Mi-a luat-o inainte csebalyn, el a adus argumente zdravene, eu doar vroiam sa spun ca ai ceva erori la pistoane, probabil rateuri, din cauza software-ului modificat, din cate stiu eu tu ai chip tuning, mai mergi si pe gaz... Mare greseala... Ar trebui sa-i dai benzina de 98-99 maxim 100... Asta e recomandarea tuturor firmelor care fac chip tuning....
Problema Neidentificata
Collapse
X
-
@memphis_Taz ieri la test mi-a verificat fiecare piston in parte fiecare injector, pompa de injectie, sonda lambda absolut orice si tot functiona la parametrii normali.
Benzina bag doar 99 si 100 carera si din cand in cand mai bag si aditiv deci nu cred ca asta ar fi o problema.
@Norby problema asta e dinainte sa am eu filtru sport deci nu prea as crede ca e devina filtru.sigpic
Comment
-
Clar aditivii sunt problema. Motoarele de logan pana la 300.000 km nu au nevoie de aditivi. Finul meu are Loganul din 2005 si are in momentul de fata 200.000 km baga benzina de 98 de la Petrom V si de la Mol, nu a schimbat nimica decat ceea ce trebuia schimbat la revizii, in rest 0 probleme!
Comment
-
Fara suparare dar eu zic ca spui niste aiureli mari de tot aici.
De exemplu tu daca bei in fiecare zi fanta si odata pe saptamana mai gusti si cate un suc natural nu te simti mai bine ?
Nu cred ca afecteaza cu nimic motorul daca cifra octanica de la benzina este mai mare de 100, bai ii cand este sub limita permisa.sigpic
Comment
-
Eu cred ca tu inversezi lucrurile, fanta inseamna aditiv pt motor, iar sucul natural e benzina, producatorii nu recomanda aditivi... Daca chiar esti in dubii cu benzina care o alimentezi la peco, cumpara un litru mergi la un laborator sa-i faca teste si dupaia compara cu ce-ti recomanda producatorii... Nu spun prosti, la multi li s-a intamplat sa li se buleasca motorul dupa ce au bagat aditivi... Apropo NU MAI BETI COLA FANTA SAU ALTE SUCURI CU ACID, PENTRU CA NU AU NIMICA BUN! Asta daca va intereseaza sanatatea voastra!
Comment
-
Da stiu... Dar dupa cum ti-am spus mai devreme nici aditivii nu sunt la fel de benefici pentru motor, pentru ca nu sunt "daia buni" cum zice romanu, sunt piratati... Te-ai speria cate elemente chimice daunatoare pentru motor contin, am inteles de la nasul meu ca si-a calat motorul la un golf 3 din cauza ca a bagat aditivi in motorina (cica aditivi speciali pentru motorina)... Tu de ce crezi ca Loganu lu finul meu a mers 200.000 km fara sa-i umble la motor? Apropo n-a bagat pic de aditiv si a bagat doar benzina... :-?? Care e explicatia? Oare a facut ce a zis producatorul si nu a bagat aditivi? Eu cred ca da! ;)
Comment
-
Originally posted by Evolution View Post@memphis_Taz ieri la test mi-a verificat fiecare piston in parte fiecare injector, pompa de injectie, sonda lambda absolut orice si tot functiona la parametrii normali.
Benzina bag doar 99 si 100 carera si din cand in cand mai bag si aditiv deci nu cred ca asta ar fi o problema.
@Norby problema asta e dinainte sa am eu filtru sport deci nu prea as crede ca e devina filtru.Last edited by Cromatic; 25 May 2008, 13:16.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View PostPe mecanicul ala care ti-a reglat tachetii, poti linistit sa-l impusti. Motorul de logan n-are tacheti...
daca ar fi cureaua de distributie sarita, ar merge aiurea motorul nu doar la "gaz" in subturare. Vacuumul nu mai are legatura directa cu aprinderea, momentul scanteii e dat de pozitia volantului. Raman in picioare problemele la fise si rateurile de combustie. Si mai apar si injectoarele in ecuatie...
tu parca mergi cu gpl. Fa un drum ceva mai lung si intins cu benzina. Verifica daca pe benzina tot asa face. Apoi treci pe gpl si incearca iar.
daca nu se aude bubuitura, nu cred ca-i vreo problema, pt ca toate loganurile fac aprox la fel. Deoarece la turatie mica, sarcina relativ mare si deschiderea brusca a "gazului", ecu injectie scade avansul (de fapt, il intarzie, ca sa evite detonatiile si calarea motorului). Daca tii pedala apasata, este ca dupa 1700-1800rpm incepe iar sa traga normal? ralanti-ul poate sa nu stea "rotund" din: defect motorasul reglare ralanti, problema electrica, injector, combustibil prost, chiptuning.
N' ai cu cine.....Niste mecanici )
LE: CULBUTORI=TACHETILast edited by Tudor_cj; 31 May 2008, 21:40.2004 Dacia Logan 1.4MPi
2006 Dacia Logan 1.5dCi
2007 Opel Astra H 1.7CDTI
Comment
-
Te rog sa-mi faci o poza cu un tachet de logan. Tachet, nu culbutor. Iar motorul se buleste cand se rupe cureaua de distributie, nu daca sare un dinte.
ai dreptate, n-ai cu cine....Niste....Mecanici!
tu sa fii sanatos...Astept poza cu tachetul, pt ca, culbutorul nu e tachetul. Vezi aici. Daca aia vorbesc prostii, zic si eu.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Ce va place sa faceti misto unii de altii.In niciun caz nu e de la filtru.Cred ca aditivii sunt de vina.Vezi ca Loganul e tare ciudat,daca depasesti cifra octanica care ti se recomanda,treptat incepe sa-ti faca probleme.Eu stiu pe cineva,nebun dupa curse,si foloseste benzina 100+aditivi doar la liniute,ca mi-a explicat el ca daca il foloseste mai mult timp ii arede supapele.Acum nu ma pricep prea mult sa-ti spun.Dar oricum ai grija ca mecanicii,si mai ales aia de la reprezentanta sunt mari magari.Eu am avut probleme cu ceva si tot singur am rezolvat-o.Nesimtiti.sigpic
Comment
-
Pentru csebalyn
LE:Saptamana viitoare sper sa fac si o poza la un tachet de logan.Attached Files2004 Dacia Logan 1.4MPi
2006 Dacia Logan 1.5dCi
2007 Opel Astra H 1.7CDTI
Comment
Comment