Dacia Logan - Fiabilitate - Km La Bord Si Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ ''nea'' K, eu nu am schimbat brate si am 150.000 din 2008 .
    Capete de bara am schimbat ''1'' data.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Acusi apare cineva si spune ca la 80k e recomandata inlocuirea amortizoarelor si a capetelor de bara.

      Sunt masini care merg 150k fara a schimba capete de bara si amortizoare. Nu Dacia.
      Sa vezi pe forumul vecin cum sunt vreo 4-5 "experti", care zic ca e absolut normal sa schimbi amortizoarele la fiecare 30k km. Sunt destui care "cred" multe.

      Comment


      • La 30000 ))?
        sigpic

        Comment


        • La Hyundai Accent da, e normal pt ca sunt praf in 30000 km

          Comment


          • Tavi, aici vorbim de ''Golan'' ))))
            sigpic

            Comment


            • Voila....WTF....
              Originally posted by IRONICK,31 Jan 2008, 16:21
              Eu le-am scimbat pe toate 4. La 20k masina era barca.
              [snapback]1233804[/snapback]
              Originally posted by chelloo83,10 Apr 2008, 20:40
              si eu sunt de acord cu IRONIK...la 30.000 si eu trebuie sa scimb amortizoarele...daca e drumul mai rau mai am putin si cant 'barca pe valuri'
              [snapback]1329847[/snapback]
              What's wrong with these people???

              Comment


              • @ ''nea'' K, eu nu am schimbat brate si am 150.000 din 2008 .
                N-am zis de brate.

                Capat de bara dreapta schimbat la 30k, dracu stie ce a avut
                La 81k am schimbat capetele de bara si amortizoarele fata. Aste pe spate sunt inca in parametri la 98k, facut test acum o luna.

                Dar cand aud de un banal Opel cu 150k la bord si neschimbat nimic...
                Pe de alta parte, stiu Honda Accord cu capete bara schimbate la 35k.
                Loganul e mediu ca rezistenta, sa spun asa.

                Comment


                • Da, merge, la ce drumuri o bag cand ma duc la pescuit....merge.))
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by rudy_grf View Post
                    Tavi, aici vorbim de ''Golan'' ))))
                    Asa-i, dar vezi ca ma intriga cateodata treburile astea ca la Logan "nu tine", "pica repede" etc...

                    Sa mai vada si la alti producatori cum sta treaba. Pana acum cu cine am stat de vorba care au avut in trecut Logan si au trecut la ceva superior, nu am gasit unul care sa zica virgula ca Loganu e o patarda in clasa lui (raportat la pret si concurenta directa)

                    Comment


                    • Tocmai , ca la Logan nu pica repede, chiar sunt uimit cateodata.
                      Last edited by rudy_grf; 10 July 2013, 14:21.
                      sigpic

                      Comment


                      • Suntem uimiti zic eu pt ca inca suferim de sidromu Dacia 1300/1310.

                        Comment


                        • Dacia recomanda prima testare pe banc la 60.000 km si OBLIGATORIU la 80.000 km. Durata medie de viata este preconizata la cca 80.000 km pentru conditiile din Romania.

                          Amortizoarele OEM mi-au iesit din parametri normali de functionare la aprox 97.000 km, iar cele actuale (OEM replacement) se prezinta surprinzator de bine la 80.000 km, DAR, am evitat sa mai folosesc anumite rute cu drumuri foarte denivelate/peticite/samd in anumite perioade ''sensibile'' ale anului si uite ca se cunoaste.

                          Prima bucsa pe fata a inceput sa dea primele semne de oboseala la ~140.000 km.


                          Dpv al fiabilitatii generale masina se prezinta foarte bine, are o suspensie solida, nimic super high-tech care sa se defecteze usor.
                          sigpic

                          Comment


                          • Peste 64.000km, in 4ani si 8 luni, cablul de ambreiaj inlocuit in urma cu vreo doua saptamani, pe garantie si anvelopele inlocuite acu' doi ani, doua randuri de becuri H4 si becurile de pozitie, becul de la numar si doua la panoul de climatizare. In rest toate elementele de mecanica de prima echipare sunt pe masina; despre fiabilitate, comentati voi.
                            Last edited by IancuMIC; 10 July 2013, 15:22.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Ai prins garantie 5 ani la masina, sau ai platit suplimentar Extenso?

                              Comment


                              • Mihai, cati km ziceai ca avea Prestige-ul cand l-ai cumparat ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google