Cutie Viteze Blocata.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    c am repede sa uzat

    Comment


    • #17
      Originally posted by djryta View Post
      cand dau sa pornesc observ ca nu mai merge sa bag schimbatorul in viteza 1-a,se simte ca si cum ar fi la punctul mort,dar cutia este in viteza a 3-a,
      dupa cele scrise mai sus imi vine greu sa cred ca furca este uzata.Daca era ceva rupt,uzat la zavorire,etc.,intelegeam usurinta cu care se misca schimbatorul la punctul mort,chiar daca ramasese in viteza a 3-a.

      Comment


      • #18
        Am vazut eu furca si era uzata,am luat alta cu 410 ron de la dacia service,iar manopera pentru ca a fost desfacuta cutia si montata 500 de lei,mi se pare pream ult ,ce parere aveti ? plus 2 litri de lichid de cutie ... am ajuns undeva la 1000 ron cu masina.

        Comment


        • #19
          Descrie unde si ce era uzat,punctul uzat. Conteaza, in a ne face o imagine reala a problemei! Fa o paralela intre ce ai explicat tu si cauza reala.

          Comment


          • #20
            Pai furca pentru vitezele 3/4 era uzata pe interior,nu mai statea fixa,avea joc unde vine ea prinsa.

            Comment


            • #21
              Bun, conteaza mai putin asta; pana la urma ai cutia pe masina, s-a rezolvat?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                atunci cand problema e de la ambreiaj cutia trebuie sa functioneze bine cu motorul oprit
                in cazul de fata a ramas in treapta 3 insa din cauza uzurii levierul de comanda a sarit din locul lui si nu mai ajungea sa decupleze
                aceste probleme erau mai des intalnite pe la dacia1300 , aro si alte tipuri de masini mai vechi
                uneori se mai intampla si la masinile mai noi daca schimbam vitezele in "diagonala"
                adica de ex din 2 in 3 pe directia asta / taind acel colt al " H " desenat pe schimbator
                pt cine mai are probleme la cutia de viteze astep aici intrebari
                0746127271

                Comment


                • #23
                  ieri conduceam un MCV 1.5dci 85cai, treapta 5, am franat sa intru in parcare, scos din treapta 5, bagat in treapta 2 si a dat sa moara motorul cand am lasat ambreiajul.
                  am lasat-o sa curga, cu ambreiajul apasat. parea ca intra in treapta 1 si treapta 2, doar parea, cum lasam putin ambreiajul dadea sa moara motorul. cum dadeam sa duc maneta catre treapta 3, 4, 5, R, parca se lovea de ceva fix unde era punctul mort. cert e ca a ramas blocata in treapta 5.
                  mega senzatie sa conduci prin oras in treapta 5. noroc ca service-ul era la doar 2km si am prins doar 2 semafoare.
                  revin cu update
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #24
                    placa de presiune?

                    Comment


                    • #25
                      daca era sparta placa, as fi putut sa o scot la rece, zic eu. n-am reusit nicium sa o scot, chiar si bruscata.
                      este in service, mai tarziu aflu ce s-a intamplat
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #26
                        posibil cilindrul receptor(rulmentul de presiune) sau chiar pompita de ambreiaj...

                        Comment


                        • #27
                          nu are cum sa fie rulmentul de presiune si nici pompa de ambreiaj. ambreiajul functioneaza, din ambreiaj am plecat de pe loc, pornirea motorului se face cu ambreiajul calcat.
                          daca era din pompa de ambreiaj sau rulment de presiune, ambreiajul este mort iar la rece ar trebui sa poti baga/scoate din viteza.
                          in cazul meu a ramas blocat in treapta 5 si nu o pot scoate in niciun fel de conditii
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #28
                            Ai avut putin ulei in cutie , ai mers mai mult cu a 5 a(probabil autostrada ) si a inceput sa se incinga . In acest caz aproape se lipeste pinionul de ax. Dai jos capacul cutiei si schimbi a 5 a fara sa mai demontezi cutia de pe masina. Costuri cam 100euro (la mine).
                            0746127271

                            Comment


                            • #29
                              In astfel de cazuri, pinionul de la tr. 5 este adesea cel mai afectat.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #30
                                Am inteles ca tr.5 e prima afectata in caz de prea putin ulei , pacat de cutie ! cati km avea mcv-ul ?
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google