Dacia Logan - Fiabilitate - Km La Bord Si Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am scris doar defectiunile. Bujiile sunt consumabile si e normal sa le schimbi. Am trecut pe NGK Iridium de 18 000 km. Uiti ca te tot bateam la cap sa le cumperi ca sunt bune ? (eu, alessandro si dr_mke) iar cei care nu le-au incercat si mergeau pe bujii de 40 lei setul spuneau ca nu merita ? )
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • #47
      Da, imi amintesc; de, batranetea bat-o vina .
      Parerea mea ca si pretul/revizie da o imagine, chiar daca nu a fiabilitatii, cel putin asupra costurilor de intretinere si nu cred ca ne abatem prea mult de la subiect.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #48
        La 73 de mii doar o bucsa cu rulment pentru arcul dreapta fata,era sarit de la locul lui.In rest doar cosumabilele.

        Comment


        • #49
          1,6mpi,la 56000 pompa apa,radiator AC,amortizoare,burduf planetara stg,distributie.La 59000 discuri frana si termostat.Actual are 74800, porneste la sfert. Chiar trebuie sa schimb bujiile?

          Comment


          • #50
            nu. tine-le pana ajungi la un consum de 15% si merge masina in 3 pistoane :P
            internal combustionizer

            Comment


            • #51
              Logan 1.6 Laureate 2008 plus, 67 mii de km. In toti anii astia nu am schimbat decat 2 capete de bara si o planetara si bineinteles consumabilele (lichide, filtre, placute). Fiabila masina as zice si ieftina ca si costuri.

              Comment


              • #52
                Legat de fiabilitate, iata sumele platite, conf. facturilor, pentru ultimile 3 revizii dacia; manopera si materiale.
                2009...322,72lei.
                2010...278,50lei.
                2011...440.45lei.+240lei materiale aduse de mine.
                E mult, e putin, asta e...
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #53
                  Mda, nu zic ca nu costa ceva si reviziile astea, mai ales la reprezentanta, dar in comparatie cu alte marci de masini cred ca este cat de cat ok. Nu o fi loganul mertan, dar tot masina este, merge de mers (cu greierasi , fara greierasi) in principiu.

                  Comment


                  • #54
                    singura problema pe care am avut-o a fost cea cu blocul de lumini.am fost la reprezentanta sa le spun ca nu imi merge flash mereu si ca probabil este un contact imperfect.ei mi-au cerut sa ma duc cu masina cand face problema ca sa se convinga ,vezi doamne ei zic ori merge ori nu merge.am mai fost de doua ori si ultima oara a fost cu noroc au dat ei de vreo 3 ori flash si a luat foc blocul de lumini.a inca ceva mare atentie ca sunt vreo trei tipuri de bloc de lumini.unul nu declanseaza semnalizarea la altul loveste mereu si nu o poti actiona iar al treilea e bun.asa ca atentie ce bloc de lumini cumparati

                    Comment


                    • #55
                      Laureat din octombrie 2008, rosu passion, 1.4mpi full option:
                      -Facute revizii la 10-15000km (ulei, filtru aer, filtru ulei)
                      -Prin vara lui 2009: -schimbata bara spate + "haion" portbagaj + ornament cromat si revopsit din vina unui mic accident in parcare (masina a pupat putin balconul de la bloc)
                      -usa dreapta fata revopsita din cauza unei zgarieturi dealungul ei (ce n-as da si azi sa-i rup mainile lu acela care a facut zgarietura);
                      -10 februarie 2010 nenorocire pe pamant: a cazut zapada de la etajul 3 pe ea si mi-a spart luneta spate + indoire pavilion intro stare in care a trebuit inlocuit complet (noroc de casco) toata operatia a costa 6000 RON
                      -vara lui 2010 un mosneag nu a acordat prioritate si a atins usor bara spate (n-am mai reparato de atunci);
                      -iarna lui 2011 (spre sfarsit) a cazut din nou zapada + niste bucati de tencuiala pe masina de data asta pe fata spargand un ornament din plastic negru din coltul stang jos al parbrizului + "belirea' vopselei pe aripa stanga si capota;
                      -primavara lui 2012 surpriza mare intr-o parcare cand ma intorc gasind usa spate dreapta "bagata inauntru" cu totu;
                      - intr-un final am ajuns cu masina la casco si numai bine mi-au schimbat portiera lovita cu una noua si mi-au revopsit bara spate, aripa stanga fata si capota + ornamentul de plastic de la parbriz dar nu au vrut in nici un chip sa-mi vopseasca si "usa" de la portbagaj aceasta fiind deformata din nuj ce motiv
                      - vara lui 2012 "usa" portbagajului nu se mai inchidea bine si nici nu mai statea cum trebuie (s-a rezolvat cu niste saibe + utin "fine tunning" din partea mea)
                      -pe la sfarsitul lui iulie 2012 dimineata suna un scartait de la cureaua de accesorii (dupaia aflu ca a "iesit" cu vreo 2 canale din fului si a trebuie sa ma chinui eu vreo 1,5 ore ca sa o pun inapoi)
                      -sfarsitul lui august 2012 am micsorat cursa la ambreiaj (ca multi mi-au spus ca e prea sus si au avut dreptate, am vazut si eu pe pielea mea cum e cu el jos)

                      Pe viitor de facut:
                      - trebuie sa rezolv cumva cu trancanitul motorului intr-o anumita turatie (de la 1500 spre 2500) suna de parca ar lovi tachetii sau asa ceva (cred ca cel mai sigur e de la uleiul de la ultima revizie ca nu mi-au mai pus ELF ca inainte ci Dacia OIL..WTF?? + ca au pus mai subtire 5w-30 nu 5w-40 cum am avut inainte)
                      -de schimbat radio-cd playerul track (ca m-am saturat de modulator fm si cd-uri)
                      -de rezolvat niste "chichite" care nu imi plac deloc

                      Per total pot sa spun ca in primii 4 ani ai sai nu am avut nici o problema mecanica sau rugina pe caroserie, dar cum trece de 3 ani jumate incepe sa se simta ca trebuie sa bagi bani in ea....oricum masina la banii ei e OK dar se putea mai bine. A am si uitat sa mentionez ca are doar 40.300km la bord.
                      Mai jos si poze cu BUBA cea mare din 2010
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Octavdesigner View Post
                        Per total pot sa spun ca in primii 4 ani ai sai nu am avut nici o problema mecanica sau rugina pe caroserie, A am si uitat sa mentionez ca are doar 40.300km la bord.
                        Asta e singura fraza ce are legatura cu fiabilitatea Loganului, din imensul tau post; accidentele si avariile ca urmare a acestora nu fac obiectul discutiei.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #57
                          O masina de 40.000 km este noua, banii care trebuie bagati se refera probabil la intretinerea normala, prevazuta in carnet, la 4 ani sau anumit numar de km.
                          Culmea, in 150.000 km mie nu mi s-au dereglat chestii pe la incuietori.
                          Last edited by dr_mke; 30 September 2012, 23:45.
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            1.6 mpi ambition 2005. gpl aftermarket. 227.k km .
                            am schimbat o roaba de rulmenti , cateva brate , bielete si capete de bara , amortizoare fata , bobina de inductie , pompa servo , luneta de 2 ori , reglat tachetii de cateva ori , termostat de 2 ori , reincarcat cu freon o data , ambreiaj alternator (sau rola parca ii zice cu insertie de cauciuc), injectoare de gpl de 2 ori , bieleta antirasturnare de 5 ori , radiator racire , etc ... daca am uitat cate ceva se intelege deoarece nu mi-am notat...
                            asta excluzand ulei motor , filtre , bujii , ulei cutie , ulei servo , lichid frana , placute , discuri , distributie , accesorii (care s-au rupt rupandu-mi si distributia) , baterie , becuri , stergatoare de parbriz , anvelope , sigurante , etc etc
                            per total as fi multumit daca nu as avea probleme mari cu rugina

                            uitasem de kit de ambreiaj si cablu de ambreiaj schimbate pe la 200.000 km
                            Last edited by Costi-bc; 2 October 2012, 01:25. Reason: Automerged Doublepost
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #59
                              logan 1.5 dci 2007 70 cp - 157.000 km -55.000 cap bara dreapta, 80.000 cap bara stanga, 110.000 bucsi trapez, 115.000 regulator de presiune, 130.000 km discuri farna brembo, saboti spate
                              logan 1.5 dci 2008 85 cp - 172.000 km - 80.000 km schimbat ambele capete de bara, 100.000 telescoape fata, 135.000 trapezi cu bucsi cu tot si rotula, discuri frane, saboti spate, bieleta G, 172.000 km ceva la galerie nush cum se numeste piesa
                              poftiti in logan sa va odihniti !!! taxiul lui ciak norris !!!

                              Comment


                              • #60
                                Logan 1.4 , aprilie 2005, 105.000km - Laureate.
                                Probleme :
                                -motoras stergatoare ars, am inlocuit motorasul
                                -am inlocuit corpul clapeta cu tot cu mpp (sh ),aveam probleme cu relantiul
                                -am inlocuit o bieleta antiruliu, aia veche se rupsese
                                -am inlocuit placutele de 2 ori
                                -am inlocuit discurile
                                -am inlocuit 2 seturi de capete de bara (cele vechi mai mergeau)
                                -bateria,dupa 6 ani
                                -distributia la 66k km
                                -becuri - far,stop
                                Tinc fest !!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google