Problema Roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Roti

    salut! de cand am inlocuit anvelopele de iarna cu cele de vara, pe acelesai jenti ( precizez ca le-am dus la vulcanizare si le-a echilibrat baiatu de acolo cu o tona de plumb...am jentile full de plumb...dar ca prin minune arata 0 masinaria aia de echilibrat ), se simte o oarecare trepidare, tremura masina cand reduc viteza. in timp ce tin apasata acceleratia nu se simte nimic, dar cand iau picioru de pe acceleraie incepe si "tremura", trpideza..nu stiu sa va descriu exact cum face. si mai nou, nu stiu daca are treaba, dar a plouat cateva zile si acu cand virez cu masina la viteza mica, are un scartait de nu va puteti imagina. nu a mai plouat de 4 zile, am mers in fiecare zi cu masina si tot scartaie. nu stiu ce poate fi. oricum expira inspectia tehinca in iunie si trebuia facuta, dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept )

  • #2
    Despre trepidat, n-ai spus daca in timp ce rulezi sau in stationare .
    In legatura cu scartzaitul la viraj, probabil ti-a intrat mizerie, apa, la rotulele capetelor de bara; vezi mansonul de protectie.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Daca jantele sunt echilibrate si cauciucurile sunt in stare buna incearca sa faci o geometrie a rotilor .. desigur pot fi si alte cauze .. de exemplu daca ai discurile varza in momentul cand franezi se poate intampla fenomenul asta de vibratie .. dar cel mai bun lucru care poti sa-l faci e sa te duci la un service si sa faci o constatare care nu costa prea mult .. ptr ca pe forum noi putem sa ne dam cu parerea mult si bine .. dar nu o sa ti se rezolve problema .
      Multa bafta !

      Comment


      • #4
        pai "tremura" in timp ce nu mai accelerez, deci am 100 km/h si iau picioru de pe acceleratie si in momentu ala incepe sa tremure...ajunge la o viteza mai mica si nu mai face treaba asta, se comporta normal. deci in timp ce merg.

        Comment


        • #5
          Asa am patit si cu niste jante la Megane .. si dupa ce le-am schimbat a fost totul perfect ..

          Comment


          • #6
            incearca sa faci o proba cu alte roti de la alta masina care nu are problema asta

            Comment


            • #7
              Daca vibreaza la viteza mare e proasta echilibrarea jantei. Daca face la viteza mica janta e stramba. Bafta...

              Comment


              • #8
                Pune pe fata rotile din spate si ma fa o proba...vezi ce rezultat obtii! Bafta!

                Comment


                • #9
                  Sau ai putea incerca o noua echilibrare in alta parte numai dupa ce faci ce a zis danyel.
                  Bafta

                  Comment


                  • #10
                    Si daca se infige la plumbi mari insista sa iti schimbe pozitia cauciucului pe janta; o rasucire cu 180 grade poate face minuni.
                    Last edited by Seba; 26 April 2012, 22:10.
                    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                    Comment


                    • #11
                      ca sa vedeti daca masina de echgilibrat e buna, rugati baiatrul sa roteasca 90 d egrade roata in masina dupa echilibrare sa vedeti ca nu mai da 0. adica masina aia echilibreaza roata doar cand roata sta cu valva-n jos, de exemplu? sa vedeti explicatii de la baieti cand ii intrebi daca roata cand se invarte pe masina nu mai e echilibrata daca ii schimbi pozitia pe butuc? sau cereti-le certificatul metrologic de la masina. asta ca sa stiti pe ce dati banii. eu m-am convins de ei, de fiecare data fac echilibrarile la 2 vulcanizari de bine ce le emrg masinile si de cat de bine se pricep aia.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google