Incarcare Slaba A Bateriei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incarcare Slaba A Bateriei

    Salut.Un prieten de al meu are probleme cu loganul, adica dupa ce o lasa nepornita un timp, nu mai poate porni, si cineva ii zicea ca poate are incarcarea slaba.intrebarea e cum se poate regla incarcarea, ca nu am vazut nici un releu de incarcare pe sub capota
    sigpic

  • #2
    Vezi ca bateria are asa numitul "ochi magic". Sa-l verifice si daca e rosu, bateria e f....a.

    Comment


    • #3
      Nu cred ca se poate regla incarcarea. Releul este electronic si controleaza singur incarcarea...

      Comment


      • #4
        Sau poate sa fie de la alternator si cand porneste luminile merge decat pe bateria masinii, iar atunci cand vrea sa porneasca nu mai are curent sa verifice si alternatorul
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • #5
          Intai sa verifice ce spune Bogdan1709. Nu prea are cum sa fie incarcarea slaba pentru ca altfel nu ar mai porni imediat nu dupa o anumita perioada de repaos.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #6
            Poate sa fie eventual si vechimea bateriei, parerea mea.3 ani, bateria originala.Dar daca e defect releul , care e electronic si am auzit ca e incorporat in alternator, se poate schimba cumva releul?
            Nu cred ca tre schimbat tot alternatorul, doamne fereste
            Last edited by Cristi_Xp; 6 May 2008, 19:16.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Incearca cu o baterie noua daca nu o ea nici cu bateria noua inseamna ca are probleme cu sonda de p volanta sau cu releul.
              Last edited by Tudor_cj; 6 May 2008, 19:50.
              2004 Dacia Logan 1.4MPi
              2006 Dacia Logan 1.5dCi
              2007 Opel Astra H 1.7CDTI

              Comment


              • #8
                Se poate schimba numai releul, daca el e defect.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Bateria are "cancer"

                  Cat îi dau "meseriasii" ca mai are de trait?
                  Last edited by andrei; 6 May 2008, 20:49.

                  Comment


                  • #10
                    Pe prietenul asta al meu il interesea daca se poate skimba numai releul, daca nu e bun, nici nu vroia sa auda ca trebuie sa cumpere tot alternatorul pentru un releu defect.Dar cum am zis si eu, poate de vina e si vekimea bateriei 3 ani.Masina porneste, nui problema, ea face figuri daca nu e pornita vreo 6-7 zile, in rest porneste fara probleme
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Sigur bateria e de vina.Mai precis electrolitul...nu mai are concentratia necesara.Dar se poate verifica la un electrician auto(masoara dedsitatea electrolitului)...Daca nu e asta,atunci se verifica si releul de incarcare astfel: se pune un voltmetru pe bornele bateriei...cu motorul putin turat,trebuie sa indice in jur de 14v.

                      Comment


                      • #12
                        O intrebare: Cum nu porneste? Nu mai invarte electromotorul sau nu mai porneste motorul desi se invarte?
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #13
                          Electromotorul invarte, dar nu are suficient curent bateria sa porneasca masina, si cand incerc sa pornesc masina se si reseteazaq ceasul de la bord, deci sigur e bateria.Problema cu bateria a aparut cand prietenul asta al meu a uitat pus contactul pana sa descarcat bateria, probabil daca o pune pe redresor si o incarca tare nu va mai avea probleme.

                          Apropo, daca uiti contactul pus, se poate strica ceva la masina?
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Teoretic, ar fi cate ceva, dar nu cred ca se vor strica. pompa de benzina, ventilatorul din bord (daca ventilatia nu e pe 0) si eventual infasurarea de excitatie a alternatorului sunt alimentate prin contact. electronicele (ecu-urile) n-au nimic daca stau alimentate si oricum alea consuma incredibil de putin. nu pot baga mana in foc ca bobinele de inductie nu-s alimentate
                            Last edited by Seba; 8 May 2008, 00:13.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Aproape sigur bateria e de vina. Sa nu aiba un mic scurt prin masina ... Desi cand scoti cheile se cam taia curentul la toate electronicele.. Raman doar luminile, casu, avariile si cam atat. E vreo posibilitatea sa fie vrun scurt-


                              si bineinteles marea posibilitatea - baterie veche
                              Last edited by vali007; 2 July 2008, 21:07.
                              1.5 dc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google