Dacia Logan - Fiabilitate - Km La Bord Si Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Logan 1.6_16v - fabricat iulie 2010, 54.000 km
    Conform ideii topicului, am schimbat pana acum la 1 an de la achizitie:
    - termostat (degeaba, ca era bun)
    - sonda de temperatura(era pe jumatate defecta)
    In rest, consumabile si cateva chestiuni datorate neatentiei proprietarului anterior sau reavointei unora.

    Comment


    • #62
      Logan 1.4 martie 2006 :226000km
      -6 capete de bara
      -de doua ori cureaua de transmisie sau servicii cum se cheama ea
      -distributia de 3 ori,60000,120000,180000 km
      -de 2 ori repartitorul de frana 70000,150000 km
      -1 burduf la planetara dinspre cutie la 170000 km
      -intinzatorul de la cureaua de transmisie la 170000 km
      -lichidul de frana schimbat la 200000 km
      -discurile de frana la 200000 km
      -iar acum trebuie sa schimb colectorul evacuare
      Attached Files

      Comment


      • #63
        Dacia

        Logan ph 2 1.4mpi august 2009 laureate 46500 km

        Schimbat pe garantie :
        - bec iluminare bord, in zona temperaturii
        - aerisitoarele portbagaj, ( din motiv de apa in portbagaj + faptul ca faceau un zgomot enervant )
        - corp clapeta ( facea un zgomot ciudat, ca un surub desfacut care vibreaza pe o tabla )
        - la o zi dupa montarea corp clapeta pompa de benzina a inceput sa faca la fel cum face o alarma antiaeriana - s-a schimbat si aia pe garantie
        Cele 2 piese m-ar fii costat cam 2000 ron la dealer, noroc cu garantia
        De acum sper sa nu mai am probleme, ca nu mai am garantie.
        Pe general multumit de masina si de dealer-ul din Baia-Mare, exceptand preturile care sunt muult prea umflate...
        Sa aveti drumuri bune fara probleme

        Comment


        • #64
          logan1,4 dec2006, 85000, rulmenti fata, burduf planetara, bujii, termostat, capete bara 2 randuri( din cauza teparilor din mioveni), bielete directie, la corp clapeta mpp, cablu acceleratie, bieleta antirastutnare, diverse becuri, scurt pe instalatie electrica(s-au ars firele de la martorii luminosi de la geamuri), plus consumabilele bineinteles si trei accidente, doua din spate si unul din lateral. cam multe dar piese care nu au costat pre mult.

          Comment


          • #65
            Logan Ph2 , 1.5dci 85cp , noiembrie 2009 .
            Am schimbat la 40.000km becul din far stanga pentru ca s-a ars , iar la 61.000 cel din dreapta pentru ca s-a ars si el , ce este ciudat , in ambele cazuri s-a ars faza scurta , cea lunga mergea + becul de la lampa numar . Tot la 40.000km s-au schimbat discurile si placutele pentru ca s-au blocat culisele de la etrieri (erau ruginite ) si discurile + placutele erau uzate inegal .
            Pe la 20.000km daca tin minte bine s-au ars si becurile de la aragazul climatronic si le-am schimbat (cu unele de la dacia 1310 ) ) .

            Comment


            • #66
              1,4 MPI, 2008, total 65.000 km
              - 50.000 schimbat un pivot dreapta

              Comment


              • #67
                1.5 DCI 65 cp, 136.000 km:
                -capete de bara pe ambele parti;
                -injectoare pe la 120.000;
                -bujii schimbate;
                -ambreiaj schimbat;
                -discuri de frana si saboti pe spate;
                -tampon motor;
                -niste bucsi;
                -si urmeaza un amortizor si repartitor frana...

                Comment


                • #68
                  170000km fără probleme dar urmează sa inlocuiesc o bujie si capetele de bara.

                  Comment


                  • #69
                    logan 1.4 MPI ieri a implinit 52000 km pana acum am schimbat pivotii capetele de bara si un bec de la stopul stanga de la frana ca se arsese la primavara o sa schimb amortizoarele fata discurile de frana si distribitia
                    http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

                    Comment


                    • #70
                      primul logan preferance 2005 vandut in 2008 43000 km doar placute frana si in rest revizii
                      din 2008 lareat 1,6 16v schimbat pe garntie in 2010 distributie care nu avea nimic asa au hotarat cei de la dacia pinion vibrochen semering vibrochen +etansare capac chiuloasa in rest nimic doar revizii masina are acum 32000 km

                      Comment


                      • #71
                        istoric logan

                        an 2007,motor 1,4. km...120.000. capete bara,si bascula dreapta. IN REST ABSOLUT NIMIC !!!! porneste super si la minus 20 grade,fara bujii schimbate deloc!!! curea distributie neschimbata!!! consum exact ca n fisa tehnica !!! nu am efectuat nici o revizie,doar bineinteles I.T.P.ul ,masina noua,condusa doar de mine,super multumit de ea!!! odata schimbate placutele frana! ulei aral de 3 ori plus dura lube motor cat si de 6 ori dura lube sistem curatare benzina.

                        Comment


                        • #72
                          An 2009,88000km in afara de cele ce se schimba la revizie,am schimbat doar bateria,in rest blana si chiar fuge golanu meu chiar dacae 1.4.parerea mea este ca e o masina foarte buna.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Adrian Dinu View Post
                            an 2007,motor 1,4. km...120.000. capete bara,si bascula dreapta. IN REST ABSOLUT NIMIC !!!! porneste super si la minus 20 grade,fara bujii schimbate deloc!!! curea distributie neschimbata!!! consum exact ca n fisa tehnica !!! nu am efectuat nici o revizie,doar bineinteles I.T.P.ul ,masina noua,condusa doar de mine,super multumit de ea!!! odata schimbate placutele frana! ulei aral de 3 ori plus dura lube motor cat si de 6 ori dura lube sistem curatare benzina.
                            120.000 si n-ai schimbat distributia?

                            Comment


                            • #74
                              an decembrie 2006 ......145000km
                              - capete de bara
                              - bielete antiruliu
                              - bucse bara stabilizatoare
                              - brate cu tot cu pivoti s1 bucse
                              - distributia de 2 ori si pompa de apa 1 data
                              - placheti de 2 ori
                              - discuri de frana
                              - fise bujii
                              - bujii de 4 ori
                              - burdufuri capete planetara + burduf planetara cel de la cutie
                              - ulei cutie viteze
                              - ulei servodirectie
                              - ulei motor + filtru aer din 10000 in 10000 km
                              De schimbat : saboti , telescoape fata si spate , flanse + rulmenti telescoape , bieleta anticuplu , kit ambreiaj
                              Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                              Comment


                              • #75
                                preferance 2006,90.000 km .distributia .pompa de apa schimbata ,discuri de frana scimbate si celelalte piese conform cartii tehnice, bueduf caseta directie.Bateria este originala si anca merge

                                SI anca un amanunt , bucuresti -brasov tur retur sub 6 litri benzina la 100km la o viteza de 80 -90km pe ora
                                Last edited by geocapa; 24 January 2013, 00:22. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google