salutare tuturor. In urma cu o luna sa aprins martorul(cand erau zapezile alea mari) iar dupa 2 zile sa stins . la scurt timp ( 1 saptamana) sa aprins iar si de atunci asa a ramas. ma speriat consumul foarte mare. mentionez ca am logan 1.4 mpi.m-am uitat la ambele mufe (sonde) si sunt ok. ce credeti ca ar putea fi ???
Problema Martor Sonda Lambda
Collapse
X
-
Eu nu stiu ca sondele lambda,sa aiba martor separat.Martorul respectiv se aprinde la o sumedenie de eroari in functionarea motorului.E posibil ca efectul sa fie relevat de sonda lambda,dar cauza sa fie in cu totul alta parte...!Testerul usureaza munca si reduce timpul remedierii...Originally posted by balaurik View Postsalutare tuturor. In urma cu o luna sa aprins martorul(cand erau zapezile alea mari) iar dupa 2 zile sa stins . la scurt timp ( 1 saptamana) sa aprins iar si de atunci asa a ramas. ma speriat consumul foarte mare. mentionez ca am logan 1.4 mpi.m-am uitat la ambele mufe (sonde) si sunt ok. ce credeti ca ar putea fi ???
Comment
-
Adevar maaare ai spus aici, de-ar citi si "meseriasii" care pun diagnostice prin telefon sau pe net, ce bine ar fi.Originally posted by big_electro61 View PostTesterul usureaza munca si reduce timpul remedierii...
Comment
-
Diagnoza iti da o informatie generica asupra unui defect; dar cauza care a produs, in cazul de fata aprinderea martorului antipoluare, nu o afli; testerul nu spune ca e benzina proasta, bujii necorespunzatoare sau alte problemele care pot cauza , sa spunem rateuri de combustie(misfire)Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
@IancuMIC- Daca folosesti testerul doar sa citesti erorile asa e, dar nu doar asta stie sa faca. Cu practica, cunoasterea cat de cat a principiilor de functionare ale componentelor masinii, interpretarea datelor furnizate de tester, se poate gasi cauza.
Comment
-
Tocmai asta vroiam sa reliefez; iti trebuie si rutina, ca sa nu desfaci toata masina , pana ajungi la un injector, care are o oarecare intarziere la deschidere sa zicem.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Motorul este dotat cu senzor de detonatie care are rolul de a vedea,inclusiv pe ce cilindru este problema(misfire).Deci,sa nu-l subestimam...Originally posted by IancuMIC View PostDiagnoza iti da o informatie generica asupra unui defect; dar cauza care a produs, in cazul de fata aprinderea martorului antipoluare, nu o afli; testerul nu spune ca e benzina proasta, bujii necorespunzatoare sau alte problemele care pot cauza , sa spunem rateuri de combustie(misfire)
Comment
-
Pretentii prea mari de la un amarit de senzor piezoelectric.Logica ne spune ca daca problema este la toti 4 cilindrii,e posibil a avea benzina de proasta calitate,cu toate ca avansul se reglaza automat dupa cifra octanica existenta,intre anumite limite.Cind e problema de bujiie sau de fisa,ne este indicat cilindrul cu problema.Daca problema este la 2 cilindri,putem avea in atentie o jumatate de bobina,sau chiar lipsa semnal de la calculator.Testerul ajuta,dar nu face si treaba(gindirea)...
Comment












Comment