Problema Neidentificata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Neidentificata

    Problema sta in felul urmator.

    Cand masina este subturata sub 1500 de rpm si calc acceleratia la maxim pica in bot si nu se mai accelereaza deloc asta timp de cateva secunde si acuma mai nou de 2 zile se si aude ca si o lovitura cand pica in bot.

    Am fost la un mecanic si a zis ca e din cauza gazului ca s`au strans tachetii.Bun i`am lasat masina pe mana el zice ca 2 tacheti au fost putin stransi dar nu exagerat si ia reglat.
    Se pare ca nici dupa aceasta interventie nu sa remediat problema.

    Ce e de facut ?
    sigpic

  • #2
    Ciudat intradevar. Nu am cu ce sa te ajut doar eventual sa mergem si pe la un alt mecanic sa isi dea cu parerea.
    Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
    Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

    Comment


    • #3
      Daca zgomotul asta se aude si in decelerare la orice turatie sau viteza e de la grupul diferential.
      Last edited by vali007; 22 May 2008, 21:23.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Evolution am inteles eu bine? problema este ca atunci cand iti bagi piciorul in acceleratie tinde sa moara si apoi se accelereaza sau nu am inteles eu bine? Daca e asa poate sa fie de la alternator asa a avut un prieten si opunea alternatorul rezistenta foarte mare acum nu stiu ce sa zic
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • #5
          deci de exemplu plec de pe loc si in treapta 1 nu o turez mult si schimb a doua si sunt subturat si o calc si ma bruscheaza putin si numai accelereaza de fel si se aude o lovitura iar dupa aprox 2 secunde merge normal.
          Last edited by Seba; 22 May 2008, 22:09.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Schimba bujiile si sa-ti verifice un mecanic aprinderea,filtru de aer sa fie curat dar mie`nsuta e de la aprindere(cel mai bine la reprezentanta pe tester) lovitura sar putea sa fie de la gazele nearse si bufneste in filtru - adica da rateu(sa nu ai vreo fişă care pierde curent,fura curent pe undeva)
            Last edited by vali007; 22 May 2008, 21:25.

            Comment


            • #7
              Am fost inainte de a merge la mecanic sa ii fac o diagnoza si mi`a zis ca nu am arderea buna.
              Am mers frumos la un magazin de profil si mi`am cumparat set nou de bujii NGk si nici dupa schimbarea bujiilor problema nu a incetat.
              sigpic

              Comment


              • #8
                este imposibil sa te duci la reprezentanta si sa nu se rezolve - aprinderea cuprinde mai multi factori - bujii,fişe,electrovalve,vacumuri........Chiar si cureaua de distributie sa nu fie foarte veche si sa se fi intins sau chiar sa fi sarit vriun dinte ,,,etc

                Comment


                • #9
                  Am incercat pe cat de mult posibil sa evit reprezentanta doar datorita preturilor prestate de ei, dar vad ca nu am de ales si am sa ma duc intr`un final la ei sa imi rezolv problema ca sincer ma macina tare rau treaba asta.

                  Din cauza carui fapt nu merge motorul rotund la relanti ?

                  cureaua de distributie nu cred ca e prea folosita luand in considedare ca am doar 34000 de km dar cine stie totul este posibil
                  Last edited by Evolution; 22 May 2008, 21:48.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Evolution View Post
                    Din cauza carui fapt nu merge motorul rotund la relanti ?
                    probleme cu aprinderea -fura curent undeva,verifica fisele e o chestie banala acum seara trage masina la inuneric porneste motorul deschide capota si vezi pe unde fura curent o lumina albastruie poate chiar sa o tureze cineva si tu sa te uiti dar sa fii la intuneric

                    Comment


                    • #11
                      Pe mecanicul ala care ti-a reglat tachetii, poti linistit sa-l impusti. Motorul de logan n-are tacheti...
                      daca ar fi cureaua de distributie sarita, ar merge aiurea motorul nu doar la "gaz" in subturare. Vacuumul nu mai are legatura directa cu aprinderea, momentul scanteii e dat de pozitia volantului. Raman in picioare problemele la fise si rateurile de combustie. Si mai apar si injectoarele in ecuatie...
                      tu parca mergi cu gpl. Fa un drum ceva mai lung si intins cu benzina. Verifica daca pe benzina tot asa face. Apoi treci pe gpl si incearca iar.
                      daca nu se aude bubuitura, nu cred ca-i vreo problema, pt ca toate loganurile fac aprox la fel. Deoarece la turatie mica, sarcina relativ mare si deschiderea brusca a "gazului", ecu injectie scade avansul (de fapt, il intarzie, ca sa evite detonatiile si calarea motorului). Daca tii pedala apasata, este ca dupa 1700-1800rpm incepe iar sa traga normal? ralanti-ul poate sa nu stea "rotund" din: defect motorasul reglare ralanti, problema electrica, injector, combustibil prost, chiptuning.
                      Last edited by vali007; 22 May 2008, 22:36.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Csebalyn de cand a facut primadata chestia aia nu am mai mers pe gaz doar pe benzina si face si pe benzina la fel.

                        Cum dumnezo sa nu aibe loganu tacheti ?
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Are doar culbutori. Camele actioneaza direct culbutorii, care apasa supapele. N-are tacheti. Simplu, pe ca are axul/axele cu came in cap. Motoarele ohc (on-head-camshaft) nu prea au tacheti
                          mergi la diagnostic la veverita
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            am fost azi la veverita mi-au bagat aia 3 feluri de aparate in masina sa vada daca am ceva sau nu.
                            Nu au descoperit nimic, au incercat sa verifice si presiunea care o baga pompa de benzina sau asa ceva si nu le-a dat nici o eroare nimic....Foarte ciudat
                            Nu a stiut nimeni sa imi spuna ce are

                            ce e de facut?

                            nu mai dati "quote" la ultimul post!
                            Last edited by Seba; 24 May 2008, 02:55.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Si eu am patit asa, cand dateam cu I, II sa plec se ingatuia si trosnea, la mine a iesit la tester noxe distructive, ceva de genul si problema era de la bobina de inductie, patratul ala cu gelatina pe el din care pleaca fisele. Din cauza la aia nu datea scanteie si mergea in 3 ... Dupa ce a schimbat aia nu au mai fost probleme.

                              vezi ca un baiat de pe forum a patit si el ceva de genul si la el a fost din cauza la o componenta de la gaz. O sa iti trimit un PM cu messul lui
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google