Dacia Logan - Fiabilitate - Km La Bord Si Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Archangel80 View Post
    Aberatii. Pe logan si pe MCV nu au fost puse niciodata motoarele de 90hp. Aici cred ca pur si simplu ai vrut sa dai aiurea in Logan. Nu apar Loganul, insa simt cand cineva vb gratuit.
    glumesti ? am condus mcv de 90 de cai. acum are masina aia 70.000 km . toata bucsaraia fata schimbata , amortizoare fata-spate , probleme cu a/c-ul ... pe garantie cred. masina de firma. pe la 100.000 km ii da vant si ia alta noua oricum ...
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • Originally posted by Archangel80 View Post
      Aberatii. Pe logan si pe MCV nu au fost puse niciodata motoarele de 90hp.
      ...decat de cand s-a bagat pe Logan norma euro 5, adica de vreo 2 ani si ceva.

      PS. Ai si tu dreptatea ta, ca de fapt motorul nu are 90cp, ci vreo 88cp, dar vad ca asta e politica de marketing la Renault sa rotujeasca puterile la multiplu de 5.

      Comment


      • Geniala treaba cu tampoanele lu peste , ai gasit si tu o piesa la oferta de destocaj si ai generalizat. La Logan iau 4 amortizoare cu banii de 1 de BMW.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • ai dreptate. cu 400 lei am schimbat toate 4 amortizoare . iar articulatiile (pivoti,capete de bara....)inca neschimbate.daca trec si al 4-lea itp fara sa schimb nimic e ceva. masina face 8 ani in februarie si are 78.000 km

          Comment


          • Originally posted by einstein1984 View Post
            Geniala treaba cu tampoanele lu peste , ai gasit si tu o piesa la oferta de destocaj si ai generalizat. La Logan iau 4 amortizoare cu banii de 1 de BMW.
            Se da problema: daca un tampon motor Logan 1.4 e 900 de lei, atunci un tampon de BMW costa 3600 de lei? Vezi sa nu.

            Plus ca poate amortizoarele de BMW tin de 4 ori mai mult, pun masina pe sosea de 4 ori mai bine...

            Si repet, cum naiba sa coste un tampon amarat 3% din valoarea masinii noi?
            Si iar repet, de ce tine doar 100k, cand MASINI cu jumatate de milion de km la bord au tampoanele neschimbate?
            Last edited by mr.K; 26 August 2013, 21:41.

            Comment


            • Originally posted by Rac View Post
              Deci se poate.Ma bucur ca mai sunt si altii ce au nimerit un Logan fiabil
              Eu nu pot spune inca, daca e fiabil sau nu, dar pot spune ca in peste 66 000km am inlocuit pe garantie cablul ambreiaj si piesele conf. carnetului de intretinere, kit distributie si accesorii. Sper sa fie o masina fiabila; la 100 000km pot sa emit o parere pertinenta.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • pai 100.000 km e durata de viata ? cum sa nu fie fiabil in doar 100k km ? voi va luati masini sa le tineti 100k km ? poti sa-ti bati joc in ultimul hal de masina si va tine macar atat. in 100k km teoretic cad doar piese cu defect de fabricatie. poate fi numita masina noua aia de pana in 100k . atat da garantie la piese (la ce mai da) Dacia (si 3 ani - dar e alta discutie).

                eu am peste 260k cu loganul si il declar destul de fiabil deocamdata. nota 6 i-am dat pe alt topic. pentru fiabilitate i-as da chiar 8 , dar am schimbat la el mai multe decat imi pot aminti.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Logan 1.6mpi feb2008. Am inlocuit la 74k km amortizoarele fata (si cele de pe spate sunt duse dar momentan nu mai sunt bani) si capetele de bara (cel de pe stanga troncanea)

                  Comment


                  • Nemtoaicele aduse in Romania abia ies din fabrica la 100k si tot sunt fiabile.
                    Daca o sa comparam un Golf 3 cu sute de mii de la bord si cu 10 ani mai vechi si un Logan, sa vedem care se tine mai bine. Golful are un sasiu a naibii de tare si o tabla pe masura. Loganul, de nou nu e prea tzeapan pe roti.

                    Asa cum spunea Costi, 100k e un fleac. O masina de firma face km aia intr-un an.
                    Last edited by mr.K; 27 August 2013, 08:23.

                    Comment


                    • Iar o dati , ca de obicei, in Logan versus...nimic nou.
                      Aici vorbim de masinile pe care le detinem, iar termenul de 100 000 e un reper, sa-mi pot face o idee cat de cat, despre ce inseamna costuri, in ~7ani, cat estimez sa aiba masina la acel termen; vorbim de fiabilitate, nu?
                      Ar trebui, atunci cand vorbiti de fiabilitate si comparati Logan-ul cu Golf-ul, sa nu uitati cati bani ati platit pentru Logan si de ce nu a-ti cumparat Golf.
                      Last edited by IancuMIC; 27 August 2013, 08:37.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Daca e sa vorbim de sume egale, in 2005 cu banii de pe Logan se putea cumpara un Golf 4 1.6 din 1999-2000, Golf care ii da clasa la momentul asta oricarui Logan 2 nou.

                        Loganul e fiabil, de acord,dar in comparatie cu Dacia 1310, Nova, Supernova si Scala.
                        Fiabile sunt Honda, Toyota....

                        Si daca nu e Logan vs... cu cine vrei sa compari fiabilitatea daca nu cu alte marci, cu o caruta trasa de cai? Pai e mai fiabila caruta, ca o repari cu niste cuie, sarma si o bucata de lemn.
                        Last edited by mr.K; 27 August 2013, 08:48.

                        Comment


                        • de acord cu @costi. el zicea ca orice masina moderna ajunge la 100mii fara probleme majore, dupa aia incepi sa bagi bani in ea. Teoretic atat ar fi in garantie produsul, 3-5 ani sau 100mii km. atunci nemtii le dau mai departe, romanii le mai tin inca 5-10 ani

                          Comment


                          • Fiabile sunt Honda, Toyota....
                            Au si ei problemele lor, bine altele decat la Logan, dar si pretentiile sunt mai mari, pentru ca au platit cat doua masini Logan.
                            N-am spus ca Logan e o masina fiabila.
                            Si daca nu e Logan vs... cu cine vrei sa compari fiabilitatea daca nu cu alte marci,
                            Cu alte marci, dar din aceiasi segment. Asa mi se pare mie, corect.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Daca e sa vorbim de sume egale, in 2005 cu banii de pe Logan se putea cumpara un Golf 4 1.6 din 1999-2000, Golf care ii da clasa la momentul asta oricarui Logan 2 nou.
                              Cate aberatii pe pixel patrat. Jesus... Esti foarte foarte subiectiv si impartial. Aberezi colosal.

                              Comment


                              • ... si n-am nici masina, stiu.

                                Golful pe care nu l-am cumparat eu in 2005,a fost cumparat de un coleg. Masina fiabila, fara probleme.
                                La mine s-a bulit blocul de lumini la nici 30k. Tot la 30 k s-a dus un capat de bara. Garantez eu ca stiu cum se conduce o masina, cine ma crede-bine, cine nu-putin imi pasa.
                                Last edited by mr.K; 27 August 2013, 15:28.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google