If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
De aproape o saptamana in momentul in care virez pe loc la stanga sau la dreapta se aude un zgomot ca de curea care se intinde. Un scartait. Parca se freaca un cauciuc pe un altul.
Sebi, zgomotul nu se aude decat in momentul in care misc volanul insa este adevarat ca in momentul in care ma apropii de punctul maxim de virare parca acel scartait se accentueaza. (valabil pentru ambele directii)
Ridica capota, porneste motorul si misca volanul stand afara; asculta cu atentie si incearca sa localizezi acel zgomot. Ai in vedere si ce ti-am spus mai sus, partea superioara a telescopului, unde se face fixarea pe caroserie)
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
daca se accentueaza catre capete eu zic ca e de la servo di daca e de la servo acel zgomot apare doar cand volanul nu este pe mijloc mai exact cand incepi sa virezi stanga sau dreapta si e mai puternic cand tii volanul pe pozitia de maxim stanga sau maxim dreapta...
ori pompa servo, ori patineaza cureaua, pompa servo la cap de cursa facand 70 de bari, spre deosebire de punctul median, cand face 5 bari. la capat, rezistenta pompei la rotire e mult mai mare decat normal, asta ducand la alunecarea curelei.
in varianta rulemntilor de telescop, troncane cumva pe denivelari? daca nu, nu prea e de acolo.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
De aproape o saptamana in momentul in care virez pe loc la stanga sau la dreapta se aude un zgomot ca de curea care se intinde. Un scartait. Parca se freaca un cauciuc pe un altul.
Din ce spui tu aici recunosc doar partea subliniata de mine mai sus.
Acu vreo saptamana am spalat masina la OMV la jet.
La spalatorie la astia ai 4 programe dintre care eu am folosit de data asta doar pe primul si al doilea program.Adica primul ...apa calda cu sampon.... si al doilea... apa calda cu CEARA.
Ei bine dupa ce am spalat masina toate bune si frumoase pana a doua zi.
Dupa primul drum facut cand am ajuns in parcare am auzit acel zgomot ca de cauciuc care se freaca unul pe altul (descris de tine mai sus) in momentul cand viram de volan la maxim in ambele directii sau se mai auzea si cand viram incet incet de volan.
Singur nu mi-am dat seama de la ce poate fi si nu reuseam sa localizez scartaitul.
Asa ca am rugat un prieten sa ma ajute si sa isi dea si el cu parerea. Am pornit motorul si dai de volan incet incet cu bracari maxime stanga dreapta pana ne-am dat seama de unde este.
Zgomotul provenea de la BURDUFUL DE CAUCIUC al capetelor de bara .
Eu spaland masina cu CEARA, la final aia s-a uscat pe cauciuc si a doua zi cand bracam volanul, burduful ala se intindea si se destindea si de aici si frecatul ala naspa. La fel ca la tine, uneori scartaitul/frecatul era mai accentuat la bracarea maxima a volanului pt ca acesta se strange/destinde cand dai de volan.
Am clatit ambele burdufe de protectie cu o sticla de apa si cu timpul dupa 2 zile mai tarziu a disparut incet incet de tot frecantul ala enervant.
Asa ca asculta cu atentie si tu ca poate acel zgomot provine tot de la panaramele alea de cauciuc ce protejeaza articulatiile capetelor de bara.
De aproape o saptamana in momentul in care virez pe loc la stanga sau la dreapta se aude un zgomot ca de curea care se intinde. Un scartait. Parca se freaca un cauciuc pe un altul.
Aveti idee de la ce ar putea fi?
Daca ai pompa de servo actionata de cureaua de accesorii ( la mine este electrica ) incearca fulia de la alternator , sa nu fie blocate rolele .
Din ce spui tu aici recunosc doar partea subliniata de mine mai sus.
Acu vreo saptamana am spalat masina la OMV la jet.
La spalatorie la astia ai 4 programe dintre care eu am folosit de data asta doar pe primul si al doilea program.Adica primul ...apa calda cu sampon.... si al doilea... apa calda cu CEARA.
Ei bine dupa ce am spalat masina toate bune si frumoase pana a doua zi.
Dupa primul drum facut cand am ajuns in parcare am auzit acel zgomot ca de cauciuc care se freaca unul pe altul (descris de tine mai sus) in momentul cand viram de volan la maxim in ambele directii sau se mai auzea si cand viram incet incet de volan.
Singur nu mi-am dat seama de la ce poate fi si nu reuseam sa localizez scartaitul.
Asa ca am rugat un prieten sa ma ajute si sa isi dea si el cu parerea. Am pornit motorul si dai de volan incet incet cu bracari maxime stanga dreapta pana ne-am dat seama de unde este.
Zgomotul provenea de la BURDUFUL DE CAUCIUC al capetelor de bara .
Eu spaland masina cu CEARA, la final aia s-a uscat pe cauciuc si a doua zi cand bracam volanul, burduful ala se intindea si se destindea si de aici si frecatul ala naspa. La fel ca la tine, uneori scartaitul/frecatul era mai accentuat la bracarea maxima a volanului pt ca acesta se strange/destinde cand dai de volan.
Am clatit ambele burdufe de protectie cu o sticla de apa si cu timpul dupa 2 zile mai tarziu a disparut incet incet de tot frecantul ala enervant.
Asa ca asculta cu atentie si tu ca poate acel zgomot provine tot de la panaramele alea de cauciuc ce protejeaza articulatiile capetelor de bara.
Salut Marian,
Va multumesc tuturor pentru ajutor dar am impresia ca varianta ta este cea mai aproape de problema mea.
Am sa incerc sa curat burdufurile respective si revin cu un raspuns.
La mine se auzea un zgomot ca cel descris de tine in aceleasi conditii. Am verificat sistemul si am observat ca lichidul de servo era sub minim. Am completat si acum numai se aude nimic.
E foarte posibil sa fi ramas si eu fara lichid... de 5 ani de cand am masina nu am completat deloc cu lichid. Imi e si foarte greu sa ajung la el, trebuie sa demontez bara dar o sa imi fac timp in we asta
Mizerie la capetele de bara. Asta era la mine, acum 2 ani. Am curatat si nici acum n-are nimic.
Daca scadea sub nivel lichidul de servo, se aprindea un martor in bord.
Exact ce am zis si eu,,,mizerie la capetele de bara,,,mai exact burdufele alea SCARTAIE.
Cat despre martor,,se aprinde ala de la lichidul de frana cand scade si nu se aprinde nimic daca scade nivelul la servodirectie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment