Dacia Logan - Fiabilitate - Km La Bord Si Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu am zis-o ca sa atac. Am observat doar ca 90% care merg prin afara fac naveta 1-2 ori pe an de la locurile de munca spre case. De asta am zis capsunari. Scuze.
    Oricum capitala in proportie de 70-80% e formata din "provincie".
    Inca ceva: aia care au plecat la "capsuni" au scos tara din rahat multi ani la rand 2004-2010. Isarescu recunoscand lucrul asta de multe ori.

    Comment


    • As dori sa vad aici posturi cu km. parcursi, probleme aparute, eventual o parere despre masina ...
      Normale sa pice:
      -80k-amortizoare si capete de bara


      Anormal sa pice la km aia:

      -30k-capat bara si bloc lumini- multi bani pe blocul de lumini
      -55k-compensator frana -multi bani
      -tampon/bieleta antibasculare
      -becuri din butoane
      -posibil- tamponul motor dreapta

      Rugina:
      -3 ani punct rugina portiera
      -4 ani-puncte rugina pe plafon, praguri, aripa, portbagaj... la o masina spalata des, ceruita manual cu ceara solida, bibilita... inadmisibil.


      Stau ca dracu bara fata, bara spate-lufturi mari. Ca le putem noi aranja e una, dar cand vezi masini de 25 de ani fara lufturi intre elemente, parca te gandesti ca asta trebuia sa o faca fabrica.
      Luft mare la usa torpedoului, a venit din fabrica asa cascata, toate incercarile de o regla s-au solddat cu rezultate temporare.

      Scaunele scartaie, mai scartaie diverse, prinderile centurilor lovesc stalpul.

      Pot face o lista lunga, unele deranjante, altele mai putin.

      Masina are doar 100k si deja putem sa o trecem pe linie moarta, ca nu o cumpara nimeni cu punctele alea de rugina pe ea, iar eu nu platesc o revopsire care dubleaza valoarea masinii care si asa tinde spre zero daca luam in considerare timbrul de mediu.

      Fiabila? In mod absolut-putem spune ca e oarecum fiabila
      Comparativ cu alte marci-avand in vedere simplitatea masinii, nu se ridica la nivelul fiabilitatii altor marci ce nu au probleme majore pe mult mai multi km.


      Daca voi sunteti multumiti sa achitati 8-10 mii de euro pentru ceva ce are doar calitatea ca e nou, nu pot decat sa va felicit pentru caracterul tolerant.

      Eu nu-s asa tolerant si consider ca banii pot fi investiti mai bine.
      Last edited by mr.K; 28 August 2013, 13:44.

      Comment


      • Am observat si eu la barile fata spate ca s-au cam lasat. Acum pot vedea intre bara si tabla. E inacceptabil. Avem si drumuri proaste ce-i drept, insa daca nici barille nu le poti prinde normal de caroserie...mai ai pretentii sa iti cumpere omul dupa 6-7 ani un alt model Dacia. Ce Dzeu, e asa scump sa prinzi zdravan?

        Comment


        • O dacie merita daca platesti maxim 5000 euro prin rabla! sau cum a fost in 2011 (destocaj aprox3800 eur+3 tichete-500 eur bonus destocaj) deci ajungea undeva in jur de 4300-4400 eur cu tot cu tichete!
          Keep walking...

          Comment


          • si atunci sa te duci la peste sau sa cari soacra.
            ca n-ai ac deci drumuri lungi vara nu faci , n-ai servo si deci in oras e o corvoada , Doamne pazeste pe pasageri in cazul unui accident si multe altele...

            in banii astia mai bine inchiriezi masina cand ai nevoie , sau mergi cu taxiul.
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • Cu tot respectul d.le Costi, eu n-am reusit sa inteleg din postul acesta, cati ani are masina d.tale, cati km. ai cu aceasta, ce piese ai inlocuit, eventual o parere generala; (poate ma ajuti cu un link.) La subiect, deci.
              Asa ca sa o dam in tralala, nu intelegem nimic nici noi nici eventualii cititori ce ajung pe acest forum, in cautarea unor informatii.
              ...
              Trebuie sa recunosc, pentru ca nu sunt ranchiunos, pe aceasta pagina postul 212 a lui nea K, e de urmat, de data asta; concret si la subiect; deci se poate.
              Last edited by IancuMIC; 28 August 2013, 15:27.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Eu am pus informatiile ca sa citeasca si altii care au in plan sa-si cumpere Logan si sa decida obiectiv. Atat.

                Comment


                • postul meu nr215 se referea la nr214 de deasupra.

                  loganul meu e full , 1.6 mpi , ambition , mai 2005 si a costat 9300E cash . acum are 260.000 km , gpl pus la 60k km si inca un mare minus la Dacia ca nu avea gpl decat pe 1.4 mpi si mult mai tarziu. diesel stiam ce inseamna common-rail (delphi in special) si nu imi iau.

                  caut si lista cu ce am schimbat si o updatez
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • Costi, loganul 2 are servo in dotarea standard! iar fara ac, eu unul nu mor 2 luni/an! cum de ti-a dat mana sa dai 9300 pe masina? :O
                    Keep walking...

                    Comment


                    • dar nici bine nu traiesti. preferi sa ceri imprumut o masina daca ai de mers.
                      cea mai mare prostie am facut. prin credit de nevoi personale evident.
                      is fan sh (de 3-5 ani maxim) acum ...
                      Originally posted by Costi-bc View Post
                      1.6 mpi ambition 2005. gpl aftermarket. 227.k km .
                      am schimbat o roaba de rulmenti , cateva brate , bielete si capete de bara , amortizoare fata , bobina de inductie , pompa servo , luneta de 2 ori , reglat tachetii de cateva ori , termostat de 2 ori , reincarcat cu freon o data , ambreiaj alternator (sau rola parca ii zice cu insertie de cauciuc), injectoare de gpl de 2 ori , bieleta antirasturnare de 5 ori , radiator racire , etc ... daca am uitat cate ceva se intelege deoarece nu mi-am notat...
                      asta excluzand ulei motor , filtre , bujii , ulei cutie , ulei servo , lichid frana , placute , discuri , distributie , accesorii (care s-au rupt rupandu-mi si distributia) , baterie , becuri , stergatoare de parbriz , anvelope , sigurante , etc etc
                      per total as fi multumit daca nu as avea probleme mari cu rugina

                      uitasem de kit de ambreiaj si cablu de ambreiaj schimbate pe la 200.000 km
                      intre timp : cablu acceleratie , cablu ambreiaj (iar) , kit frana spate x2 evident (saboti,tamburi,pistonase) , opritoare usi (3 buc) , amortizoare fata (iar) complete , cablu frana de mana , bloc lumini , bieleta antirasturnare , ambreiaj alternator (iar) , senzor temperatura apa , furtune de apa (tot kitul) , antigel de 2 ori (de nevoie evident), ...
                      in plus alternatorul nu mai incarca bine (banuiesc carbunii) , electromotorul ramane cuplat putin la prima pornire (cica-i defect comun) , trancane caseta de directie (las'o ma ca merge asa- sfat primit de la mecanici) , brat motoras-stergatoare stricat (reparat prin sudura de la alta masina din dezmembrari pt ca vine cu totul si costa 700 ron !!!), macara usa stanga (schimbata din dezmembrari.

                      daca imi mai aduc aminte ceva revin ...
                      Last edited by Costi-bc; 28 August 2013, 16:34.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • da, la 9300 ai ce sa-ti iei...cu siguranta! dar lasa ca te-a dus bine masina...daca nu era rugina ....chiar era de laudat!

                        am si masina cu ac/clima...doar cand merg la drum intins o utilizez...in oras deloc....ce-i drept si orasul e mic!
                        Keep walking...

                        Comment


                        • E bine ca nu am cablu la acceleratie si ambreiaj. Cred....

                          Comment


                          • @ archangel -cand vei schimba rulment hidraulic ambreiaj o sa plangi. cred ca-i hidraulic daca nu-i pe cablu ...

                            @jonnie -e un moft atunci
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • carei moftul Costica?
                              Keep walking...

                              Comment


                              • Originally posted by Costi-bc View Post
                                @ archangel -cand vei schimba rulment hidraulic ambreiaj o sa plangi. cred ca-i hidraulic daca nu-i pe cablu ...
                                Din cate stiu eu nu e asa scump. In fine. Acum toate Loganele au hidraulic ambreiajul, cred. Daca erau problematice ramaneau pe cablu. Si masinile din anii 80-90 erau mai bune, insa stau si ma intreb de ce nu se mai fabrica?????????

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google