Problema Neidentificata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ei, loganul n-are asa ceva. Poza ta e valabila la motoarele cu axa cu came in bloc. La logan, axa cu came e in capul cilindrilor, in chiulasa. Culbutorul e actionat direct de axa cu came, fara tije intermediare si tacheti. Uite aici poza din manualul de reparatie.
    apropo, paco, nu se cearta nimeni, doar vorbim in contradictoriu
    tudor, propun ca discutia despre culbutori/tacheti sa aiba loc in pm, ca suntem off-topic.
    Attached Files
    Last edited by Seba; 2 June 2008, 11:55.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Nimeni nu a zis si parerea mea e ca aste e problema.... MOTORUL SE INEACA cum ar zice romanul. Asta inseaman ca primeste mai multa benzina si prea putin aer.

      Sunt sigur ca ce zici tu se intampla astfel- e subturat si tu apesi brusc pedala la blana. In acel moment motorului i se injecteaza mai multa benzina decat poate duce si atunci nu se mai face arderea. Incearca sa nu o mai calci asa blana pt ca nu rezolvi nimic, nu castigi nimic. doar pierzi multa benzina pe teava de esapament.

      asta e una dintre bubele motoarelor de litraj mic la benzina se ineaca chiar daca ai tu injectia injectiilor si pe mama lor.

      singura rezolvare e sa nu mai apesi pedala pana spargi podeaua de la inceput. Las-o sa inceapa sa creasca in ture si pe urma.

      Pocnetul asta apare din articulatii pt ca in acel moment motorul practic se opreste ca si cum i-ai fi taiat alimentarea dar masina il invarte din inertie. Ei si daca faci asta tot timpul mai apar ceva jocuri ca doar e fier si se uzeaza.

      Deci fi mai calm sau cand ai ganduri sa acclelerezi mai tare tine motorul un pic turat cand schimbi viteza - adica nu ridica de tot piciorul de pe acceleratie.

      Parerea mea e ca problema nu e la masina ci la sofer - vrea sa fie speedy dar sa mearga in ture joase sa faca economie.
      Last edited by vali007; 4 June 2008, 11:03.
      1.5 dc

      Comment


      • #33
        Hahaha...Deci eu nu am inteles nimic..Probabil nu mai stiu sa citesc, sau...!In primul rand problema cifrei octanice este ca majoritatea inteleg gresit termenul, in al doilea rand, nu are nici o treaba litrajul motorului cu inecarea!Daca si cu injectie (perfect functionala) se ineaca, mai bine circulam cu biciclete cu carburator!
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #34
          Din pacate exita problema cu inecatul si asta o veti vedea la benzinare de litraj mic 1,3 1.4 si mai mici. Am vazut problema asta la mai multe marci si masini chiar si noi. Dar ideea e sa sti de ea ca sa o detectezi. Mergeti voi cu orice masina de litraj mic pe benzina si doar apasati puternic pe pedala fara sa miscati masina sa vedeti ca exista un moment i ncare motorul tinde sa se opreasca si apoi creste in ture. La cel fara injecte erau toate sansele sa se opreasca. La injectie sa zicem ca mai regleaza sisteumul ii da mai mult aer sa nu se sufoce.
          1.5 dc

          Comment


          • #35
            Mae...La injectie, pedala de acceleratie dozeaza doar nivelul de aer care intra in motor, combustibilul este dozat automat de calculator!Adica in functie de cum apesi tu acceleratia, injectia face amestecul in asa fel incat motorul accelereaza sau nu!
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #36
              Injectia secventiala are marele avantaj ca nu produce inecarea motorului si detonatiile la sarcina mare cu motorul subturat. Cantitatea de benzina injectata e direct proportionala cu deschiderea clapetei de aer, turatia actuala a motorului, depresiunea din galeria de admisie si temperaturile aerului, respectiv al lichidului de racire; si avansul e reglat la fel, in fucntie de acele variabile de intrare ale sistemului pomenite mai sus. Inecarea se produce la motoarele cu carbuartor, care au acea "pompa de sprit" si care, da, daca apesi brusc "gazul" la podea, ineaca motorul cu benzina. Calculatorul de injectie n-o va face decat in cazul unei erori grave (flash corupt, injector decalibrat sau potentiometru clapeta fluture defect, senzor presiune aer admisie defect).
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Eu am zis cea ce am observat eu. Adica la dacia cu injectie (1400) se ineca cu tot cu inectia ei.

                am mers cu o fabia cu motor parca cel mai mic si tot asa facea chair si in gol. La apasarea brusca a acceleratie avea cateva momente in care parca tragea sa moara dupa care isi revenea si era ok.
                1.5 dc

                Comment


                • #38
                  Dacia 1400 cu injectie are injectie monopunct, adica un gunoi de jiglor ce sprituie in galerie, iar la talpa brusca e binecunoscut efectul de a da in nas la orice sistem de injectie monopunct, datorita benzinei care se prelinge pe galerie. La multipunct, injectia se produce direct in scaunul supapei de adimisie sau chiar in cilindru. Aerul e reglat de pedala de acceleratie, nu ecu da sau ia aer. Ecu da sau ia benzina si avansul in functie de cum regleaza soferul debitul de aer. Iar acel dat in nas la subturare si "blana" am explicat mai sus cum regleaza ecu avansul ca sa nu se produca detonatii. El (ecu) incearca sa tina motorul in fucntiune, dar cu acceleratie minima, sa nu se distruga, dar nici sa nu moara. De cele mai multe ori, ii reuseste situatia nu poate fi evitata decat mergand cu motorul in plaja normala de exploatare, nicidecum subturat.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    In primul rind Loganurile pe gaz au nevoie dupa un timp de un reglaj la culbutori( se regleaza).
                    Daca instalatia de gaz e de aceea cu supape de refulare pe filtru si pe colector.....Poti sa o arunci inainte sa spargi galeria de admisie.
                    daca face la fel pe banzina verifica fisele,bujiile si eventual si bobina de inductie(schimb-o cu alta de la un prieten ca se face rapid) si curata bine nisipul din jurul bujiilor.
                    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google