"Solutie / Pasta Minune" Marca Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai acum trebuie facut nu cand e timpul frumos.
    Acum se aduna parafina si apa in filtru si trebuie purjat.
    Asa nu o sa gasesti buba in veci !

    Comment


    • #17
      Asa este.
      Ma voi orienta sa vad unde si cum pot face cat de rpd.

      Off topic.... Acum 5 minute dau drumula masina...ciuciu..iar a mancat bateria. Dat curent-pornit-ENERVAT-comandat baterie noua de 70. Am pe masina de 50. Ma duc in seara asta dupa baterie sa rezolv si partea asta

      Originally posted by acidus View Post
      Asa este.
      Ma voi orienta sa vad unde si cum pot face cat de rpd.

      Off topic.... Acum 5 minute dau drumula masina...ciuciu..iar a mancat bateria. Dat curent-pornit-ENERVAT-comandat baterie noua de 70. Am pe masina de 50. Ma duc in seara asta dupa baterie sa rezolv si partea asta
      Scuze ca sunt off topic..pe scurt, am schimbat bateria cu una de 77 Rombat Pilot si masina pornestc la sfert de cheie Sunt foarte incantat
      Last edited by acidus; 2 February 2012, 23:01. Reason: Automerged Doublepost
      Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

      Comment


      • #18
        Eu cu parafina am patit in felul urmator... am lasat niste motorina intr-un butoi la decantat. Intr-o iarna am luat motorina din butoi sa o torn in rezervor, insa nu trecea prin sita... avea "ca niste ace" in ea. Am luat bidonul de plastic si l-am lasat pe soba calduta 30 de minute - si a trecut prin sita fara probleme.

        Am plecat cu masina la munte (un Renault Super 5 1.6 diesel - pompa clasica de injectie ROTO) - si a mers masina super bine. Cand sa ma intorc seara de la munte, a pornit bine, insa dupa cativa km a inceput sa nu mai traga motorul, aproape se oprea. Cand am ridicat capota, capsula aia de amorsare era retrasa spre corpul filtrului de motorina. Practic hartia filtrului se imbacsise cu parafina si nu mai avea pe unde sa traga motorina.

        Am ajuns pana la urma acasa si am schimbat filtrul de motorina. E bine sa aveti un filtru de motorina in portbagaj - fiindca nu se stie niciodata unde ramai cu masina in camp.

        Cu rezervorul, las-o la primavara, cand e cald afara. E chin mare, daca nu au canal sau elevator, sa dai jos rezervorul.

        Comment


        • #19
          acidus filtrul de motorina e in partea dreapta a masinii in spatele proiectorului de ceata,iar senzorul e vizibil firul duce la el,e in partea inferioara a filtrului se desface ca un surub normal.il scoti usor afara si lasi motorina sa curga intr un recipient.apoi il infiletezi la loc,si amorsezi instalatia.iar rezervorul daca il cureti mergi intr un garaj incalzit.bafta
          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

          Comment


          • #20
            Am fost la service azi dimineata.
            Solutia este foarte simpla: solutie de curatat injectoare marca Renault (atat am vazut pe recipientul ala) se face circuit inchis intre injectoare si canistra cu solutia de curatare (se pune un filtru pe una din conducte) si se lasa motorul pornit pana se termina lichidul din recipient.
            Voila! Masina nu mai tremura, merge rotund deci solutia pentru mine a fost o curatare simpla. Cost: 153 ron Dacia service.
            In final foarte multumit de rezultat, sper sa si tina.

            Inginerul imi zicea ca e mare bataie pe solutia asta la Pitesti, de abia a mai gasit, deci ma gandesc ca se foloseste la scara larga.

            @VALIX , in cazul meu cel putin nu s-a verificat functionarea regulatorului de presiune cu nici un aparat. Am intrebat inginerul de existenta acestui aparat si mi-e zis ca se face doar cum am descris mai sus, 2 furtune, filtru si solutie.

            Legat de curatarea rezervorului, solutie de care trebuie tinut cont si de indata ce rezolv de un garaj incalzit voi face si operatiunea asta.

            Multumesc mult pentru idei si sugestii.
            O zi frumoasa.

            Originally posted by FLR View Post
            acidus filtrul de motorina e in partea dreapta a masinii in spatele proiectorului de ceata,iar senzorul e vizibil firul duce la el,e in partea inferioara a filtrului se desface ca un surub normal.il scoti usor afara si lasi motorina sa curga intr un recipient.apoi il infiletezi la loc,si amorsezi instalatia.iar rezervorul daca il cureti mergi intr un garaj incalzit.bafta
            Pierzand vremea pe la service, am intrebat si eu ce si cum si i-am zis la mester sa-mi arate si mie unde e senzorul de apa
            Multumesc mult pt info
            Stima.
            Last edited by acidus; 3 February 2012, 14:32. Reason: Automerged Doublepost
            Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

            Comment


            • #21
              Este o solutie buna care ajuta la curatarea sistemului de injectie ( injectoare pompa )

              Este facuta de Renault si este foarte buna si ieftina.

              Recomand !
              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

              Comment


              • #22
                Interesanta solutia asta, oare poate fi folosita si ptr. a debloca supapa IMV daca masina are acele intreruperi la relantiu?
                Daca da, atunci cred ca am putea reduce anumite costuri si nu ar mai fi nevoie de cumpararea acelei supape IMV care nu cred ca e chiar ieftina.

                Comment


                • #23
                  La acel IMV ( regulator de presiune ) nu cred ca functioneaza si este cam 560 Ron in reprezentanta si cam 450 Ron pe la magazine.
                  sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                  Comment


                  • #24
                    Am sa revin cu o parere si dupa 2-3 zile sa vedem cum se comporta motorul meu. Daca iar incepe sa scadeze ma duc sa-mi cer banii inapoi sau un IMV nou ) sau sa le zic sa mearga undeva cu colutiile lor cu tot
                    Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

                    Comment


                    • #25
                      Da-i forje si povesteste-ne apoi ...
                      Asteptam ....
                      Ca lucrul asta cu "solutia minune" putem sa facem si noi acasa daca e OK !

                      Comment


                      • #26
                        Nu a trebuit sa-i dau forje..iar a inceput sa sacadeze A mers kativa km super.
                        NU e mare scofala dar ma deranjeaza ca motorul nu merge rotund plus ca vreau sa previn o eveltuala defectiune mai grava pe viitor.
                        Deci solutia minune a dat kix...dezamagire.
                        Ma duc la service sa cer banii sau alta solutie pentru a rezolva problema.
                        Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

                        Comment


                        • #27
                          Sa ne anunti si pe noi ce reactie au avut cei de la servis.

                          Comment


                          • #28
                            Doar scimba un regulator de presiune!Solutia de curatare;dpdv tehnik e ok si nu cred ca ai de ce sa te plangi!E clar ca ai probleme pe parte de presiune in rampa!Cel mai probabil un regulator de presiune!Eventual poate ne spui si noua cum se numeste exact aceasta solutie de curatare;se pare ca i-si face treaba foarte bine din cate am inteles si de la altii!

                            Comment


                            • #29
                              Partea ciudata e ca atata timp cat motorul mergea pe solutia aia mergea super rotund. 20 minute am stat sa ascult si nici o mica variatie nu am auzit. Banuiesc ca si regulatorul de presiune functiona cand mergea motorul pe solutia de curatare nu? Daca mergea si IMV-ul ala inseamna ca nu acolo e problema.
                              Din pacate nu stiu cum ii zice la solutia aia pentru ca nu scria pe cutie decat: Dacia-Renault, Injection cleaner sau ceva de genu. E ca si o cutie de energizant "Re..Bu..", neagra cu galben, sigla fabricii si atat. M-am chiorat si eu la ea sa vad ce scrie sa va dau si voua de stire dar nu am vazut nimic si fiind prea bucuros ca merge motorul rotund nu m-a dus capu` sa fac o poza, sorry.
                              Ajung zilele astea la service si daca au vre-o cutie o sa cer sa fac poza.
                              Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

                              Comment


                              • #30
                                Cum stai cu filtrul de motorina? Ai cumva aer (neetanseitati) pe circuitul de alimentare al pompei de injectie?

                                Daca cu solutia respectiva mergea rotund, ma gandesc la probleme in alimentarea pompei de injectie (filtru motorina colmatat, aer in instalatie, probleme de etanseitate pe circuitul motorinei... sau eventual ceva apa in motorina?)

                                Pana la urma va trebui sa iei niste motorina de foarte buna calitate (OMV sau ce crezi ca e mai bun) - si alimentezi direct dintr-un bidon de plastic de 5 l, (filtrul de motorina sa fie nou)

                                Bidonul cu motorina sa fie tinut in casa sa se incalzeasca (sa aiba un minim 18 - 20 grade celsius), iar alimentarea pompei de injectie sa o faci prin "cadere libera" - ca sa fii sigur ca nu ai probleme de alimentare a pompei cu motorina. Vezi cum merge in conditiile astea. Daca asa merge bine, inseamna ca trebuie sa iti cureti rezervorul, traseul conductelor de motorina si evident filtrul actual este colmatat. Daca nici asa nu merge, inseamna ca ai alte bube si trebuie schimbate niste piese.
                                Last edited by ion_R5; 6 February 2012, 18:52. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google