Dacia Logan - Fiabilitate - Km La Bord Si Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    1. Logan 1.4 mpi Ambiance - mai 2005 - octombrie 2011 - 115.000 km
    - senzor marsarier
    - joc bucsa caseta directie manuala(a mers asa)
    - sonda temperatura(defect)/termostat(era bun)
    - capete bara la 100.000 km (doar unul avea joc in exces)
    - in rest consumabile printre care si bateria, 1 bec, etc.
    - rugina vizibila nu am avut(o multime de puncte de la pietricele,zgarieturi, insa)
    Pentru bugetul meu, a fost o masina fiabila si rezonabil de intretinut.

    2. Logan 1.6 16v Blackline(fabr. iulie 2010,cumparata oct 2011) ~ 43.000 km
    - sonda temperatura(defect)/termostat(era bun)

    Comment


    • #17
      Originally posted by dias02 View Post
      de ce ai schimbat armatura la scaun? facea joc?
      Se lasa pe spate. Crapase mecanismul de basculare.
      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

      Comment


      • #18
        AMBITION 2008 1,6 MPI, 55.000 km
        -schimbat un pivot stanga
        -termostat

        Comment


        • #19
          121000 si tot ce am avut de schimbat la ea au fost capete de bara plus consumabile (discuri, placute, si revizii)

          Comment


          • #20
            laureate plus 125 000
            la 60 000 distributie curea accesorii placute frana bieleta dr. sonda manocontact servofr.
            la 120 000 distib. curea acces. discuri frana bieleta stg. placute frana cablu ambreiaj. cablu acceleratie inlocuit usa dr. fata pe garantie si returat vopsea

            Comment


            • #21
              Laureate/2005/91000km

              - cap de bară ×2 (ar fi fost doar 1 buc. dacă primul nu ar fi fost cumpărat de la ţeparii din Mioveni)
              - bieletă direcţie ×1 (era absolut bună dar nu am avut încotro, aşa m-a minţit un şmecher la ITP doar ca să îi plătesc revenirea; la revenire nici măcar nu a verificat dacă o schimbasem)
              - armătură scaun şofer ×2; schimbată în garanţie în decurs de 3 ani (am avut extinsă) şi da, aţi ghicit, după 6 luni era din nou defectă şi aşa a rămas
              - reglaj lombar defect după 6 ani
              - buton manetă bloc lumini pentru comanda afişajului computerului de bord, defectat în garanţie (arcul butonului) şi neînlocuit pentru că la IPSO clienţii sunt trataţi cu "merge şi aşa, nu e complet defect"
              - becuri consolă centrală şi panou climatizare: arse sau contacte imperfecte după 4 ani
              - balamale uşi faţă slăbite: după nici 1 an (le-am strâns cu torxul şi nu s-au mai slăbit)
              - garnituri carcasă filtru de aer: cele două de cauciuc din faţă se aplatizează foarte repede şi se coc ceea ce duce ulterior la celebrele vibraţii al carcasei şi consecutiv, la crăparea garniturii dintre carcasă şi corpul clapetă.
              - kit distribuţie: 5ani/61000km (inclusiv pompa de apă care prezenta scurgeri)
              - curea accesorii ×3: de două ori pe garanţie (la 30000 şi 60000km) în ambele cazuri s-a rupt iarna când era ger mare iar a treia oară cu ocazia înlocuirii preventive a întregului kit de accesorii la 91000km.
              Last edited by ibuzescu; 11 April 2012, 12:24.
              sigpic

              Comment


              • #22
                5ani si 40.000 km la bord.
                Schimbate gratuit:
                - bratele pe garantie la 2.000 de km (de pomana ca nu aveau nimic vezi urmatorul punct)
                - cutia de viteze pe garantie imediat dupa brate (defect de fabricatie, din cauza ei mi-au schimbat bratele de pomana)
                - bara fata, far, filtru carbon, proiector in urma unui accident.
                - pompa de apa pe garantie(nu avea nimic, fluieratul era de la cureaua de accesorii)

                Schimbate pe bani:
                - doua becuri far stanga (din 2 in 2 ani)
                - termostatul la 31.000km
                - reviziile: ulei, filtre, bujii si antigel.
                - capat de bara stanga acum.
                Practic in 5 ani m-a costat intretinerea fara revizii 150 de lei iar cu revizii in jur de 1.800 de lei.

                Schimbatul ledurilor din bord nu stiu unde sa-l incadrez ca asta a fost moftul meu.
                Last edited by Cristi_LCD; 11 April 2012, 12:53.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #23
                  Motor 1,6 16v

                  Am 52.000 km si pana acum nu am avut nici o problema de natura mecanca.Doar vreo 2 zgarieturi reparate pe casco.Acum incepe sa bata la roata ceva.In rest revizii si benzina.
                  Si la aripa spate putin sarita vopseaua din cauza nisipului de pe drumurile patriei.

                  Comment


                  • #24
                    89797-1.6 ambition-2006 am schimbat capetele de bara de 2 ori,stergatoarele,curatat senzor turatie acum un an si inca merge,palanetara(nu stiu care)imi troncane in viraje bruste cu toate ca nu i-am dat 10 plecari cu scartait in 6 ani dar merg pe niste drumuri de tot.....si cred ca asta e problema lor,bateria originala da semne de pauza dar martorul de pe ea e verde,in rest suspensia,directia,senzori, instalatie electrica si toate celelalte sunt cele din fabrica.good car

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Cristi_LCD View Post
                      - cutia de viteze pe garantie imediat dupa brate (defect de fabricatie, din cauza ei mi-au schimbat bratele de pomana)
                      poti detalia nitel?

                      mersi.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #26
                        Logan 1,4 preferance din 2006 cumparat de nou si vandut in 2010 cu 113 000 km la care inafara de revizii am schimbat urmatoarele:
                        -rulmenti fata
                        -sonda mers inapoi
                        -cablu acceleratie
                        -semering vibrochen
                        -intinzator curea accesorii
                        -becuri de toate felurile
                        Din 2010 am logan prestige are 31 000 km fara probleme

                        Comment


                        • #27
                          Logan ambition 1.4,2006,126800 km,montat gpl de la 80000 km,schimbat:discuri frana,planetare,(corp clapeta,senzor turatie,senzor temperatura,bobina inductie,fise,toate acestea fiindca aveam probleme la pornire,dar le-am schimbat aiurea fiindca problema era mizeria din injectoare si calculatorul gpl),baterie,amortizoare fata,capete de bara,rulmenti (unul fata,unul spate),pompa benzina.in rest ulei,filtre,placute,bujii,kit distributie,pompa apa,kit accesorii
                          Last edited by leopardu; 16 April 2012, 13:06.

                          Comment


                          • #28
                            Ambition 2006 1.6 MPI - 80 000 km
                            cap bieleta stanga,pivot dreapta si rugina fara numar

                            Comment


                            • #29
                              1.6 mpi. 6 ani si 65.000 .schimbat distributia,senzoru temperatura,termostatul(nu era el de vina),a trecut itp fara probleme si credeti-ma ca am rupto pe drumurile de tara la peste(peste 100 drumuri) si nu-mi vine sa cred ca nu a cazut nimic . facut si distributie in bucuresti (catering)7 luni si merge brici.cred ca este chestia si de noroc.

                              Comment


                              • #30
                                Am o problema de fiabilitate
                                Seara trecuta am traversat unul din transeele din oras(cica se schimba bordurile si se asfalteaza ) si am atins-o pe sub burta. Azi am ridicat-o(am schimbat si uleiul) si am vazut ca s-a desprins o portiune din suportul esapamentului pe caroserie(bine, era si destul de oxidat). S-a sudat in 5 minute.
                                Grava problema

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google