Dacia Logan - Fiabilitate - Km La Bord Si Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina circula 99% extraurban,nu este nevoie de franari bruste si dese !
    Carute, gropi......intr-adevar, n-ai nevoie de frane.

    Daca la 240.000 am schimbat primele discuri frana,iti poti imagina.
    Nici n-am cum sa-mi imaginez, la ce moi sunt discurile din fabrica.

    Pana la 240k, discurile alea se uzau de la frecarea cu aerul, si tot se uzau.

    Din posturile tale de pana acum am tras concluzia ca citesti foarte multa teorie. Cred ca pe la topicul cu AC ai zis asta.
    Succes cu teoria.
    Teoretic ... si Dacia e masina perfecta, asa cum o lauzi. Apropo, ce mai face caseta la Dokker?

    Adica, ori spunem tot, ori spunem numai ce ne convine.
    Last edited by mr.K; 11 July 2013, 12:26.

    Comment


    • @ Tavi: intr-adevar, la liniile de tramvai peste care am trecut atunci cu tine nici acum nu incetinesc, nici la trecerile de cale ferata daca sunt decente. Nu mai merg insa tare pe drumuri denivelate.

      Intr-adevar, masina trebuie sa tina, ca d-aia are suspensii elastice, ce pisici !
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Carute, gropi......intr-adevar, n-ai nevoie de frane.


        Nici n-am cum sa-mi imaginez, la ce moi sunt discurile din fabrica.

        Pana la 240k, discurile alea se uzau de la frecarea cu aerul, si tot se uzau.

        Din posturile tale de pana acum am tras concluzia ca citesti foarte multa teorie. Cred ca pe la topicul cu AC ai zis asta.
        Succes cu teoria.
        Teoretic ... si Dacia e masina perfecta, asa cum o lauzi. Apropo, ce mai face caseta la Dokker?

        Adica, ori spunem tot, ori spunem numai ce ne convine.
        Esti invidios cumva de faci referire la anumite chestii? Discurile de fabrica sunt TRW si le-am schimbat la 240.000 km.Iti convine ,nu-ti convine atat au tinut !
        Nu m-a interesat grosimea lor.In momentul cand frana a inceput sa vibreze le-am dat jos.
        Stii ce mult ma intereseaza ce cred altii ?Enorm....Ma intereseaza ce am in buzunar zilnic.
        Dacia nu este masina perfecta,daca ar fi nu as tine un Mercedes din 2007 in "batatura"
        Teoria este buna si ea la ceva.In cei 5 ani de scoala superioara am invatat intai teoria.
        In cei peste 15 ani de mecanica auto aplicata,am invatat si acolo cate ceva practica.Daca toti ageamii monteaza AC-ul in spatele blocului sau intr-un garaj improvizat si unii sunt multumiti,asta este alta problema si nu este legata de titlul topicului.Sa o tina tot asa,doar dacia 1300 se repara cu un cleste si o sarma,nu este o noutate ! Este perfect !
        Caseta la Dokker dupa 10.000 de km se comporta exact ca la o masina noua.Zgomotul provine se pare de la schimbarile de presiune ,datorate pompei electrice.Este un zgomot specific renault.Am testat Meganne,Clio,Laguna in showroom.
        Nu are zgomot caseta la denivelari ,nu are zgomote la viraje este ok.Pe loc se aude cu motorul pornit,cu motorul oprit este liniste.Deci la mintea mea nu sunt uzuri,m-am linistit.Sunt prea perfectionist si am sesizat acele sa zicem defecte.Daca se comporta la fel pana la 100.000 km este ok,daca nu o schimb.Mare scofala!Plus Dokker-ul are toate rotile umflate la 2,9 bar.Ia umfla-le asa la logan si spune-mi cum se comporta suspensia pe denivelari ?
        Fiecare masina are particularitatile ei.
        Loganul este o masina jalnica,intra praf in ea pe drum de tara,de nu poti respira,bordul scartaie,usile scartaie,nu are stabilitate in viraje,fara AC esti la cabina de sauna,mocheta este cea mai proasta pe care am vazut-o la vreo masina,caroseria prost asamblata,rugineste sub chedere la greu,vopseaua sare de la sine,tabla subtire,dar....este fiabila !Trebuie sa o bibilest,sa bagi ceara anual in cavitati si sub chedere.
        Motor,transmisie,suspensie tanc,fata de alte cazane !Asta ma intereseaza !Caroseria nu ma intereseaza de loc. Maxim 5 ani tin o astfel de masina !
        Loganul a produs enorm.Nu vreau sa dau sume,pentru ca as starni alte discutii absolut inutile.Sa zicem cateva zeci de logane noi in cei 4 ani !
        Pentru mine este intr-adevar masina perfecta,pe care poti sa tragi zi de zi ,sa produci bani,fara cheltuileli mari.A tinut casa,am facut casa,a tinut familia si toate cheltuielile.Daca Dokker-ul tine tot atat sunt pe deplin multumit !
        Masini de "firma' avute inaintea Daciei, au mancat o groaza de bani pe intretinere.
        Nu sunt genul de om sa fac revizii inutile,sa schimb piesele,doar ca asa trebuie.
        Daca exista uzuri,jocuri,corect,dar daca pana la 160-165.000km nu am schimbat nici un pivot,amortizor sau cap de bara ce sa fac ! Sa le schimb doar asa ca trebuie ?Dupa reprezentanta ar trebui sa schimb distributia la 60.000.Am mers de fiecare data 100.000 si nu s-a intamplat nimic notabil.
        La anul vand loganul la bisnitari ,iau 1500 euro pe el si dau avansul la una noua si tot asa.Bisnitarii ii vor completa caietul service la zi(doar este in alb)o vor polisa,o vor spala(scaunele sunt in stare noua,au avut huse)schimba volanul ,pedalele si o vor vinde unui "cunosccator" sa nu zic altfel, cu 50-80.000 km la bord ,care alearga dupa o masina rujata si se va plange dupa 50.000-100.000 km rulati ca masina nu este fiabila si este cea mai proasta dintre proaste !
        Asta este viata !
        Last edited by Rac; 11 July 2013, 15:32.

        Comment


        • Nu m-a interesat grosimea lor.In momentul cand frana a inceput sa vibreze le-am dat jos.
          Pai asta era esentialul.

          lSunt prea perfectionist si am sesizat acele sa zicem defecte.
          Pentru unul care nu verifica grosimea discurilor, nu prea esti perfectionist.

          Loganul a produs enorm.Nu vreau sa dau sume,pentru ca as starni alte discutii absolut inutile.Sa zicem cateva zeci de logane noi in cei 4 ani !
          Nu stiu cum a produs Loganul in cativa ani alte cateva zeci de Loganuri. Poate doar daca transportai droguri cu el. Niciun Volvo FH12 nu producea alte cateva zeci de FH12 in 4 ani de rulare, dar o trashcarabeta de Logan...
          Last edited by mr.K; 11 July 2013, 15:43.

          Comment


          • Excelent, daca la un stil de conducere foarte linistit au inceput sa vibreze discurile, erau in ultimul hal de uzura. Foarte mult respect pentru viata celor care circula pe drum alaturi de masina ta cu discuri de grosimea unui capac de borcan. Misto rau !

            Daca a produs asa de mult, tocmai in 100 de euro cat costa un set de discuri te-ai impiedicat
            sigpic

            Comment


            • @mrK.Nici nu trebuie sa stii cum a produs sau ce sume a produs,pentru ca te apuci si tu de asa ceva si exista concurenta deja pe piata !Produce suficient ca sa fie bine !
              Iti pot spune doar ca activez pe telecomunicatii,am contracte cu Liberty Global(UPC),ORANGE,Mediasat,Radiocom,SES ASTRA(grayling).
              Oricum rulajul de 300.000 in 4 ani nu a fost facut pentru plimbare,fii sigur ! Daca ai idee ca telecomunicatiile sunt domeniul cel mai bine platit din lume,deduci singur !Doar vorbesti zilnic la telefon si uite,uite folosesti internetul(upc,rsc,rtc si altele) ce este transmis prin reteaua nationala Radiocom sau este preluat prin satelit de la SES si noi trebuie sa intretinem ,contracost desigur.
              Discurile au inceput sa vibreze datorita deformatiilor probabil din cauza temperaturii aparute in urma coborarii unei pante nu din cauza grosimii.
              Si da,loganul este praf la franarea pe o panta lunga.Lichidul de frana se suprancalzeste si ramai fara frane !
              Nu am schimbat discurile, (nu din cauza financiara), pentru ca au tinut.
              Iar la o medie a vitezei de rulare zilnica de 40-50 km/h,nu cred ca se pune problema de vieti in pericol.Masina nu face raliu.Munceste cu scara deauspra si 200 kg in portbagaj!
              Sunt sigur ca voi verificati grosimea discurilor la logan lunar si daca se uzeaza 2 mm pe fiecare fata le schimbati la 8 mm grosime.Ale mele aveau 6 mm grosime din 12 de fabrica!

              Daca ti-as arata "capacele de borcan",sunt sigur ca ai spune "mai mergeau"
              Oricum inchei pentru ca este total inutil.A mea este mai norocoasa am facut-o pe comanda ,de asta a fost si este fiabila.Bani sa curga ca de rable "pute" pamantul !
              Last edited by Rac; 11 July 2013, 16:26.

              Comment


              • Esti total inutil cu comentariile astea.

                Discurile se masoara pentru aflarea grosimii, nu se ''ochiometresc''. La discurile pline uzura admisa este undeva la 3mm per total, daca nu ma inseala memoria. S-au ovalizat din cauza ca erau prea subtiri, nu de la supraincalzirea in sine. Mie de ce nu imi vibreaza discurile nici cand sunt rosii ?
                Daca s-au supraincalzit discurile la coborarea cu 40-50 kmh a unei pante, este clar cat de mortal conduci.

                Lichidul de frana ti-a fiert pentru ca era plin de apa, nu are kilometraj fix la care se schimba (50.000), asta se face in functie de continutul in apa. Poate sa te tina doar 6 luni.

                Distributia ta de 100.000 km rulati in mod sigur tinea 15 minute la viteza legala de autostrada, sunt sigur.

                Cel mai bine platit domeniu (relativ) este cel farmaceutic, nu firmele de celulare si TV satelit, doar dezvoltarea unui singur medicament are un buget cat are Orange Europe pe intreg anul. D-asta am facut eu 400.000 km in aproape 5 ani (cu Daciile personale), da-ti seama si mi-am permis sa schimb toate ca la carte. Deci, industria medicala/farmaceutica o bate la popou pe cea a telecomunicatiilor.

                Dupa ce citesti pe forum si te ia durerea de cap, iei o pastila sa-ti treaca si uite asa folosesti industria farmaceutica.
                Din pacate pentru prostie nu sunt pastile

                Intrebare: daca esti asa de bastan si plin de bani, de ce nu-ti iei un LandRover Defender, un Discovery, o Koyota Hilux, Mitsu L200, etc, samd ? De ce iti plimbi posteriorul plin de contracte mari cu Dacia care nu este sigura, confortabila, frumoasa, etc ?

                Hit the road Jack ! Mergi si fa gargara pe alte forumuri
                sigpic

                Comment


                • Hai sa revenim cu picioarele pe pamant si sa ne masuram ciolanul in alta parte, nu aici

                  Comment


                  • 183.000 km inlocuit rulmentii spate (de prim montaj), cel stang a inceput sa faca zgomot.
                    sigpic

                    Comment


                    • 68900km fara nici o interventie doar consumabile,apropo de distributie, am un amic care a schimbat distributia la Logan 1.4 la 135000km si pot sa spun ca a mers cu 170km/h in germania vreo 50-60km atat a putut ,masina era destul de incarcata aprox 400-500kg, avea pe atunci vreo 120000km si imi zicea cand ajung in tara ii voi schimba distributia,dar a mai mers ceva pana a schimbato

                      Comment


                      • Logan 1.4, incarcat, cu 170/h...pe prietenul tau cred ca il chema Pinnochio.
                        Daca macane in halul asta, are pene si e buna pe varza.

                        Comment


                        • @K, sigur a fost la vale.
                          sigpic

                          Comment


                          • scurt. multumesc celor care raman la obiect! ii rog pe ceilalti sa discute prin mesaje private sau altfel. multumesc!

                            Comment


                            • @alexander, nu-mi place sa citesc ineptii spuse PUBLIC si sa ma abtin in PRIVAT. Tu n-ai decat sa ne anunti cand mai schimbi un surub la Logan in al 6-lea tau post.

                              PS: Cum vad ca esti bun la sfaturi, ia si de la mine un sfat: La Regulament scrie sa-ti completezi Locatia. TG...completare...
                              Last edited by mr.K; 23 July 2013, 23:19.

                              Comment


                              • off
                                hahahaha-ha-ha... ce si-a luat-o

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google