Misfire Catalyseur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Misfire Catalyseur

    Salut! Am intampinat astazi o problema pe logan-ul 1.4 a tatalui meu Misfire catalyseur! Mai jos am atasat .xml si .html. Cine stie ce poate sa fie? (nu este aprins nici un martor in bord dar a dat rateuri de cateva ori)
    Multumesc
    Attached Files
    fara linkuri externe

  • #2
    Diagnosticul tine de rateuri de ardere importante, care pot avea ca si consecinta distrugerea catalizatorului.
    In mod normal , astfel de anomalii determina si clipirea martorului MIL.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Husdu View Post
      Salut! Am intampinat astazi o problema pe logan-ul 1.4 a tatalui meu Misfire catalyseur! Mai jos am atasat .xml si .html. Cine stie ce poate sa fie? (nu este aprins nici un martor in bord dar a dat rateuri de cateva ori)
      Multumesc
      Una din sondele lambda,de regula sonda din amonte trimite la calculator semnal eronat,dar sub limita de a fi "vazuta" de acesta ca defecta.Cind apar rateuri in evacuare,inseamna ca este benzina in exces in amestec si nu poate fi arsa corect in timpul adecvat.Aceste gaze nearse in totalitate se aprind uneori pe evacuare,generind acele pocnituri(rateuri).Cu un tester ce poate evidentia valorile semnalului trimis de sondele lambda,se poate vedea efectul cauzei ce se poate localiza in cele mai diverse locuri(lipsa etanseitate galerie admisie,lipsa etanseitate evacuare pina la nivelul primei sonde,injector cu probleme de etanseitate,etc. Expresia "rateuri de ardere" mi se pare...dar e posibil sa mi se para doar mie.

      Comment


      • #4
        Originally posted by big_electro61 View Post
        Expresia "rateuri de ardere" mi se pare...dar e posibil sa mi se para doar mie.
        Te asigur ca nu e nici o greseala de exprimare, sau daca e gresita, atunci arunc manualul.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          cauzele pot fi multiple , reglaj culbutori aiurea , bobina /fise/bujii care nu dau scanteie atunci cand trebuie si asa ajunge benzina nearsa in evacuare
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Diagnoza am dar imi puteti spune va rog frumos unde sa ma uit in ddt2000? La ce parametrii? Multumesc

            P.S Am schimbat azi bujiile si tot apare eroarea! Am scos si sonda de la catalizator si tot nu se aprinde martorul! (nu da tot timpul rateuri ci numai de 2 ori am sesizat pe parcursul a 2 zile cand luam demaraj si schimbam din treapta 2 in 3). Nu se aud pocnituri, se intrerupe ca si cum nu ar alimenta.
            Sa fie benzina proasta de lukoil 95?
            Last edited by Husdu; 11 March 2012, 01:34.
            fara linkuri externe

            Comment


            • #7
              Am avut ceva probleme cu pornirea,chiar de cand era noua,in sensul ca pornea ca si inecata, tusea etc.
              pe acea vreme alimentam de la Petrom, de vreo 1 an alimentez numai de la rompetrol.

              eu cred ca e de la benzina,ai prins si tu un lot "mai botezat cu H2O", si ti-as sugera sa pui de la rompetrol din aia mai scumpa, plinul.

              Comment


              • #8
                Originally posted by IancuMIC View Post
                Diagnosticul tine de rateuri de ardere importante,
                Rateu=esec.In auto,prin rateu,se intelege detonatie falsa,fara producere de lucru mecanic,cu emitere de zgomot specific(pocnitura) in evacuare.Expresia "rateu de ardere" ar insemna ardere falsa,dar se stie ca arderea exista,deoarece ea produce detonatia falsa.Asa a lucrat logica mea,fara pretentii ca detin adevarul suprem.Despre manuale pot sa spun ca si acestea sunt facute tot de oameni...

                Comment


                • #9
                  indiferent ce benzina am bagat vreodata in masina, n-am patit ceva de genul.Cred ca altundeva e defectul,masinile astea stiu sa functioneze cu aproape orice benzina de 2 lei.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Dar dupa ce am scos sonda nu ar fi fost logic sa se aprinda si martorul?
                    fara linkuri externe

                    Comment


                    • #11
                      In timpul functionarii motorului se pot intalni 2 situatii;
                      -functionarea in "bucla deschisa", situatie in care calculatorul nu tine cont de informatia de la sonda de oxigen
                      -functionarea in "bucla inchisa"
                      Sistemul va lucra in "bucla deschisa" atata timp cat conditiile de functionare ale motorului sunt incompatibile cu reglarea imbogatirii (dozaj neadaptat) sau sonda nu a atins temperatura optima de functionare, cand motorul este rece. In aceste conditii nu se inregistreaza defecte OBD, soldate cu aprinderea martorului antipoluare.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        sonda 2 nu se verifica foarte des ,daca mergi cactiva km constant o sa primesti check engineul in bord.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Corect; cand temperatura motorului va creste, dupa temporizarea specifica amestecului bogat la demaraj, nereusind sa faca corectiile necesare dupa informatiile sondei de oxigen, ECU, va "declara" sonda defecta, va trece la functionarea in asa-zisul mod degradat, concomitent cu aprinderea martorului.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc de informatii!
                            Valoarea sondei amonte (ca numai de aia este, numai una am vazut, masina fiind euro 3 din 2006) cam intre ce valori trebuie sa varieze? (410 este valoarea de referinta?)
                            fara linkuri externe

                            Comment


                            • #15
                              intre 0,x si 1 V parca...trebuie sa oscileze...nimic fix.
                              Last edited by Cristi_Xp; 12 March 2012, 19:08.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google