Dacia Logan - Fiabilitate - Km La Bord Si Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dr_mke View Post

    Intrebare: daca esti asa de bastan si plin de bani, de ce nu-ti iei un LandRover Defender, un Discovery, o Koyota Hilux, Mitsu L200, etc, samd ? De ce iti plimbi posteriorul plin de contracte mari cu Dacia care nu este sigura, confortabila, frumoasa, etc ?

    Hit the road Jack ! Mergi si fa gargara pe alte forumuri
    Prietene mi-am luat Dacia pentru ca este fiabila si "ingroapa" alte marci la acest capitol cu mare succes.
    De fapt asta este subiectul topicului.
    Imi place sa investesc banii in altceva,nu intr-o plotoaga de masina(oricare ar fi marca) ce se devalorizeaza rapid,doar asa sa vada cartierul .Contrar obiceiurilor romanesti nu ma reprezinta masina sau ghiulurile,iar in realitate sa locuiesc intr-un ghetou cu blocuri insalubre construite de Ceausescu !Am alte pasiuni ,nu capcanele !
    Ce sa fac cu masina,scumpa ,puternica frumoasa ? Sa circul pe modernele autostrazi ale Romaniei ?Sa investesc 100.000 euro intr-un monstru si sa am o medie de rulaj de 60km/h ,exact ca Dacia ?Sa alerg cu viteze mari pe frumoasele si insorite sosele contruite de ceausescu si sa lovesc vreo caruta,vreo vaca,sau vreun caine vagabond? Pardon....acelasi feeling il am cu Dacia !
    Conduc incet,prudent,nu conteaza ca Dacia nu este sigura,nu conteaza ca nu este frumoasa !Conteaza altceva ......
    Da sunt obisnuit sa trag de masina pana pica.Ce este rau in asta ?Treaba mea!
    Dupa ce pica,o vand si iau alta noua !
    Astazi am facut ITP-ul la capacana de Logan.La franare spate unde nu am umblat niciodata,totul este in parametiri.Lichidul de frana in schimb anual.
    Daca studiezi,lichidul de frana preia temperatura sistemului de franare.Este normal sa vaporizeze la temperaturi de peste 150 grade(atat rezista DOT 4) si pedala sa devina elastica.Rosesti discurile la Logan cum ai vazut pe circuitul LeMans ?TARE !
    Asa mortal cum conduc,am kilometrii rulati in ultimii 3-4 ani,cu 0 amenzi ,cat acumuleaza altii intr-o viata .
    Nu fac gargara pe alte forumuri,nu ai sa ma gasesti.
    Nu iti place ca scriu despre Dacia ca este fiabila?
    Da-mi "ignore".
    Multa bafta !
    Last edited by Rac; 24 July 2013, 17:35.

    Comment


    • Frana pe spate la Logan fara ABS e la limita acceptata de ITP inca de cand masina e noua. Eu nu stiu cum au obtinut omologarea RAR pentru modelele fara ABS in 2004. Probabil cu spaga.
      Atunci ABS era doar pe Ambition , optional se monta si pe Laureate, dar costa cam 700 de euro.
      De fapt la Logan, totul functioneaza doar cat e nevoie ca sa nu intri in ilegalitate.
      Doar motoarele pe benzina sunt fiabile in adevaratul sens al cuvantului, in rest totul e cracanat, deviat, are greieri, zgomote cat mai multe, rugina....
      Logan 2 continua traditia Logan 1.
      Last edited by mr.K; 29 July 2013, 21:51.

      Comment


      • Dacia Logan Laureat 2007 -161000Km
        Pana la 120.000 am schimbat doar capetele de bara.Dupa am schimbat ambreajul.La 158.000 am inlocuit bucsile de la bara stabilizatoare.Revizile facute dupa carte.

        Comment


        • Ieri avand ceva timp liber am facut o mica revizie a masinii "de proasta calitate" numita Logan ce slujeste sarguincioasa,in fiecare zi de dimineata pana seara,afacerea familiei de 4 ani incoace.
          Km bord 342.000.
          Schimbat primele bucsi bara stabilizatoare si bielete antiruliu.Bucsa de pe partea stanga se uzase si aparuse un zgomot la denivelari.Suspectam caseta,dar nu a fost sa fie.
          Schimbat primul burduf planetara.Probabil soferul a reusit sa-l agate undeva si pierdea vaselina.
          Schimbat ceasurile indicatoare.Turometrul se bloca la 2000 rpm.Am pus set ceasuri aproape noi .Uimitor s-a redus rulajul masinii la 11.000 km
          Intins cureaua de la alternator si spalat husele scaunelor.In rest este liniste si pace la interior.Motorul de 1,4 se pare ca nu doreste sa cedeze sau sa consume ulei.Masina a intrat in ultimul an de utilizare in proprietatea mea !

          Comment


          • La 99k am schimbat bieleta antirasturnare. Se simteau vibratii in masina la relanti, in mers la accelerare dupa schimbatul vitezei nu se simtea acea smuncitura specifica bieletei uzate.

            Probabil ca e uzat intr-o oarecare masura si tamponul elastic dreapta.
            Cam repede, stiu niste janghine de Vectra B cu sute de mii de km la bord si cu tampoanele masinii neschimbate.

            Se demonstreaza inca odata ca de cat bani cumperi, de atat te si tine masina.
            A, si un tampon elastic de orgine nu consta "decat" 200 de euro, unul aftermarket mai de doamne ajuta, cam 100 de euro.

            Ca idee legata de pret, acelasi producator:

            -tampon elastic dreapta Logan 1.4-FEBI- 314 lei

            -tampon hidroelasti(hidrolagar) BMW 320i/d (E90)- tot FEBI-184 lei

            S-a demonstrat, Logan e peste BMW. Macar la pretul unui amarat de tampon motor aftermarket.
            Last edited by mr.K; 17 August 2013, 17:02. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • nu mai fi asa de suparat le logan,unde ajunge ala cu bmw-ul ajungi si tu,dupa ceva timp

              Comment


              • In schimb, reciproca nu e valabila, din pacate pentru BMW

                Comment


                • 197 000km fara probleme!Am inlocuit doar pivotii si capetele de bara.

                  Comment


                  • mariusnicolae aci ai dreptate nu faci cu bmw-ul ce faci cu loganu,nu am vazut pe campiile patriei,alea care mai sunt,bmw-uri pline cu unelte agricole
                    sanduploiesti la muti kilometri,inca pe atat,inseamna ca ai grija de masina

                    Comment


                    • Originally posted by sanduploiesti View Post
                      197 000km fara probleme!Am inlocuit doar pivotii si capetele de bara.
                      Deci se poate.Ma bucur ca mai sunt si altii ce au nimerit un Logan fiabil !
                      Sunt piese ieftine si piese scumpe la Logan.Per ansamblu totusi, este o masina ieftina de intretinut.Comparam pretul unui kit ambreiaj de logan complet cu volanta,motor 1,5 dci fata de un kit identic pentru un diesel german ce are volanta bimasica ?Sau un kit de articulatii fata VW passat/audi A4/A6 fata de toata suspensia Dacia ? Nu se pot face astfel de comparatii !
                      Last edited by Rac; 17 August 2013, 22:39.

                      Comment


                      • 130.000km fara probleme,am schimbat o data toata directia la 115.000km,rulmenti la 125.000km,bateria dupa 5 ani jumate la 129.500km,iar la 100.000 schimbat ulei cutie plus antigel,in rest nimik sunt foarte multumit de ea.

                        Comment


                        • Comparam pretul unui kit ambreiaj de logan complet cu volanta,motor 1,5 dci fata de un kit identic pentru un diesel german ce are volanta bimasica ?Sau un kit de articulatii fata VW passat/audi A4/A6 fata de toata suspensia Dacia ? Nu se pot face astfel de comparatii !
                          Tampoanele alea comparate de mine fac acelasi lucru, deci se pot face comparatii.

                          La ambreiaj, cel de BMW se comporta total altfel decat la trashcarabeta de Logan, deci e normal sa fie mai scump. La BMW uiti ca esti intr-un diesel.

                          Articulatiile alea de VAG nu cumva ofera alt comportament masinii fata de caruta numita Logan? Ba da!

                          Dar tampoanele alea, fi-r-ar mama lor de tampoane, de ce sunt mai ieftine la BMW?

                          Sa nu uitam ca articulatiile la o masina premium tin mult si bine.

                          Azi m-am intalnit cu un prieten ce avea un MCV 1.5 de 90CP. La 112k a murit turbina, injectoare varza. Masina in leasing. A dat-o si a cumparat un Mondeo break 1.8 benzina, 130 CP.
                          A mai avut Mondeo si a zis ca regreta ziua cand a decis sa cumpere Logan diesel, chiar mult laudatul motor de 90 CP.
                          Incetul cu incetul, lumea se lamureste inca odata ca Dacia ramane Dacia.
                          Last edited by mr.K; 18 August 2013, 14:30.

                          Comment


                          • Multumesc si voi sa aveți drumuri bune si fara probleme la masinute!

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post

                              Azi m-am intalnit cu un prieten ce avea un MCV 1.5 de 90CP. La 112k a murit turbina, injectoare varza. Masina in leasing. A dat-o si a cumparat un Mondeo break 1.8 benzina, 130 CP.
                              A mai avut Mondeo si a zis ca regreta ziua cand a decis sa cumpere Logan diesel, chiar mult laudatul motor de 90 CP.
                              Incetul cu incetul, lumea se lamureste inca odata ca Dacia ramane Dacia.
                              Aberatii. Pe logan si pe MCV nu au fost puse niciodata motoarele de 90hp. Aici cred ca pur si simplu ai vrut sa dai aiurea in Logan. Nu apar Loganul, insa simt cand cineva vb gratuit.

                              Comment



                              • Asta este.
                                Cum, necum, ca e de 90CP, ca e de 85/70/65, tot o panarama s-a dovedit a fi motorul 1.5 dci.
                                Cele de 105/110 CP par a avea mai putine belele, dar numai pana cand cercetezi forumul Renault.
                                Last edited by mr.K; 26 August 2013, 13:53.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google