Probleme Dupa Ce Am Schimbat Sonda Marsarier!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Dupa Ce Am Schimbat Sonda Marsarier!

    Desi mai exista topicuri asemanatoare pe forum si am intrebat dar pana acum nu a respuns nimeni m-am decis sa deschid un nou topic poate sare in ochi cuiva priceput!

    Problema este urmatoarea dupa schimbarea sondei de marsarier am observat ca in momemntul in care masina este scoasa din viteza se aprinde becul pe marsarier, daca misc stanga dreapta de maneta acesta clipeste ( se aprinde si se stinge) in momentul in care bag in marsarier becul este aprins normal iar in orice alta viteza se stinge!

    Pentru mine nu e deranjanta problema dar ma gandesc ca in momentul in care sunt la semafor si scot masina din viteza cel din spatele meu o sa se apuce cu clacxoane de teama ca dau inapoi!

    Ce pot face pentru a remedia problema!????

  • #2
    schimba sonda.

    Comment


    • #3
      Cand nu se mai aprinde becu deloc daca reusesc sa ii fac ceva la asta bine daca nu iar bine!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Narcisuc20 View Post
        Desi mai exista topicuri asemanatoare pe forum si am intrebat dar pana acum nu a respuns nimeni m-am decis sa deschid un nou topic poate sare in ochi cuiva priceput!

        Problema este urmatoarea dupa schimbarea sondei de marsarier am observat ca in momemntul in care masina este scoasa din viteza se aprinde becul pe marsarier, daca misc stanga dreapta de maneta acesta clipeste ( se aprinde si se stinge) in momentul in care bag in marsarier becul este aprins normal iar in orice alta viteza se stinge!

        Pentru mine nu e deranjanta problema dar ma gandesc ca in momentul in care sunt la semafor si scot masina din viteza cel din spatele meu o sa se apuce cu clacxoane de teama ca dau inapoi!

        Ce pot face pentru a remedia problema!????
        Cel putin unul din cei doi pini(papuci) a suferit o deplasare catre interiorul sondei,de aici si sensibilitatea pe pozitia neutra(zero),a levierlui de comanda.Daca poti, trage pinii(sondei) in pozitia normala de lucru si incearca sa-i fixezi cu un adeziv,lucru destul de delicat,dar nu imposibil...!

        Comment


        • #5
          Tot ce se poate sonda fiind una ieftina calitatea este pe masura momentan o las asa iar pe viitor o sa iau o sonda mai buna! M-am gandit eu ca e prea frumos sa fie si ieftin si bun!

          Comment


          • #6
            sonda de origine este 60 ron

            Comment


            • #7
              A mea a fost 20 de lei!

              Comment


              • #8
                Poate este mai luna nitel si se apasa acel micro contact.

                Mai bine pui una de origine si gata decat sa stai cu saibe pe ea etc.
                real power..... diesel power by

                Comment


                • #9
                  parerea mea este ca ai vreun contact pus aiurea pe acolo verifica toate cele si vezi sa nu fie de acolo problema asta inainte sa te apuci sa il schimbi din nou
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    De exemplu in seara asta nu s-a aprins cand am lasat masina scoasa din viteza oricum nu e deranjant dar cand o sa am posibilitatea o sa schimb si uleiul din cutie si sonda din nou!

                    Comment


                    • #11
                      uite un sfat
                      scoate mufa la sonda si pune o sarma de cupru intre pini (strap) si vezi daca mai face ,,figuri,, cum spui tu poate fi si din firele din cablaje.
                      99,9% este de vina sonda insa inainte de inlocuire trebuie eliminate si aceste ,,posibilitati,,
                      salti masina cat mai mult pe partea stanga si altfel va fi pierdera de ulei mai mica .
                      bafta

                      ,,DE_TOATE,,

                      Comment


                      • #12
                        Problema rezolvata! S-a inlocuit sonda!

                        Comment


                        • #13
                          OK

                          spor

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment


                          • #14
                            eu zic ca sonda e ceva turcisme

                            Comment


                            • #15
                              Salut. Intampin o problema! Nu mi se mai aprinde becul de marsarier. Am schimbat becul, si tot nu merge.Celelalte(semnalizare+frana/pozitie) merg. Unde trebuie sa umblu, adica am inteles ca poate sa se fi desprins din cutie de viteze de unde se leaga marsarierul vreun pin de asta.

                              Edit:Am vazut un tutorial, deci s-ar putea sa fie sonda sau siguranta.

                              Aveti vreun link catre o sonda de vanzare, ceva?

                              Ce ziceti de asta ? http://www.bestautovest.ro/log-sonda...autospeed.html

                              Eventual, si completarea cu ulei pe unde se face? parca e cutie separata nu?
                              Last edited by VlaD2803; 10 July 2012, 23:03. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google