ar trebui sa-mi fac griji pentru intrebarile mentionate mai sus?

    Comment


    • #17
      am un logan diesel de 85 cai, imi porneste mai greu dimineata la prima cheie si are si tendinta dupa ce porneste de a se tura singura, dupa vreo 20 de minute merge rotund, ce e de facut? daca ma poate ajuta cineva cu cateva idei.(am schimbat supapele la injectoare, curatat rezervor, filtru motorina etc.)va multumesc.

      Comment


      • #18
        @vlad24 de cand am schimbat bujiile, am pornit masina o singura data pe ger, si s-a invartit motorul de 2 ori, dar aveam 2 liniute de motorina, era zapada pe ea, etc. Oricum am facut bine ca am schimbat bujiile. Mi-a fost frica mai de graba sa nu afecteze altceva aceasta pornire greoaie. Am avut 3 bujii arse, bateria este cumparata in aceasta iarna. Dar cu toate acele 3 bujii arse, daca ii dadeam cateva chei false pornea din prima pe ger. Masina a fost si este ingrijita bine, am pus motorina doar din peco, schimbate consumabile la timp, etc. Sper sa nu am pb mai grave la ea. Oricum m-a felicitat mecanicul care a pus-o pe tester, si mi-a spus ca injectoarele sunt bune si toate restu si mi-a spus sa continui sa alimentez doar din peco.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Vlad24 View Post
          De cateva zile masina a inceput sa-mi porneasca foarte greu...Joi noapte mi-a pornit cu chiu cu vai pe la a 7-8-a cheie.Dupa ce o porneam si o opream, apoi o porneam din nou ,o lua la prima cheie.
          Am fost la mecanic si am verificat bujiile....2 din ele erau arse.Am fost si am cumparat 4 bujii BERU (50 ron/buc) originale.Cand mi-a demontat bujiile,cele arse erau practic inecate in motorina.Am schimbat toate 4 bujiile ca asa am crezut ca-i bine si masina pornea impecabil la prima cheie.
          Azi dimineata masina a invartit de 3 ori si a pornit la prima cheie,cam ciudat cu 4 bujii noi cred eu...
          Am uitat sa mentionez,ca inainte de aschimba bujiile dupa ce porneam masina scotea fum destul de rau;dupa inlocuire nu mai scoate...
          Asa e normal sa se intample la bujiile stricate...sa fie inundate in motorina si daca e normal cu bujii noi sa nu porneasca chiar perfect ??

          Si cate grade erau afara cand a invartit de 3 ori?

          Dieselul este foarte pretentios iarna si de aceea trebuie sa ai totul in regula ca sa nu ai surprize, si stai linistit ca si masini de renume pornesc tot dupa de invarte de 2-3 ori.
          real power..... diesel power by

          Comment


          • #20
            @cTn26,crede-ma ca si masina mea este foarte ingrijita,motorina buna,schimbat consumabile la timp si injectoarele sunt bune...masina are aproape 90000 km.Acum sper sa nu mai am probleme.
            @cosmindan,cand a invartit de 3 ori cred ca erau cam -4-5 grade.
            Acum seara,cand am pornit-o(statea in parcare de duminica dimineata nepornita) a pornit tot dupa ce a invartit de 3 ori,dar motorul merge frumos,rotund,nu scoate fum ...deci eu zic ca-i in regula pana la urma.Sper sa nu am alte probleme mai grave si sa fi fost doar bujiile.
            Last edited by Vlad24; 7 February 2012, 20:16.

            Comment


            • #21
              Originally posted by alexmih2285 View Post
              am un logan diesel de 85 cai, imi porneste mai greu dimineata la prima cheie si are si tendinta dupa ce porneste de a se tura singura, dupa vreo 20 de minute merge rotund, ce e de facut? daca ma poate ajuta cineva cu cateva idei.(am schimbat supapele la injectoare, curatat rezervor, filtru motorina etc.)va multumesc.
              loganul meu tot asa face,la prima pornire ramine turata (un fel de soc ca la benzinar?) vreo 20 secunde dar dupa aia revine si merge rotund

              Comment


              • #22
                si eu am avut o problema cu pornirea cand esta frig afara....si bujiile erau bune, pornea la a 6-7 chieie......problema era releul de incalzire al bujiilor. practic ele nu se incalzeau cu toate ca erau bune. m-a costat 320 lei si nu mai am probleme

                Comment


                • #23
                  Pentru dci : iarna se pune contactul si se lasa pana se incalzesc bujiile,apoi se ia contactul si se repeta miscarea pana la final...adica cu tot cu pornire....daca e foarte frig incercati figura cu contactul de doua ori inainte de a merge pana la capat.Functioneaza perfect!!!

                  Comment


                  • #24
                    eu cred ca e o greseala sa pui contactul de 2 ori. asa prajesti releul si arzi si bujiile. nu mai vorbim cat de solicitant e pentru baterie.
                    bujiile oricum se incalzesc toate pana la o temperatura data. de aceea cu cat e mai frig aceasta operatiune dureaza mai mult.

                    cel mai simplu e si cel mai bine. pui contactul , se stinge becul , dai la automat. vara , iarna nu conteaza. daca nu porneste din prima e o problema si atunci ori o remediezi , ori o ocolesti cu tertipuri d'astea...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #25
                      + ca daca e nitel mai lunga cheia are timp si uleiul sa ajunga in rampa....
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google