Martor Ulei Aprins In Mers Si Stins Dupa Repornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Ulei Aprins In Mers Si Stins Dupa Repornire

    Buna,

    Am cautat pe forum inainte probleme asemanatoare, dar nu am gasit nimic.

    Masina: 1.6 16 V, aprox 13500 km, 9 luni.

    Problema: Dupa 170 km parcursi fara nici o problema, in timp ce era fratemeu la volan, a inceput sa se comporte ciudat masina si s-a aprins indicatorul luminos presiune ulei. Prin comportament ciudat ma refer la urmatorul fapt (indicat de el): ba tragea cum trebuie, ba se sufoca (in a cincea pe la 80-90 km/h). Eu am stat in spate, nu am simtit nimica,
    Nu am continuat, am si oprit sa verificam sub capota, dupa ce am oprit motorul.

    Totul sub capota parea ok. (cel putin la experienta mea la mecanica ... aproape 0 ). Nici urma de ulei pe motor, sub masina. Am verificat si joja, era ulei pe ea (niciodata nu stiu cum trebuie sa indice corect - stiu cum ar trebui, dar tot timpul am senzatia ca indica peste maxim, inca de la inceput cand avea 5 km, la rece). La service la nivelul pe care il indica ziceau ca e ok. Oricum acum era fierbinte motorul.

    M-am urcat eu, am pornit, a pornit normal cum trebuie, s-a stins indicatorul luminos de ulei si ne-am uitat si sub capota sa vedem cum suna. Totul parea ok.

    Am continuat eu, nici o problema, se comporta exact cum trebuie, adica normal. Am mai venit cu ea inca 110 km fara nici o problema.

    Ce putea sa fie? Ceva de moment sau de durata?
    Vreau sa intreb si la service dar pana joi nu am cum sa ajung acolo. Nu stiu cum sa fac astfel de verificari la service. Ma gandesc ca exista un istoric in soft unde indica care e problema.
    Poate aflu ceva info de la cineva care a mai intalnit asa ceva.

    Multumesc anticipat.

  • #2
    ai rezolvat problema?
    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

    Comment


    • #3
      sigur era uleiul?
      adica lampa lui aladin?

      Comment


      • #4
        Am fost la reprezentanta dupa vreo doua zile de la eveniment, l-au pus pe tester .... nici o problema, totul in parametrii normali, nici in istoric nimic.
        Sigur era lampa lui Aladin ), dar....daca nu ma insel atunci s-a aprins si beculetul de baterie.... Astea doua se aprind cand iti moare motorul.
        M-au intrebat si la reprezentanat de treaba asta....
        Da cum se poate asa ceva in mers? Inainte sa oprim motorul era in ralanti ok.
        Deci...nici cea mai vaga idee.
        De atunci merge fara nici o problema.
        Ramane sa vad pe viitor. Sper sa nu mai am surprize de astea.
        Urmeaza sa fac un drum de 250 + 500 + 400 + 200 km intr-o saptamana, sper sa nu raman in pana pe undeva .

        Comment


        • #5
          O problema foarte asemanatoare am patit si eu azi dimineata cand sa vin acasa, am plecat direct (fara sa incalzesc motorul) si dupa cateva sute de metri dupa ce am fortat-o un pic (avind drum drept si liber) mi-a murit motorul in mers, s-a aprins martorul de baterie si apoi si cel de ulei. Afara erau cam 0 grade C.
          Farurile au continuat sa lumineze, dar nu am mai avut servo. Am verificat pe la motor, nivel ulei, totul parea in regula. Am pornit-o din nou si nu am mai avut nici o problema, parca nici nu s-ar fi intamplat. Oare o avea ceva sau doar nu i-a placut cum am procedat eu ? O fi ca la femei daca nu e pregatita si ea e ca un fel de viol
          Am uitat sa specific, masina e 1,4 pe benzina din 2006 cu 70.000 km. Bateria e relativ noua si bujiile au fost schimbate pana acum o data.
          Last edited by merlasviorel; 26 January 2014, 00:21.
          Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

          Comment


          • #6
            Aceeasi problema am avut-o si eu odata pe autostrada acum cateva luni .. mergeam cu 140-150km/h si deodata s-a aprins martoru de la ulei si nu mai tragea deloc, am tras pe dreapta, am deschis capota si totul parea ok . Am lasat-o vre-o 5 minute cu motoru oprit si dupa nu am mai avut probleme de atunci .
            http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

            Comment


            • #7
              Benzina proasta, posibil apa in ea... aprindere defectuoasa(bujii, fise, bobina), corp clapeta acceleratie murdar, MPP defect, senzor de turatie, cauze posibile sunt multe, acum nu trebuie sa desfaci toata masina ca ti s-a oprit o data, daca incepe sa faca des atunci sa te ingrijorezi.

              Comment


              • #8
                Verificati-va cablurile de masa intre baterie - motor - cutie - sasiu. eventual dublate cu alte cabluri mai serioase, nu sarmulitele puse din fabrica.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Nepotu123 View Post
                  Benzina proasta, posibil apa in ea... aprindere defectuoasa(bujii, fise, bobina), corp clapeta acceleratie murdar, MPP defect, senzor de turatie, cauze posibile sunt multe, acum nu trebuie sa desfaci toata masina ca ti s-a oprit o data, daca incepe sa faca des atunci sa te ingrijorezi.
                  scuze ca intervin si eu am aceasta problema de ceva timp cind motorul este rece plec de acasa si daca vreau sa schimb viteza si calc ambreiajul se apride martorul ulei si baterie si mi se opreste motorul daca este cald motorul nu mai face asa aveti vreo idee

                  Comment


                  • #10
                    vezi corpul clapeta (MPP), ala e raspunzator de oprirea motorului
                    ​​​​​​

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google