Probleme Electrice -semnalizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    @Cherubino: asa trebuie sa fie, nu-I nici o anomalie. ai lampa de marsarier doar pe dreapta si lampa de ceata doar pe stanga. becurile cu filamente duble de care spui tu sunt pe pozitie/frana. nu te du la service, ca rad aia de tine daca le expui "problema"
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #77
      Originally posted by mp74 View Post
      Dacă pricep eu bine ... prin folosirea DDT 2000 nu mai este nevoie de acele rezistențe pentru becuri cu LED-uri .
      Deci dacă tot se pun LED-uri consumul efectiv ar trebui să scadă ... atunci dacă se pun rezistențele ... consumul e același , deci unde e avantajul ? ... doar că mă simt mai bine că am LED-uri în loc de becuri ?
      Eu zic că modificarea corectă e prin DDT 2000 , nu prin montare de rezistențe.... adică montarea de LED-uri peste tot unde are becuri semnalizarea, nu doar parțial.
      daca modifici timpul,la un moment dat se blocheaza semnalizarea ,adica nu mai functioneaza deloc,decat dupa ce iei contactul si il pui iar,ceea ce e foarte enervant si chiar periculos.

      Comment


      • #78
        Mulțumesc pentru răspuns, dacă așa e... cred că nu voi pune niciodată LED-uri pe semnalizare că e prea mare cheltuiala ... și nu văd avantajul... față de a avea un set de becuri de rezervă în torpedou ;)

        Comment


        • #79
          ma crezi ca-n 9 ani n-am schimbat nici un bec de semnalizare? restul becurilor, cu execptia proiectoarelor de ceata si-a plafonierei, da, dar semnalizarile nu. si nu-s dintr-aia care fac economie de filament
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #80
            Originally posted by Seba View Post
            @Cherubino: asa trebuie sa fie, nu-I nici o anomalie. ai lampa de marsarier doar pe dreapta si lampa de ceata doar pe stanga. becurile cu filamente duble de care spui tu sunt pe pozitie/frana. nu te du la service, ca rad aia de tine daca le expui "problema"
            Multumesc, Seba. Eu am crezut pana acum ca becurile alea (la cele cu filament unic m-am referit, nu la cele pentru pozitie si frana) trebuie sa se aprinda ambele, atat pentru ceata, cat si pentru marsarier. Intre timp, m-am lamurit.
            A-propos de service, mie chiar seful unui service mi-a atras atentia ca nu-mi arde lampa stanga. Am fost la o verificare a directiei si cand am scos masina de pe canal cu spatele, seful service-ului, care asista la manevra, mi-a strigat de afara : "Vezi ca ai probleme cu lampile de marsarier, nu-ti merge decat cea dreapta"! Gandindu-ma ca un bec pot sa schimb si eu (ma ocup cu electricitatea de peste 30 de ani, dar nu auto) fara sa fie nevoie sa apelez la service, m-am uitat acasa in manualul de utilizare ca sa vad ce tip de bec imi trebuie si acolo am vazut ca scrie la pagina 5.14 "Lumina pentru mers cu spatele sau lumina de ceata", de unde am tras concluzia ca ar fi comune cele doua.
            Acu' eu stau si ma intreb, daca eu sunt incepator si am gresit, seful ala de la service o fi vazut sute de masini la viata lui, ce l-o fi apucat sa vorbeasca prostii?
            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

            Comment


            • #81
              ori ala a vrut sa faca misto, ori trebuia sa fie portar, nu sef de service e de inteles sa intrebe cineva care nu s-a lovit sau care are o nedumerire de chestia asta, dar vorba ta, unul care vede zeci de masini zilnic...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #82
                Originally posted by Seba View Post
                ori ala a vrut sa faca misto...
                În general cred că stau bine cu simțul umorului, dar totuși glumele astea „de autobază” se pot face între prieteni sau măcar între cunoștințe vechi, ori eu pe domnul respectiv în acea zi l-am întâlnit pentru prima oară în viața mea.
                Oricum, fapta e consumată, asta e, bine că m-am lămurit că n-are nimic defect la lumini mașinuța mea.
                M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                Comment


                • #83
                  Am și eu o problemă la un 1.4 . Au rămas aprinse continuu toate becurile de semnalizare si cel din bord (indicatorul de direcție) de la ce poate să fie?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google