If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salut
postez si eu o problema cu semnalizarea.
am montat un kit de faruri cu lupe si module cu leduri pt semnalizare. in momentul in care pun semnalul, incepe normal iar apoi fff repede (l-a fel se intampla cand aveam scurt pe stopul spate dar s-a rezolvat cu wd40 si curatare pini).
ce poate fi ?
la leduri pe semnale ori modifici timpul de semnalizare din uch ori pui anulatoare de bec ars
Streulea are tutorial cu montaj leduri la semnale si modificat timpul de semal din uch
daca vrei anulatoare Adrian2oo te poate ajuta
Problema e asa.Tocmai am schimbat(in service) lampa dreapta spate si are urmatoarele simptome.Cand semnalizez dreapta merge ok pana apas pedala de frana.In acel moment frecventa sunetului semnalizarii se modifica cam dublu pe repede.Verificat pe loc,semnalizarea se aprinde normal,iar la apasarea pedalei de frana,becul de frana licare de doua ori mai repede,iar semnalizarea ioc.Probabil maine trec din nou pe la service ca lucrarea are garantie,dar as vrea sa stiu de la ce ar putea fi,pentru viitor.
L.E...pe stanga merge ok.
Dupa oarece search-uiala pe forum cu privire la semnalizare,m-am lamurit.Totul e de la mufa cu pini de la tripla.De fapt am umblat pe acolo,deconectat si conectat si acum merge .Doar o curiozitate,de ce mufa cablului care se conecteaza la tripla are un pin lipsa?(cam pe mijloc).Sau ...asa ie toate?
Last edited by viorelu; 12 June 2013, 13:38.
Reason: Automerged Doublepost
Off se pare ca intru si eu in club : prima data am observat in mers , cand semnalizez dreapta semnalizarea e de doua ori mai rapida. Insitand pe problema am observat urmatoarele:
-semnalizarea si stopul de frana lucreaza simultan binenteles fiecare la o intensitate luminoasa scazuta
- pinul 2 din soclu (de la dreapta la stanga) e negru iar la baza plasticul este topit
- daca actionez avariile si apoi bag mansarier display-ul din bord se aprinde intermitent in ritmul semnalizarii
am curatat contactele , le-am periat am dar cu wd40 dar nimic problemele persista
poate ma ajutati si pe mine cu vreo sugestie
multumesc.
Salut, am si eu un logan din 2005 si am ceva probleme cu circuitul de semnalizare la lampile din spate.
Am citit ce s-a scris pana acum, cam pe acolo cred ca e problema.
Maine dau jos conexiunile de la lampile din spate le voi curata, cu spray de contact
si pun un aparat de masura! Ar fi super sa fie numai o problema de scurt in mufa.
deschid si eu o problema aici sa nu mai fac alt topic.
as dori sa-mi spuna un cunoscator in electrica la logan mcv, daca e normal ca pinul 2 al mufei becului de pozitie frana (cel ce primeste plus la apasarea pedalei de frana) sa dea minus in repaus.
Intreb asta pentru ca am vrut sa montez 2 becuri cu led 30w pentru pozitie\frana , si nu functioneaza pe pozitie, dar in acelasi timp se incalzeste foarte tare pinul 2 cel ce face contact cu circuitul de franare. la masuratori a iesit ca am minus pe acel pin.
si astfel montarea becului cu leduri devine imposibila. becul cu incandescenta avand 2 circuite separate de frana si pozitie, functioneaza normal.
Ideea e ca pe masina personala, logan berlina, becul cu leduri functioneza perfect.
La colegul meu, care are MCV, apare problema de mai sus.
Deci...e normal sa am minus pe circuitul de frana in repaus(fara sa calc frana)?
E normal sa ai minus(intoarcere prin filamentul celuilalt bec de frina),fara pedala calcata.Daca masori cu contact pus si pedala calcata,nu mai ai minus,ai plus.Grija mare acolo unde avem lungime mare de conductor,succesiuni de cuple,sigurantele isi fac datoria mai greu din cauza rezistentei circuitului.In cazul modificarilor,documentati-va corect, si faceti operatiuni in cunostinta de cauza...
Pai e normal la mcv...si la,berlina nu?
La berlina nu exista masa pe acel pin...la mcv exista. O fi alt tip de instalatie.
Ideea e ca o sa,pun dioda pe intrare semnal frana sa pot monta becuri cu led.
Pai e normal la mcv...si la,berlina nu?
La berlina nu exista masa pe acel pin...la mcv exista. O fi alt tip de instalatie.
De regula cind pun o intrebare cu adresa(cel implicat in speta),ma astept sa-mi raspunda respectivul,deoarece cunoaste cel mai bine realitatea... @mike26ro,Acceptind ideea ca becurile sunt la fel la ambele masini,teoretic si practic,trebuie sa existe masa pe acel pin(stop-frina),cit timp nu-i calcata pedala de frina,conditia fireasca ca becul din cealalta lampa a masinii sa fie montat si functional.Am o intrebare,becul cu leduri,copie fidel fasungul(sistemul de fixare al becului) si mai cu seama are 2 ploti de alimentare cu plus(stop-frina si pozitie)...?! Daca are doar un plot,e explicabil...Am remarcar puterea becului folosit,30w...si atit!
Last edited by lenush64; 26 May 2015, 23:03.
Reason: x
Deci, repet,in primul rand becurile sunt la fel, ma refer la fasung, in al doilea rand, nu sunt afon in electrica, eu am masurat instalatiile celor 2 masini, ba am desfacut si ledurile sa vad daca au diode. si in ultimul rand am pus si diode de sens pe circuitele de frana si pozitie din fiecare lampa.
pe masina mea, berlina, acelasi bec este 100% functional, pe a doua masina MCV, becul nu functioneaza normal decat pe frana. pe pozitie el face scurt pe pinul de frana prin rezistenta interna a becului cu leduri...ceea ce inseamna ca acel pin este pus la masa in momentul in care pozitia este stinsa.
am masurat instalatia si intr-adevar este masa pe acei pini in repaus.
Nu acelasi lucru se intampla la mine. de unde si explicatia ca becul cu led functioneaza normal pe ambele pozitii.
De asta intreb...or fi instalatii diferite?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment