Buna,
Am cautat pe forum inainte probleme asemanatoare, dar nu am gasit nimic.
Masina: 1.6 16 V, aprox 13500 km, 9 luni.
Problema: Dupa 170 km parcursi fara nici o problema, in timp ce era fratemeu la volan, a inceput sa se comporte ciudat masina si s-a aprins indicatorul luminos presiune ulei. Prin comportament ciudat ma refer la urmatorul fapt (indicat de el): ba tragea cum trebuie, ba se sufoca (in a cincea pe la 80-90 km/h). Eu am stat in spate, nu am simtit nimica,
Nu am continuat, am si oprit sa verificam sub capota, dupa ce am oprit motorul.
Totul sub capota parea ok. (cel putin la experienta mea la mecanica ... aproape 0 ). Nici urma de ulei pe motor, sub masina. Am verificat si joja, era ulei pe ea (niciodata nu stiu cum trebuie sa indice corect - stiu cum ar trebui, dar tot timpul am senzatia ca indica peste maxim, inca de la inceput cand avea 5 km, la rece). La service la nivelul pe care il indica ziceau ca e ok. Oricum acum era fierbinte motorul.
M-am urcat eu, am pornit, a pornit normal cum trebuie, s-a stins indicatorul luminos de ulei si ne-am uitat si sub capota sa vedem cum suna. Totul parea ok.
Am continuat eu, nici o problema, se comporta exact cum trebuie, adica normal. Am mai venit cu ea inca 110 km fara nici o problema.
Ce putea sa fie? Ceva de moment sau de durata?
Vreau sa intreb si la service dar pana joi nu am cum sa ajung acolo. Nu stiu cum sa fac astfel de verificari la service. Ma gandesc ca exista un istoric in soft unde indica care e problema.
Poate aflu ceva info de la cineva care a mai intalnit asa ceva.
Multumesc anticipat.
Am cautat pe forum inainte probleme asemanatoare, dar nu am gasit nimic.
Masina: 1.6 16 V, aprox 13500 km, 9 luni.
Problema: Dupa 170 km parcursi fara nici o problema, in timp ce era fratemeu la volan, a inceput sa se comporte ciudat masina si s-a aprins indicatorul luminos presiune ulei. Prin comportament ciudat ma refer la urmatorul fapt (indicat de el): ba tragea cum trebuie, ba se sufoca (in a cincea pe la 80-90 km/h). Eu am stat in spate, nu am simtit nimica,
Nu am continuat, am si oprit sa verificam sub capota, dupa ce am oprit motorul.
Totul sub capota parea ok. (cel putin la experienta mea la mecanica ... aproape 0 ). Nici urma de ulei pe motor, sub masina. Am verificat si joja, era ulei pe ea (niciodata nu stiu cum trebuie sa indice corect - stiu cum ar trebui, dar tot timpul am senzatia ca indica peste maxim, inca de la inceput cand avea 5 km, la rece). La service la nivelul pe care il indica ziceau ca e ok. Oricum acum era fierbinte motorul.
M-am urcat eu, am pornit, a pornit normal cum trebuie, s-a stins indicatorul luminos de ulei si ne-am uitat si sub capota sa vedem cum suna. Totul parea ok.
Am continuat eu, nici o problema, se comporta exact cum trebuie, adica normal. Am mai venit cu ea inca 110 km fara nici o problema.
Ce putea sa fie? Ceva de moment sau de durata?
Vreau sa intreb si la service dar pana joi nu am cum sa ajung acolo. Nu stiu cum sa fac astfel de verificari la service. Ma gandesc ca exista un istoric in soft unde indica care e problema.
Poate aflu ceva info de la cineva care a mai intalnit asa ceva.
Multumesc anticipat.
Comment