Probleme Frane

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Frane

    Salutare, sunt nou pe aici si ma bucur sa gasesc o comunitatea asa mare si priceputa .
    Sunt proaspat sofer(deci ma consider incepator in ceea ce priveste datele tehnice) aflat in posesia unui logan 1.4mpi 75hp din 2004.
    Am un prieten ce lucreaza la statia ITP si tot eram eu curios sa mai descopar cate ceva la masina mea, l-am rugat sa imi faca si mie un test.Bun.. o testeaza el pe acolo si cand a ajuns la testele de franare am ramas socat cand am aflat ca roata din spate stanga nu trece testul de franare (daca tragea frana de mana totul era totul ok). Mi-a zis ca poate sa fie de la vreun arculet sau chiar mai rau am probleme la limitator/ repartitor si ca trebuie rezolvate cel mai sigur la urmatoarea inspectie tehnica voi fi respins.
    Dupa cateva cautari pe internet m-am mai domolit putin, sunt multi utilizatori din cate imi dau seama cu parere de rau cu aceasta problema la logan.
    Totusi sunt un sofer constiincios si va urma sa duc masina in service sa rezolv problema, acuma intrebarea este: Cam la ce sa ma astept? O parere daca se poate. Din cate am vazut costurile sunt destul de mari daca este vorba de repartitor.
    @ Din ce am observat eu in utilizarea normala nici nu iti dai seama de absenta franarii la acea roata, stiu ca discurile din fata preia majoritatea sarcinii in cazul franarii dar as vrea sa stau linistit in privinta asta .
    Last edited by florinel92; 3 February 2012, 00:11.

  • #2
    dute cel mai bine la un service dacia sa verifice si iti zic ei un pret si ce ar putea sa fie sunt mai multe cauze...
    MY CLA

    Comment


    • #3
      Daca era repartitorul probabil nu aveai frana deloc pe spate, pe ambele roti.
      Asa, problema fiind doar pe stanga, e posibil sa piarda lichid de frana pe la cilindrul de frana, lichid care mai ajunge si pe sabot si rezulta capacitate de franare 0.
      Ideal ar fi sa desfaci tamburul acolo si sa vezi ce este.
      Ne-ar ajuta si daca ne-ai spune un km al masinii.
      Last edited by mariusnicolae; 3 February 2012, 08:12.

      Comment


      • #4
        posibil sa fi ramas blocat cilindrul.se mai intampla sa intre apa si impreuna cu praful reusesc sa blocheze pistonasul.voi de ce credeti ca pe la 60 mii km se face desprafuirea garniturilor?asa se explica de ce are frana daca trage frana de mana si nu are cand actioneaza frana de serviciu.dai jos tamburul si vezi daca functioneaza cilindrul.ai grija sa nu apesi tare pe frana ca-ti da afara lichidul din cilindru!
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          Masina are 63000km, o sa incerc si ce mi-ati spus, o sa ma duc pana la cineva care se mai pricepe ca eu nu prea stiu.., lichid nu cred ca pierde ca banuiesc ca s-ar observa ceva curgand.

          Comment


          • #6
            nici a mea nu are frane pe spate, tot din cauza repartitorului sep2005 aprox43mii
            dar nici nu am schimbat placute, desprafuire saboti etc..poate fii si din cauza asta?(frana de mana tine)

            Comment


            • #7
              Originally posted by florinel92 View Post
              Am un prieten ce lucreaza la statia ITP si tot eram eu curios sa mai descopar cate ceva la masina mea, l-am rugat sa imi faca si mie un test.Bun.. o testeaza el pe acolo si cand a ajuns la testele de franare am ramas socat cand am aflat ca roata din spate stanga nu trece testul de franare ..
              Pentru ca problema e doar la una din roti nu cred ca e de vina compensatorul de franare. Probabil sistemul de autoreglare nu functioneaza corect, ferodoul nefiind in usor contact cu suprafata interioara a tamburului ; ridica roata cu pricina pe cric, invarte si ar trebui sa auzi un usor fasait.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                Am facut ce mi-ai zis tu, si da se aude cum atinge ceva, se aude destul de incet, insesizabil daca masina este pornita.
                Ce naiba sa fac?

                Comment


                • #9
                  f;orinel nu te juca mai ales acum cu zapada asta. nu as vrea sa vin din sens opus cand vei calca frana si sigur vei derapa fuguta la service daca nu te pricepi ai pistonul de franare blocat

                  Comment


                  • #10
                    Mergi la un mester BUN.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Nu e chiar asa, chiar si pe zapada abundenta nu am avut nici-o problema (in niciun caz derapari smd).
                      Am pe aici prin cartier un mic servis poate o rezolv repede.
                      Deocamdata vremea ma tine pe loc, oricum nu folosesc mult masina in aceasta perioada.
                      Teoretic daca ar fi pistonul de franare blocat s-ar rezolva repede sau e grav?
                      Last edited by florinel92; 3 February 2012, 18:19.

                      Comment


                      • #12
                        da se rez olva destul de usor de unul care stie ce are de facut dar acum depinde ce vrei sa ai . parerea mea e ca ar trebui sa inlocuiesti tot cilindrul receptor de frana cu unul nou. bagi apoi o aerisire si s-a rezolvat. in ceea ce priveste repartitorul de franare nu cred ca are nimic el nu face decat sa limiteze presiunea de franare pe rotile din spate pentru a inlatura blocarea rotilor la franari bruste, inplicit a derapajului. am vazut pe aici ,, idei " ca poti sa-l anulezi MAREEE prostie. decat daca respectivul e sinucigas sau masochist.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru lamurire, asa am sa fac, am sa ma duc sa verific si cred ca o sa pun alt cilindru receptor de frana nou, din ce am vazut pe net este 50lei unul deci nu e chiar mare cheltuiala. Sper sa fie doar atat.

                          Comment


                          • #14
                            asa zic toti ... eu era sa pic ITP-ul cu masina NOUA abia am iesit de la revizie si am fost sa fac ITP-ul si ala imi zice ca nu l-am trecut ca nu tine frana de mana , asa ca i-am zis s-o ia si sa o duca dincolo (tot la dacia) si sa-mi schimbe piesele pe garantie, s-au certat aia pe acolo si pana la urma au dat-o la pace , au adus o masina noua , cu 2 km in bord , si la fel a iesit , dar asta la frana de mana ,ei nu stiu ce trebuie sa le arate acolo pe stand ,lui ii arata doar niste cifre si atat. Din ce am inteles tu ai probleme la spate , mai bine ai da jos tamburul si verifica pe acolo pistonasele , arculetele acelea.
                            Last edited by user2000; 5 February 2012, 21:00.

                            Comment


                            • #15
                              Da, am auzit si eu de aceste probleme mai des intalnite la logan.
                              Problema exista pentru ca am vazut cu ochii mei pur si simplu cum masina nu a franat pe stand si a derapat pe o parte.
                              Cum trece vremea asta o rezolv.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google