Misfire Catalyseur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In ceea ce priveste sonda, perioada semnalului trebuie sa fie intre 500ms, cu un maxim de 1s, iar amplitudinea semnalului sa fie intre 650mv.
    Cu cat perioada este mai scurta si amplitudinea mai mare, semnalul este mai bun.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      Atunci când motorul este buclat, tensiunea trebuie să varieze rapid între două valori:
      – 20 mV ± 50 pentru un amestec sărac,
      – 840 mV ± 70 pentru un amestec bogat.

      Cu cât ecartul minim-maxim este mai mic, cu atât informaţia sondei este mai puţin bună (acest ecart este în general
      de 500 mV).
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Din cate imi aduc eu aminte valorile variau intre 250 si 740 mV. Acum nu mai am cum sa pun testerul pe masina sa verific deoarece sunt plecat!
        fara linkuri externe

        Comment


        • #19
          Originally posted by Husdu View Post
          Multumesc de informatii!
          Valoarea sondei amonte (ca numai de aia este, numai una am vazut, masina fiind euro 3 din 2006) cam intre ce valori trebuie sa varieze? (410 este valoarea de referinta?)
          Masinile euro 3 au 2 sonde;
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #20
            eroarea DF057 - Circuit sonda amonte se refera la o sonda pe moarte sau vreo problema pe cablaj ? O sonda defecta poate cauza o pornire mai greoaie la cald a masinii ? masina nu consuma exagerat la mers constant,parca in blana un pic mai mult si 2 intreruperi la fel la sarcina si ture mari.
            Last edited by Cristi_Xp; 14 March 2012, 15:50.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Eroarea a disparut! Benzina de Petrom Premium '99 plus si bujii schimbate!
              fara linkuri externe

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google