Probleme Frana De Mana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    baieti o intrebare( posibil tampita ) sabotii trebuie schimbati la vreun interval de timp ? (eu ma mai dau cu frana de mana dar 99% din cazuri pe pietris, iarba etc, o singura data m-am dat pe asfalt..)
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #47
      Sabotii se uzeaza de la orice frana normala....cam pe la 90.000 km se schimba daca imi amintesc bine
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #48
        Apropo de saboti mi-a zis un tip ca sabotii se pot imbiba din cauza ca pierd lichid si tot va fi o problema la franare .Indicat ar fi sa-i schimb dar masina nu are nici macar revizia de an facuta.Aia nici nu vor sa auda de asa ceva.Ar trebui sa-i schimb?

        Comment


        • #49
          Ideal ar fi sa inlaturati cauza
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #50
            apropo am si eu o intrebare pt tine rontz
            cilindrul receptor este fixat de platou cu un singur surub sau cu doua ?
            Ma intereseaza mult acest aspect ca daca e fixat intr-un singur surub , si cilindrul e deja defect (cu pierderi) s-ar putea sa asistam la o problema in masa de cilindri cu probleme

            Comment


            • #51
              Sincer nu stiu dar am sa vad si nu uit sa-ti spun.Nu sunt cunoscatoare dar o sa aflu.

              Stai in masa la toate patru roti sau nu am inteles eu?
              Last edited by rontz_rontz; 6 June 2009, 23:27. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                Tutupiciu: cred ca e cu doua suruburi daca mi-aduc bine aminte.
                Rontz: Poti circula asa până iti vine cilindrul dar tre sa te uiti tot timpul sa nu ramai fara lichid de frana.Cand vezi ca se apropie de minim completezi pâna la max chiar si putin peste si repeti treaba asta pâna ajungi in service sa schimbi cilindru de frana.Incearca s-o lasi mai moale cu viteza ca sa eviti pe cat posibil franarile bruste.Daca sunt unsi sabotii si după ce schimba cilindrul,cei de la service iti spala sabotii cu benzina sau cu orice decapant se duce unsoare de pe ei si incet incet o sa-si revina frana.Nu tre sa-i schimbi.Stiu asta ca am lucrat si eu intr-un service si am remediat asemenea cazuri.
                Tzony_18: Daca mai ai garantie ar trebui sa-ți verifice cei de la service sabotii cand mergi la revizii.Daca nu mai e in garantie nu cred ca ar fi asa greu sa dai jos tamburii la un anumit interval de timp si sa-ti verifici sabotii,îi verifici din 10 în 10 mii sau din 15 în 15 mii,vezi tu ce perioada iti alegi.Daca nu te pricepi tu la asta chemi vreun prieten de-al tau care se pricepe sa te ajute.

                Comment


                • #53
                  Mersi mult ...asa am sa fac

                  Comment


                  • #54
                    puneam intrebarea pt ca am auzit ca Bosh a facut un ECO la cilindri receptori si au redus nr de fixari de la doua la una (un surub)
                    Ma gandesc sa nu fie asta problema - misca cilindrul - vibreaza si-l ia boala
                    Oricum lichidul scurs nu face bine la zona respectiva - e foarte coroziv si in plus daca ajunge pe pneu se distruge si ala....
                    Trebuie reparatie urgenta in service

                    Comment


                    • #55
                      @dany merci.garantia s-a dus de juma' de an
                      am 38.000km si permisul l-am luat de la ~ 25.000km deci de atunci am inceput cu "scamatoriile", insa doar pe pietris o sa verific in viitorul apropiat.
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by tutupiciu View Post
                        nene e grava !
                        Ai vazut urme de lichid de frana pe langa masina ?
                        Daca nu, atunci tot lichidul tau de frana e in amplificatorul de franare (palaria aia mare neagra din dreapta)
                        Ai pompa de frana stricata - CURGE - si daca mai mergi asa ramai fara servo asistare pentru ca se sparge membrana amplificatorului in contact cu lichidul de frana;
                        trebuie sa schimbi OBLIGATORIU si pompa si amplificatorul de franare
                        Ne tii la curent OK ?
                        I se spune "servo frina",nu amplificator de frinare!

                        Comment


                        • #57
                          Salut! Sunt nou pe aici.Am si eu o intrebare, cand cobor frana de mana in jos se aude un scartait.Este normal sa se auda acel zgomot sau este o problema?

                          Comment


                          • #58
                            cilindrul e fixat in 2 suruburi,frana de mina la mine blocheaza rotile pe orice fel de drum indiferent de aderentasi viteza daca o trag brusc,daca o trag lent nu se blocheaza ci se infraneaza usor,eu am mai lovit cu un ciocan de plastic (nu loviti cu metalic,gen baros)tamburii spate pt ca de multe ori autoreglajul se mai blocheaza,prin lovire isi mai da drumul,dupa lovire e bine sa se traga frana de mina de cca 2-3 ori mai zdravan si brusc,daca ai pierderi de lichid frana din cauza cilindrului e bine sa schimbi acei saboti dar o data schimbati pe o parte regula cere si pe cealalta parte,frana de mina trebuie sa tina masina in panta rampa la 7 dinti(dupa lovire si tragere trebuie reglata din surub frana de mina)
                            cat despre km la care trebuiesc si ei verificati sunt 40.000km daca santul din zona niturilor nu mai exista trebuiesc inlocuiti daca sunt lipiti la cca 2-3 milimetri iar trebuiesc inlocuiti
                            contactul pt martorul de bord care indica faptul ca ai frana de mina trasa ramine aprins si cand aceasta e lasata e o problema cu ori nu ai lichid in paharul pt lichid de frana ori numai face contac si trebuie sa apasati de cateva ori pe el si sa ai dati drumul brusc sa mai sara calamina depusa pe conactori ori sau topit acei contactori si atunci trebuie unul nou
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • #59
                              salutare! ajutati ma si pe mine cu un raspuns. am un logan din 2007 si nu am umblat pana acum la ferodouri. cand actionez frana de picior se aude un scartait groaznic la rotile din spate. aveti ideie de ce?

                              Comment


                              • #60
                                kalukalutu, sunt cam pe terminatelea, ferodourile, drept pentru care urmareste aici..... http://www.loganclub.ro/forum/tutori...an-t13613.html
                                aham......Restul e LOGAN


                                http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google