Probleme Electrice -semnalizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Electrice -semnalizare

    Salut.Am un logan 1.4 din 2006 si am o problema la semnalizare;cand apas frana de picior mi se aprinde becul de la semnalizare din bord.Ce ar putea fi?

  • #2
    Scurt in tripla spate. Cablul de masa carbonizat.

    Citeste despre problema si cum se rezolva:
    AICI
    si
    AICI
    Last edited by danielliviu; 14 March 2012, 19:44. Reason: Automerged Doublepost
    GL-22-TOF

    Comment


    • #3
      Probleme semnalizare

      Am citit informatiile din linkurile care mi-au fost trimise,am desfacut in portbagaj tapiteria de peste triple sa ajung la cablul ala prins de un surub cu piulita...l-am sters bine si uns cu wd 40 si tot face,apoi cu vaselina si tot face.Cand semnalizez dreapta si rotesc de volan spre dreapta face sunetul ala de la semnalizare mult mai repede decat trebuia normal...cred ca ma duc la un service ,ca eu nu-i dau de cap...

      o alta pb:acum cateva zile cand am pornito ,masina tremura ca at cand da sa-ti moara motorul si nu stiu ce poate avea.sa fie de la bujii sau de la fise?...tachetii sau culbutorii trebuie stransi vreodata?

      Daca ma puteti ajuta,va raman recunoscatori.Eu nu prea ma pricep la mecanica

      Comment


      • #4
        Am patit si eu aceeasi faza!!! Am facut acelasi lucru...adica curatat mufa de la stopul din spate dreapta si pe cind am vrut sa-l sparg am constatat ca daca am aplicat(impins) mufa doar pe jumatate in stop merge fara probleme. Si este ceva vreme de atunci!!!

        Comment


        • #5
          @PYN Logan: vezi ca ai un un bec de semnalizare ars pe partea respectiva (fata, spate sau aripa).
          GL-22-TOF

          Comment


          • #6
            daca e ars cel din aripa nu ar trebui sa clipeasca mai repede, eu am leduri in lucas.uri si nu merge mai repede, deci vezi ori in fata ori in spate, sau incearca sa tragi firul de masa suplimentara!
            sigpic

            Comment


            • #7
              Originally posted by PYN Logan View Post
              Am citit informatiile din linkurile care mi-au fost trimise,am desfacut in portbagaj tapiteria de peste triple sa ajung la cablul ala prins de un surub cu piulita...l-am sters bine si uns cu wd 40 si tot face,apoi cu vaselina si tot face.Cand semnalizez dreapta si rotesc de volan spre dreapta face sunetul ala de la semnalizare mult mai repede decat trebuia normal.D
              Cred ca nu ai inteles corect,unde si cum sa intervii.Depistarea lampii ce trebuie demontata se face astfel: -se pune avaria,se aprinde pozitia,ceata si mers inapoi(contact pus,motor oprit,consum maxim).Privind masina din spate,se va demonta lampa care va aprinde "mai anemic" becurile,comparativ cu cealalta.Contactul imperfect se localizeaza in cupla lampii,la pinul ce se leaga un fir negru(masa),pin ce va fi oxidat,topit in jur.De regula,se curata cu obicte ascutite,ce permit accesul,cu wd40(spray),iar in final se stringe pinul "mama",pentru a favoriza un contact normal.Daca dupa citeva curatari,contactul prin pini de masa este compromis se recomanda efectuarea unei suntari(punte)exterioare cuplei,folosind un papuc auto "mama" si unul "tata",aceasta punte demontabila fiind practica la demontarea lampii. Mi s-a recomandat discret sa mai invat practica,si eu chiar m-am pus pe treaba...

              Comment


              • #8
                Va multumesc pentru informatii!

                Comment


                • #9
                  Salutare! Aceeasi problema am avut si eu si exact acelasi lucru am facut, am demontat curatat lampa si-acum merge fara probleme semnalul, insa la doua zile dupa ce l-am facut mi-au ramase aprinse stopurile pe frana, inclusiv al 3-lea stop cel de pe luneta, iar cand cald frana mi se aprind pozitiile inclusiv bordul (in cazul in care e lumina si nu sunt aprinse)

                  Comment


                  • #10
                    Ai o problema la becul de frana de pe partea stanga. Ori bec defect, ori montaj gresit, ori un scurt, etc.
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #11
                      multumesc, verific!

                      Comment


                      • #12
                        Eu am avut probleme la ambele stopuri pe spate mai ales cand era umezeala.Am lipit un fir suplimentar de masa cu letconul la ambele triple de pe spate si un papuc la celalat capat prins in surubul de la masa.1 metru de cablu sanatos si gros si 2 papuci,am dat vreo trei lei.Lasand martorii din bord la o parte cand puneam frana se aprindea toata semnalizarea de pe partea dreapta plus ca lumina de la stop era anemica.Pe partea stanga problema cu farul de ceata.Acum am o lumina foarte puternica la stopuri frana iar semnalizarea la fel.

                        Firul de masa pentru ambele stopuri este prea subtirea mai ales ca asigura masa pentru toate becurile
                        Last edited by john Q; 20 June 2012, 11:44. Reason: Automerged Doublepost
                        "light up the darkness" Bob Marley

                        Comment


                        • #13
                          Nu mai deschid un alt topic sper sa ma ajutati aici. De acum 1 an cand am dat motorul jos si l-am pus inapoi am sesizat la inceput sa imi pierde ora playerul.Nu mai tin minte exact daca pierdea si posturile radio dar cu siguranta ora nu tinea. Se intampla in anumite zile dar nu am vazut o legatura. Dupa o perioada problema a disparut dar a aparut alta. Daca stau cu motorul oprit si dau muzica mai tare luminozitatea diplay-ului de la player scade si uneori chiar intra in mod de avarie si se opreste pentru 2 secunde. (boxele pe fata sunt originale si pe spate niste infinity pe 13 de 30-35 w rms). Am mai observat acum ca daca ascult muzica putin mai tare si pornesc motorul se opreste casetofonul ca in cazul de mai sus si revine dupa. Va puteti da o parere despre problema daca exista sau este normal sa faca asa?

                          Comment


                          • #14
                            normal nu este. Si nu are legatura nici cu boxele spate.
                            MY CLA

                            Comment


                            • #15
                              Si poate fi de la masa masinii? sa fie ceva care fura curent? cum sa verific si daca stiti cumva un electrician bun in Bucuresti.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google