salutare tuturor. In urma cu o luna sa aprins martorul(cand erau zapezile alea mari) iar dupa 2 zile sa stins . la scurt timp ( 1 saptamana) sa aprins iar si de atunci asa a ramas. ma speriat consumul foarte mare. mentionez ca am logan 1.4 mpi.m-am uitat la ambele mufe (sonde) si sunt ok. ce credeti ca ar putea fi ???
Problema Martor Sonda Lambda
Collapse
X
-
Originally posted by balaurik View Postsalutare tuturor. In urma cu o luna sa aprins martorul(cand erau zapezile alea mari) iar dupa 2 zile sa stins . la scurt timp ( 1 saptamana) sa aprins iar si de atunci asa a ramas. ma speriat consumul foarte mare. mentionez ca am logan 1.4 mpi.m-am uitat la ambele mufe (sonde) si sunt ok. ce credeti ca ar putea fi ???
Comment
-
Originally posted by big_electro61 View PostTesterul usureaza munca si reduce timpul remedierii...
Comment
-
Diagnoza iti da o informatie generica asupra unui defect; dar cauza care a produs, in cazul de fata aprinderea martorului antipoluare, nu o afli; testerul nu spune ca e benzina proasta, bujii necorespunzatoare sau alte problemele care pot cauza , sa spunem rateuri de combustie(misfire)Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
@IancuMIC- Daca folosesti testerul doar sa citesti erorile asa e, dar nu doar asta stie sa faca. Cu practica, cunoasterea cat de cat a principiilor de functionare ale componentelor masinii, interpretarea datelor furnizate de tester, se poate gasi cauza.
Comment
-
Tocmai asta vroiam sa reliefez; iti trebuie si rutina, ca sa nu desfaci toata masina , pana ajungi la un injector, care are o oarecare intarziere la deschidere sa zicem.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostDiagnoza iti da o informatie generica asupra unui defect; dar cauza care a produs, in cazul de fata aprinderea martorului antipoluare, nu o afli; testerul nu spune ca e benzina proasta, bujii necorespunzatoare sau alte problemele care pot cauza , sa spunem rateuri de combustie(misfire)
Comment
-
Pretentii prea mari de la un amarit de senzor piezoelectric.Logica ne spune ca daca problema este la toti 4 cilindrii,e posibil a avea benzina de proasta calitate,cu toate ca avansul se reglaza automat dupa cifra octanica existenta,intre anumite limite.Cind e problema de bujiie sau de fisa,ne este indicat cilindrul cu problema.Daca problema este la 2 cilindri,putem avea in atentie o jumatate de bobina,sau chiar lipsa semnal de la calculator.Testerul ajuta,dar nu face si treaba(gindirea)...
Comment
Comment