Originally posted by kossak
View Post
Posibile Scurgeri De Ulei?
Collapse
X
-
Postez aici ca sa nu mai deschid un thread. Problema la mine de cateva zile (vreo 4) este ca stropeste cu ulei de pe undeva. In habitaclu imi vine miros ca de esapament (pare diferit de mirosul specific de ulei picat teava de evacuare si ars). Am constatat problema asta dupa ce am dat 5500 de turatii vreo 100 m. Dupa asta imi apare si la mers normal (maxim 4000 turatii). Chestia este ca uleiul nu este doar scurs, e ca si cum ar fi improscat cu presiune.
Ar putea fi doar garnitura de la capacul culbutorilor sau altceva mai grav?
In poza (1) am incercuit un loc unde pare crapat capacul. E posibil sa fie fisura sau e doar o zgarietura?
Comment
-
Nu-mi dau seama din poza insa nu cred ca e crapat...si nici zgariat; poate e o margine aspra din turnare insa repet din poza numi dau seama ( ori imi trebuie ochelari ori rezolutia e prea mica )
Din curiozitate, carcasa filtrului de aer e curata inauntru? Sau are si ea ulei?
Comment
-
Corect ar fi sa fie vazut real motorul, din pozele trimise incidentele sunt prea mici si e greu sa indici précis
Cum stai cu "compresia" in cilindri? Sigur nu scoti (si) fum "albastru" dupa tine?
Ia-o metodic : curata cu degresant peste tot ( nu numai acolo unde ai ulei ) si repeta experimentul - te orientezi mai bine pe unde arunca ulei si modul in care arunca ( daca doar "plange" sau curge serios )
Nivelul la ulei cum este acum? ( banuiesc ca nu ai completat peste maxim, nu?)
Comment
-
N-am completat peste maxim. Deocamdata se incadreaza in normal (2-3 mm sub maxim pe joja). Dupa un drum de cativa km prin oras (turatii maxime 3000) gasesc fleasca furtunele de la calorifer si pe cutie. Cumva tasneste uleiul printre capac si chiulasa. Maine ma duc sa schimb garnitura, sa vad mai bine cum e pe acolo dupa ce da capacul jos. La fum inca nu m-am uitat. De mers si tras, masina merge si trage normal.
Pe loc, daca o turez cu mana, nu se vede sa stropeasca.Attached FilesLast edited by Fanez; 12 January 2016, 19:42.
Comment
-
Am rezolvat problema. Era doar garnitura. Pe cea veche nu scria nimic. Pe asta noua scrie Elring (si pe carton si pe garnitura). Cea noua e mai groasa cu 1 mm desi cea veche putea fi tasata. Probabil noua era la fel de groasa. Materialele din care sunt facute seamana de parca ar fi la fel. Ciudat este cum s-a rupt coltul celei vechi. Prin coltul ala stropea cu ulei.
Dupa schimbare am avut impresia ca trage putin mai bine si ca e mai putin zgomotos motorul decat inainte. Probabil e doar impresia mea.Last edited by Fanez; 13 January 2016, 19:35.
Comment
-
Revin cu aceeasi problema. Acum cateva zile (pe 15-16 martie) am simtit iarasi miros de "esapament" in masina, dar nu mirosea numai a ulei, parca si a antigel. Am gasit un furtun intepat, am rezolvat cu scurgerea de antigel dar mi-a ramas fumul specific de ulei picat pe teava incinsa de evacuare. Dupa o examinare mai atenta am observat ca iar se prelinge ulei pe la garnitura capacului de la culbutori. trebuie sa ma duc iar la cei care mi-au schimbat-o. Nu mai stiu acum daca mai e in garantie lucrarea. Este anormal sa apara aceeasi problema dupa 3 luni. Ce cauze ar fi, garnitura proasta, montajul necorespunzator sau altceva?
Acum nu mai stropeste ca data trecuta, doar se prelinge.
Comment
-
La montaj au folosit silicon etansare (din amintiri - prin anul 2002, parca este de culoare rosie, intr-un tub asemanator cu cel de pasta de dinti)? La fosta masina Dacia 1300 (garnituri de proasta calitate), mecanicul a folosit asa ceva si nu am avut probleme cu scurgerile de ulei.Last edited by Oti; 23 March 2016, 19:57.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment