Stiu eu pe unu care a dat logan pe golf IV...si au inceput: a iesit biela prin bloc, a picat caseta de directie etc. Masina e buna altfel.
Dacia Logan - Fiabilitate - Km La Bord Si Probleme
Collapse
X
-
-
Originally posted by mr.K View PostLa mine s-a bulit blocul de lumini la nici 30k. Tot la 30 k s-a dus un capat de bara.
Da, din punctul meu de vedere Loganul e o masina acceptabila, iar cat de fiabila e masina mea, o sa vad mai tarziu, peste 2-3 ani, functie de cheltuieli.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by mcornel View Postde acord cu @costi. el zicea ca orice masina moderna ajunge la 100mii fara probleme majore, dupa aia incepi sa bagi bani in ea. Teoretic atat ar fi in garantie produsul, 3-5 ani sau 100mii km. atunci nemtii le dau mai departe, romanii le mai tin inca 5-10 ani
Corect. Si in timpul asta romanul baga bani - baga bani, dupa cum spune si Puya.
Tot in acelasi timp, neamtul ce face: isi cumpara logan 2 nou si se plimba razand. De cine? De romani, desigur! - "ce bine-mi pare ca ai luat teapa!!!"
P.S.: acest post trebuie tratat ca un pamflet!
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostN-ai avut tu bani sa fii mai multumit.
Loganul a fost un moft, in loc sa iau de banii pe care ii aveam la dispozitie o masina cum trebuie, am cumparat o adunatura de piese din depozitele Renault invelita in niste tabla cumparata de la tiganii caldarari, cred.
Domne, ai tot dreptul sa fii nefericit, vizavi de relatia cu Dacia, dar vezi dumneata, mai sunt si oameni care considera Loganul o masina acceptabila, tocmai pentru ca nu uita cat au platit, iar asteptarile sunt pe masura pretului, asa ca lasa-i pe acei oameni sa-si spuna parerea si nu mai sari ca ars sa-i contrazici aducand in sprijin experienta dumitale neplacuta.
Eu daca am platit masina, zic ce vreau, ce ai dumneata grija mea?
Dimpotriva, aparatorii Loganului sar ca arsi, contrazicand pe toata lumea care nu e de acord cu ei.
De cate ori zic ceva de Logan, iti vine sa sughiti sau cu ce te deranjez?
Ignora-ma si mergi de lustruieste "bentley-ul" cu ceara, ca vin ploi acide dupa atata seceta.
Si tabla e predispusa la rugina.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostEu nu pot spune inca, daca e fiabil sau nu, dar pot spune ca in peste 66 000km am inlocuit pe garantie cablul ambreiaj si piesele conf. carnetului de intretinere, kit distributie si accesorii. Sper sa fie o masina fiabila; la 100 000km pot sa emit o parere pertinenta.
"tocmai pentru ca nu uita cat au platit, iar asteptarile sunt pe masura pretului "
Sa intelegem ca e la indemana oricarui roman 7-8.000 euro , si ca, poate multi dintre noi au facut credite pentru acei bani ? Asta e problema , am facut credite pentru o masina care rugineste dupa 3-4 ani...etc...
Cand treci cu loganul personal de 120.000km , mai purtam discutii.
p.s. Stii cat e un bloc de lumini de "origine " de Logan ? Iti zic io : peste 400 ron...
Comment
-
Eu nu pot spune inca, daca e fiabil sau nu,
Pai , vorbim de fiabilitatea care o sustii ,cablu de ambreiaj la tine a cedat pana in 66k km. Nu e nimic suspect aici ??
Inlocuit cablul ambreiaj, la ~64.000 km.
Simptome; zgomot la manevrarea pedalei de ambreiaj si usoara ambreiere in trepte.Cand treci cu loganul personal de 120.000km , mai purtam discutii.Last edited by IancuMIC; 28 August 2013, 07:48.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Mda, obiectivi sunt aia care lauda Loganul, toti ceilalti sunt subiectivi.
Tot in acelasi timp, neamtul ce face: isi cumpara logan 2 nou si se plimba razand. De cine? De romani, desigur! - "ce bine-mi pare ca ai luat teapa!!!"
Spune o minciuna suficient de tare si suficient de mult si lumea o va crede.(Adolf Hitler)
Tot asa si Dacia intoxica presa din Romania cu cresteri ale vanzarilor forashelor in Europa, cresteri procentuale, de zici ca 5/10 masini vandute in Europa sunt fabricate de Dacia.
Pai in Europa se vand 12-15 milioane de masini anual, Dacia vinde INFIM.
Pana si pe piata interna pierde cota, romanii prefera masinile pe termen lung, iar Dacia a demonstrat ca nu ofera masini decat pentru 3-4 ani, de aia clientii lor sunt firmele.
Sa vedem ce a facut si masina cea mai hulita de pe acest forum, masina cu care Loganul cica sterge pe jos, incepand cu fiabilitatea si terminand cu pretul.
Productia modelului original Golf a inceput in 1974 si pana acum, in medie, peste 2.000 de oameni au cumparat zilnic un Golf nou. Exemplarul cu numarul 30 de milioane este de tipul BlueMotion, cel mai eficient model de Golf construit vreodata, informeaza Automotive World.
Comment
-
Originally posted by Archangel80 View PostBoala Golfului vad ca inca se manifesta la romani.
Mr. K
Alea sunt exemplarele care s-au vandut de NOI.
Te invit pe tine sau pe oricare alt tip de pe forum sa isi cumpere un Golf nou in momentul asta, fie el si chel.sigpic
Comment
-
Eu sunt curios daca stimabilii colegi care o tin ca surdele pe mormant cu vanzarile Dacia in Germania au iesit vreodata din tara, au fost vreodata in Germania sau macar au amici, rude, veri, unchi care au fost/sunt in Germania. Se vinde Loganul in Germania cum se vinde somonul si icrele de maciuria in Romania...
Comment
-
Te invit pe tine sau pe oricare alt tip de pe forum sa isi cumpere un Golf nou in momentul asta, fie el si chel.
Intrebarea mea este: cine mama ciorilor mai cumpara forashul meu, asa fiabil si ruginit cum e?
Comment
Comment