Cutie Viteze Blocata.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Stati putin ca eu nu inteleg ceva. Cum adica avea putin ulei in cutie? Inteleg ca si acest ulei se uzeaza in timp si-si pierde proprietatile, dar ziceti ca el nu mai avea ulei in cutie, nu ca nu ar mai fi fost bun... Ok, pai si pe unde ar fi pierdut uleiul din cutie?
    Stiu oameni cu masini, romanesti sau straine, care au cate 10-15 ani vechime si acest ulei din cutie nu a fost niciodata schimbat...
    Nici eu nu l-am schimbat si are 7 ani si 56000.
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

    Comment


    • #32
      Baietii doar presupun.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #33
        Cel mai adesea, uleiul din cutie se pierde pe la planetara scurta, adica aia din stanga. Nu crapa cutia din cauza vechimii uleiului, ci datorita lipsei acestuia.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #34
          Eu nu presupun. Stiu SIGUR. Cutiile de viteze sunt ocupatia mea si stiu exact ce , cum si cand se intampla de cele mai multe ori . Nu vreau sa sune a lauda de sine.Sunt si cazuri speciale cand nu stiu ce se intampla dar aici e vorba de un caz banal. Iti zic asta doar sa nu te lasi pacalit de presupunerile vreunui mecanic la service.

          Originally posted by MARIVS View Post
          Stati putin ca eu nu inteleg ceva. Cum adica avea putin ulei in cutie? Inteleg ca si acest ulei se uzeaza in timp si-si pierde proprietatile, dar ziceti ca el nu mai avea ulei in cutie, nu ca nu ar mai fi fost bun... Ok, pai si pe unde ar fi pierdut uleiul din cutie?
          Stiu oameni cu masini, romanesti sau straine, care au cate 10-15 ani vechime si acest ulei din cutie nu a fost niciodata schimbat...
          Nici eu nu l-am schimbat si are 7 ani si 56000.
          Uleiul nu se consuma ci se pierde. Nu mai neglijati uleiul de ca cutie pe motiv ca nici la alea vechi nu se schimba si au mers. Cutiile de viteze la fel ca si masinile mai noi nu se mai fac la fel de rezistente ca acum 20 de ani.
          Last edited by andreixyz; 6 February 2015, 00:16. Reason: Automerged Doublepost
          0746127271

          Comment


          • #35
            Fiind incepator intr-ale mecanicii, nu ma pricep, dar ma intreb cum de Cristi Streulea nu si-a dat seama ca e ceva in neregula cu planetara. Adica, banuiesc, o planetara care a ajuns in faza terminala nu face ca toti dracii? Iar Cristi e unul dintre cei mai avizati useri de pe forum...
            In alta ordine de idei, mai cunosc pe unul, pe altul care au avut probleme cu planetarele si le-au schimbat, dar nu le-a curs nimic din cutie... Repet, nu ma pricep, asa ca vorbesc si eu sa nu adorm ) Sper ca n-am jignit pe nimeni, dar asa e cand esti incepator: ai multe intrebari si cam prostesti )
            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

            Comment


            • #36
              "Probleme cu planetarele" este o mancare de peste, iar burduful planetarei crapat, ceea ce permite uleiului din cutie sa "dea pe afara", este alta mancare de peste.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #37
                Adica toata integritatea cutiei de viteze sta intr-o saracie de burduf care se poate rupe oricand?! Fuck! Pai daca merg pe A2, catre mare, cu 110 si se rupe ala, in cativa km raman fara ulei in cutie si cu eventual pagube aduse masinii si buzunarului.
                Si acum ce facem? Urcam masina pe elevator in fiecare zi sa verificam cauciucul minune? )
                MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                Comment


                • #38
                  Sa nu exageram...nu se rupe el oricum, ia sa fii curios de ce pret are
                  In plus, un sofer vigilent isi verifica periodic fluidele masinii, dar se mai si uita la locul unde a parcat, nu este total nepasator
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by MARIVS View Post
                    Pai daca merg pe A2, catre mare, cu 110 si se rupe ala, in cativa km raman fara ulei in cutie si cu eventual pagube aduse masinii si buzunarului.
                    Fix ce spui tu acolo i s-a intamplat colegului @Alessandro.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #40
                      am revenit cu update.
                      pret total reparatie 100lei + TVA si a constat in demontarea capacului de la cutie, deblocat ceva, pus capac, completat cu 0.5L ulei cutie.
                      conduceam masina de aproximativ 10 minute, in treapta 5 am mers aproximativ 3-400m, exclus supraincalzire.
                      cutia a fost schimbata in urma cu aproximativ 4 luni, avea ulei la nivel, exclus orice scurgere pe la planetare sau prin alta parte.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by crististreulea View Post
                        am revenit cu update.
                        pret total reparatie 100lei + TVA si a constat in demontarea capacului de la cutie, deblocat ceva, pus capac, completat cu 0.5L ulei cutie.
                        Ce s-a deblocat ?

                        Comment


                        • #42
                          O fi bagat el levierul intre doua viteze de emotie

                          Sent from my Nokia 3310 using Morse.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #43
                            Din umila experienta pe care o am stiu ca modelele mai noi de JR5 (nu stiu daca e cazul aici) vin cu un model nou de cuplare sincronizare pe treapta 5 care se numeste Kyowa.

                            Fata de modelul anterior, sincronizeaza si cupleaza mai lin dar genereaza fix aceste probleme de blocare in treapta 5.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by crististreulea View Post
                              cutia a fost schimbata in urma cu aproximativ 4 luni, avea ulei la nivel, exclus orice scurgere pe la planetare sau prin alta parte.
                              După umila mea părere explicaţia de aici provine, mai mult ca sigur vreun viciu ascuns de fabricaţie.

                              Comment


                              • #45
                                Am cumparat si eu o cutie din asta si ghici ce...era umblat tot la mecanismul de a 5 a.

                                Daca citesti mai sus am spus ca nu stiu daca e cazul si aici.
                                Am dorit doar sa exprim o parere pe langa subiect, poate ajuta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google