Am un logan diesel si cred ca am o problema cu ambreiajul(face mai urat dimineata cand pur si simplu tacane, vibreaza, se aude un zgomot la pedala). Dupa ce se incalzeste motorul, daca apas foarte putin pedala se aude acelasi zgomot. Aaa...si dimineata daca ridic pedela cu piciorul nu se mai aude zgomotul. Ce credeti ca are? Ms.
Agatare Ambreiaj
Collapse
X
-
VA SPUN SI EU OF UL MEU
am luat masina in martie 2009. Prestige 16v Ph2. in aprilie 2009 a incepu sa scartaie sa sacadeze sa mearga intrerupt sa se apese greu pedala de ambreiaj.
am bagat tot soiul de vaseline si unsori pe cablu. am uns arcul pedalei cu vaseline uleiuri si tot felul de lubrifianti care de care mai costisitori si mai de calitate
mergea bine 2 zile si incepea din nou.
acum 1 luna am schimbat ambreiajul. am pus vaselina in bucsa bratului de degraiere. am pus 1 kg de vaselina pe axul cutiei. am invelit rulemntul in vaselina am schimbat cablul si am bagat ulei pe el si vaselina la capete sa tina uleiul inauntru.
am dat cu o gramada vaselina si pasta ceramica pe toata articulatia pedalei de ambreiaj. efectiv imi picura vaselina si ulei pe picioare
a mers bine fix 2 drumuri in oras. dupa ce folosesc pedala ceva mai mult incepe si scartaie sacadeaza agata, face ca toti dracii
am facut cam tot ce este posibil !!! ce naiba are ?
Comment
-
la mine a cedat (rupt) cablu de ambreiaj! implinisem de cateva sapt. 4 ani cu "dansa"! cand l-am scos era mancat! cablul este multifilat... era ciufulit, firele se rupsesera inegal ceea rezulta ca s-a rupt treptat respectiv ceva agata! asa ca daca auziti un scartait sau orice zgomot cat de mic, ar fi bine sa bagati un ochi!
Comment
-
daca cel putin 2 dintre noi am ajuns la schimbat ambreiajul cu totu, iti zic eu ca sunt slabe sanase sa ne fi scapat ceva banal cum ar fi cablu de ambreiaj, mai ales ca unii au testat si impingand cu mana tija, fara cablu de ambreiaj conectat si surpriza, tot face
eu am zis ca era rulmentul praf, intradevar, era praf, dar aparent, nu e de acolosigpicMy ride
Comment
-
exista 2 locuri de unde poate face scartaieturi si sacadari
1. busca pe care basculeaza bratul de debraiere
2. freaca rulmentul pe axul priza al cutiei de viteze din cauza ca bratul debraiant oscileaza stanga dreapta si torsioneaza rulmentul pe ax.
problema este ca nu exista lubrifiant sau vaselina atat de smechera incat sa reziste acolo. in carterul acela se obtin temperaturi foarte mari care fac acea vaselina sa cedeze
exista o vaselina defapt. cand cumparati un ambreiaj Sachs gasiti in el un pliculet cu o vaselina care seamana cu o miere foarte densa. acea vaselina rezista cel mai mult. unde gasim asa ceva ?
rezolvarea mai este sa reglam ambreiajul foarte jos astfel incat miscarea lui pe ax sa fie limitata si foarte scurta
mai exista si varianta ulei foarte smecher pentru cutie insotit de un aditiv metabond care sa mentina cutia la o temperatutra mai mica
cel putin la mine dupa ce am bagat metabond in cutie nu am mai gasit pilitura de la sincroane cand am schimbat uleiulLast edited by alessandro; 24 December 2011, 13:51.
Comment
-
stiti ce nedumerire am ? de ce lalogan ambreiajul nu are cursa moarta ?
adineauri am desfacut cablul din cutie si din pedala l am gresat, am gresat si bucsa .
am analizat sistemul cablului de ambreiaj si parghiilor si nu mi am dat seama de un lucru. ce impiedica rulmentul sa nu stea atacat pe placa ???
pedala are un arc care o trage, si care trage implicit de cablu pana cand tija pentru debraiere lipeste rulmentul de placa
de ce la logan ambreiajul este tare din prima apasare ? de ce nu are o cursa moarta cum aveau masinile mai vechi cu ambreiaj pe cablu ?
la Oltcit de exemplu inaltimea pedalei de ambreiaj era mereu constanta. daca reglam ambreiajul sa tina sus pedala nu urca. doar ca se diminua cursa moarta. daca reglam foarte jos se marea cursa moarta dar in ambele cazuri pozitia ambreiajului fata de podea ramanea constanta .
daca bag piciorul sub pedala si trag tensiunea din cablu dispare iar tija nu mai apasa rulmentu pe placa .
deci cablul de ambreiaj are tensiune constanta in el data de arcul pedalei. iar daca acest cablu are cea mai mica tensiune in el, ataca rulmentul pe placa cu o forata egala cu forta arcului pedalei pentru ca nu exista nimic ce sa il opreasca
Comment
-
dupa ce acum 1 saptamana si aproximativ 500 km am curatat la blana acea nuca pe care basculeaza bratul debraiator scartaitul si sacadatul a aparut din nou
curatarea a fost facuta la blana folosind diluant si spray de frane puleverizat puternic in nuca si locasul ei. am bagat mana si era efectiv uscat acolo. nu mai ramasese pic de vaselina.
am bagat pasta ceramica de la Sonax in blana pana s a umplut acel spatiu al bratului unde intra nuca. am lasat un pic sa fiarba, am miscat bratul discret sa se aseze peste tot.
a mers perfect 500 km. acum iar sacratie si sacadeaza.
ce mai pot sa sa ii fac in afara de a-i da foc ? cu ce vaselina sa incerc ?Attached FilesLast edited by alessandro; 30 December 2011, 16:21.
Comment
-
Iti dau eu cel mai bun sfat. Iei frumusel masina, te duci la service autorizat Dacia si spui 'nenea...scartzaie ambreiaju- fa-o ca e in garantie!'.
De preferat unu mai cu renume gen Meridian Cobalcescu.
De ce te complici tu si iti storci creierii atata timp cat masina e in garantie?
Nu merge asa...vocea clientului in care ii faci un pic cu ou si cu otet ca ti-au vandut o masina care scartaie...(da rezultate parol- pe faza asta mie mi-au revopsit tot spatele cand aveam logan ). Si daca nici asa nu merge..(sanse mici)- OPC.
Si eu am avut aceeasi problema la Kia. (bine...e alt sistem nu e pe cablu).
M-am dus frumos la service- 'Scartaie- fa-o!' Au gresat frumos baietii acolo si de 1 an juma nu mai am probleme. La alti colegi cu kia la care nu s-a rezolvat cu gresatul li s-a schimbat ambreiajul pe garantie.Saab 9-5 Aero
Comment
-
eu cred ca nu numai ambreiajul are o problema... )) da`l drac... merge ? ambreiaaza , debraiaza fara sa depui cine stie ce efort sa il apesi?? daca da , e bun . doar n-o sa te astepti sa mearga ca unul hidraulic . totusi , nu a inventat dacia cine stie ce sistem unic de apasare a ambreiajului sunt tot alea de la reno din 1900 toamna deci e normal sa aiba si bube .
Comment
-
Nu mi se pare normal ca la o masina pe care ai dat 10,000 EUR sa scartzaie ambreiajul la 45,000 km iar cei abilitati sa nu gaseasca solutia.
Suna la Vocea Clientului expune-le problema, zi-le ca ai fost de 3 ori in service pana acum si nu s-a gasit nicio solutie de durata- si ca te-ai saturat sa umblii toata ziua in service.
Sunt sigur ca exista o solutie..vorba aia la loganu lui tata din 2006 nu scartaie nimic. Sa schimbe tot mecanismul ca de-aia e in garantie.
Gura pe ei nu-i lasa- ca Loganu nu mai e dacia 1310 care costa 3,000 $ si ziceai 'atat dai atata face'.
Banii pe care i-ai dat pe ea nu sunt 2 lei.Saab 9-5 Aero
Comment
-
imi vor spune sa ma duc in service de enshpe mii de ori. altceva nu au ce sa faca.
m am saturat sa ma trimita de la un service la altul s[unandu mi ca altceva nu au ce face
banii care i am dat pe Logan sunt multi intradevar, doar ca masina face 2 lei. si nici aia se pare
@ silviu_cos la loganu lui tata din 2007 nu scartaie si nu agata nimic la ambreiaj
Comment
Comment