care ar fi functia egr ului si cum isi face treaba. cum l as putea verifica?
Care E Functia Egr Ului
Collapse
X
-
da' tu de unde stii ca a cautat pe goagal? nu ai adus nimic util la subect, doar ai atacat un raspuns corect dpdv tehnic si un pic subiectiv la partea cu bataile de cap.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
O parte din gazele de evacuare se intorc in camera de ardere, pentru a scade temperatura in camera de ardere. Temperaturile foarte mari, in camera de ardere, favorizeaza aparitia a unui procent destul de mare a oxizilor de azot ce sunt foarte nocivi. Prin scaderea temperaturii, se diminueaza considerabil acest procent de oxizi de azot.
Comment
-
@seba - nu am vrut sa para un atac si cu atat mai putin la adresa primului raspuns care i-a explicat mura-n gura.
adica ii ziceam autorului ca sigur i-a luat mai mult sa deschida subiectul aici decat sa faca o cautare pe google.
exprimarea mea a fost aiurea.Last edited by skd_ozenel; 25 March 2012, 11:16.
Comment
-
eh, alta treaba am crezut ca de postul lui psanyro te-ai legat...
cata, tu daca intr-o camera de 600 de grade bagi gaz care in loc de 40 de grade, cat are aerul, are 200 de grade (fum din evacuare), scazi temperatura? mai degraba din ce n-a apucat sa arda la prima explozie, o parte se re-arde pentru a distruge cat mai mult din reziduuri. poate gresesc eu sau stiu doar partial care-i treaba.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Total gresit Seba. EGR-ul functioneaza exact cum am explicat. La accelerare maxima supapa EGR se inchide pentru a scoate randament maxim din motor. Aceasta recirculare se face doar in mers incet in gol si in regim de mers constant. In primul rand nu are 200 grade, pentru ca aceste gaze trec printr-n racitor, apoi nu asta e logica. Logica este ca arderea sa se efectueze cu mai putin oxigen, mai putin violenta si cu temperaturi mai reduse. Dca supapa de EGR este defecta, si blocata pe deschis, motorul va porni, apoi dupa cca 2 sec. se va opri. Intr-o functionare normala, supapa EGR este deschisa foarte putin, si doar o cantitate mica de gaze arse ajung iar in admisie.
Apropo, daca citesti aici :http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation , vei observa ca am dreptate.Last edited by adicata2003; 25 March 2012, 16:14.
Comment
-
la papucul diesel am scos mufa de la egr si trage mai bine.cu egr scotea fum mai mult .nu era defect egr-ul pentru ca pe laptop nu dadea eroare cand era cuplat.nu stiu ce sa zic.eu l-am deconectat si pace.inainte motorul avea si ceva intreruperi.l-am curatat de doua ori si tot asa facea.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Comment