Problema Martor Sonda Lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Martor Sonda Lambda

    salutare tuturor. In urma cu o luna sa aprins martorul(cand erau zapezile alea mari) iar dupa 2 zile sa stins . la scurt timp ( 1 saptamana) sa aprins iar si de atunci asa a ramas. ma speriat consumul foarte mare. mentionez ca am logan 1.4 mpi.m-am uitat la ambele mufe (sonde) si sunt ok. ce credeti ca ar putea fi ???

  • #2
    Gasesti suficiente informatii AICI
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Originally posted by balaurik View Post
      salutare tuturor. In urma cu o luna sa aprins martorul(cand erau zapezile alea mari) iar dupa 2 zile sa stins . la scurt timp ( 1 saptamana) sa aprins iar si de atunci asa a ramas. ma speriat consumul foarte mare. mentionez ca am logan 1.4 mpi.m-am uitat la ambele mufe (sonde) si sunt ok. ce credeti ca ar putea fi ???
      Eu nu stiu ca sondele lambda,sa aiba martor separat.Martorul respectiv se aprinde la o sumedenie de eroari in functionarea motorului.E posibil ca efectul sa fie relevat de sonda lambda,dar cauza sa fie in cu totul alta parte...!Testerul usureaza munca si reduce timpul remedierii...

      Comment


      • #4
        Originally posted by big_electro61 View Post
        Testerul usureaza munca si reduce timpul remedierii...
        Adevar maaare ai spus aici, de-ar citi si "meseriasii" care pun diagnostice prin telefon sau pe net, ce bine ar fi.
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #5
          Diagnoza iti da o informatie generica asupra unui defect; dar cauza care a produs, in cazul de fata aprinderea martorului antipoluare, nu o afli; testerul nu spune ca e benzina proasta, bujii necorespunzatoare sau alte problemele care pot cauza , sa spunem rateuri de combustie(misfire)
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            pui un testar si iti spune exact daca este de schimbat sonda
            Vand piesa auto logan originale si aftermarket

            Comment


            • #7
              @IancuMIC- Daca folosesti testerul doar sa citesti erorile asa e, dar nu doar asta stie sa faca. Cu practica, cunoasterea cat de cat a principiilor de functionare ale componentelor masinii, interpretarea datelor furnizate de tester, se poate gasi cauza.
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                Tocmai asta vroiam sa reliefez; iti trebuie si rutina, ca sa nu desfaci toata masina , pana ajungi la un injector, care are o oarecare intarziere la deschidere sa zicem.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  Diagnoza iti da o informatie generica asupra unui defect; dar cauza care a produs, in cazul de fata aprinderea martorului antipoluare, nu o afli; testerul nu spune ca e benzina proasta, bujii necorespunzatoare sau alte problemele care pot cauza , sa spunem rateuri de combustie(misfire)
                  Motorul este dotat cu senzor de detonatie care are rolul de a vedea,inclusiv pe ce cilindru este problema(misfire).Deci,sa nu-l subestimam...

                  Comment


                  • #10
                    Cilindrul in care au avut loc detonatiile il aflam cu testerul, asta e clar; dar senzorul ne spune cine si ce a produs acele detonatii?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Pretentii prea mari de la un amarit de senzor piezoelectric.Logica ne spune ca daca problema este la toti 4 cilindrii,e posibil a avea benzina de proasta calitate,cu toate ca avansul se reglaza automat dupa cifra octanica existenta,intre anumite limite.Cind e problema de bujiie sau de fisa,ne este indicat cilindrul cu problema.Daca problema este la 2 cilindri,putem avea in atentie o jumatate de bobina,sau chiar lipsa semnal de la calculator.Testerul ajuta,dar nu face si treaba(gindirea)...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google