Salut,
Am un logan diesel 1.5DCI fabricat in 2007 noiembrie, 50 Kw.
L-am cumparat in noiembrie 2008 si n-am avut probleme cu el. Filtre si ulei schimbat la fiecare 10mii sau 1 an. KM are 62.000 si anul trecut in august (55.000 km) am schimbat distributia si curelele accesorii, antigel, lichid de frana. Singura problema a fost ca s-au schimbat toate 4 injectoare in octombrie 2008 pentru ca primul proprietar a bagat motorina verde de vapor. A fost schimbat si curatat rezervorul si toata instalatia de admisie sau cum s-o numi...tot traseul din rezervor pana la injectoare.
Dar eu n-am avut probleme deloc si sunt multumit de consum si intretinere/reparatii.
Am bagat numai motorina de la OMV din tara. In ultimii 2 ani am fost plecat in alta tara europeana si am pus tot OMV.
Acum 2 saptamani am facut full de la OMV si am plecat din localitate, la parinti.
Masina a stationat 5 zile pana azi cand nu mai porneste nici daca ii dau la automat 5 secunde de cateva ori.
Ciudat este ca dupa ce am facut ultimul full, am observat ca pare sa faca niste probleme.
Nu mai pornea in prima secunda la cheie, ci la 2-3 secunde (cand motorul era oprit de dim pana mai dupa amiaza sau seara), iar daca statea aproape 1 zi nepornita, pornea la a 2 a cheie.
Dupa ce pornea, motorul se auzea ok si nu aveam probleme cu ea.
Ciudat este ca mi-a facut asta dupa ce am ajuns cu ea din Bucuresti la Constanta, deci as banui ceva cu motorina, dar posibil sa ma insel. Facusem full de la OMV Bucuresti - sos Berceni, unde mai alimentasem in ultimele luni.
Azi am incercat sa o pornesc si nu a pornit deloc.
Ochiul de la baterie este verde.
Am apasat si pe pompa aia care scoate aerul din instalatie, de ex cand schimbi filtrul motorina.
Am verificat ulei si e ok.
Am verificat indicatori de bord si se aprind si sting normal.
Cand pun contactul, se aude cum tiuie cand impinge motorina.
Cand dau cheie, se aude cum invarte.
Deci problema este ca pornea din ce in ce mai greu pana cand n-a mai pornit, depinzand de timpul pana la urmatoarea pornire.
De exemplu daca motorul era pornit si il opream, la urmatoarea cheie, pornea din prima. Daca il lasam cateva ore, pornea la 2-3 secunde. Daca il lasam pana a 2 a zi, pornea la a 2 a cheie.
Nu stiu ce ar putea fi, daca imi puteti da cateva sfaturi.
Sunt in criza de timp si putin ingrijorat ca trebuie sa o rezolv pana pe 1 mai seara, ca sa ma intorc in Bucuresti.
Ma gandesc sa o pun pe tester si sa vad daca e ceva indicat.
Daca nu rezolv in weekend, luni ar trebui sa ma duc la reprezentanta.
Stiti cumva ce tip de cablu/interfata imi trebuie si ce soft sa folosesc?
Ma gandesc sa imi cumpar unul. Are cineva de vanzare in Constanta?
Maine vreau sa verific apa din filtrul de motorina si bujiile.
Persoane mai in varsta, cu experienta, mi-au zis ca si daca ar fi o bujie, ar trebui sa porneasca cu celelalte 3. Cu injectoarele la fel, daca ar fi problema cu unul.
Multumesc!
Am verificat azi si cred că este pompa de injecţie.
Prima problema era că avea aer in instalaţie. Am apăsat pe burduful ala rotund ceva timp, pana s-a rezolvat.
Am verificat pompa de injecţie si scoate motorina pe retur, dar nu către injectoare. Partea electrică a fost masurata si e ok.
O sa ma duc luni la reprezentanţa cu ea.
Bănuiesc că e de la motorina de a cazut. Am schimbat staţia peco de 4 luni si alimentat de 3-4 ori. Cat am rulat-o in afară, nu a avut probleme.
Am un logan diesel 1.5DCI fabricat in 2007 noiembrie, 50 Kw.
L-am cumparat in noiembrie 2008 si n-am avut probleme cu el. Filtre si ulei schimbat la fiecare 10mii sau 1 an. KM are 62.000 si anul trecut in august (55.000 km) am schimbat distributia si curelele accesorii, antigel, lichid de frana. Singura problema a fost ca s-au schimbat toate 4 injectoare in octombrie 2008 pentru ca primul proprietar a bagat motorina verde de vapor. A fost schimbat si curatat rezervorul si toata instalatia de admisie sau cum s-o numi...tot traseul din rezervor pana la injectoare.
Dar eu n-am avut probleme deloc si sunt multumit de consum si intretinere/reparatii.
Am bagat numai motorina de la OMV din tara. In ultimii 2 ani am fost plecat in alta tara europeana si am pus tot OMV.
Acum 2 saptamani am facut full de la OMV si am plecat din localitate, la parinti.
Masina a stationat 5 zile pana azi cand nu mai porneste nici daca ii dau la automat 5 secunde de cateva ori.
Ciudat este ca dupa ce am facut ultimul full, am observat ca pare sa faca niste probleme.
Nu mai pornea in prima secunda la cheie, ci la 2-3 secunde (cand motorul era oprit de dim pana mai dupa amiaza sau seara), iar daca statea aproape 1 zi nepornita, pornea la a 2 a cheie.
Dupa ce pornea, motorul se auzea ok si nu aveam probleme cu ea.
Ciudat este ca mi-a facut asta dupa ce am ajuns cu ea din Bucuresti la Constanta, deci as banui ceva cu motorina, dar posibil sa ma insel. Facusem full de la OMV Bucuresti - sos Berceni, unde mai alimentasem in ultimele luni.
Azi am incercat sa o pornesc si nu a pornit deloc.
Ochiul de la baterie este verde.
Am apasat si pe pompa aia care scoate aerul din instalatie, de ex cand schimbi filtrul motorina.
Am verificat ulei si e ok.
Am verificat indicatori de bord si se aprind si sting normal.
Cand pun contactul, se aude cum tiuie cand impinge motorina.
Cand dau cheie, se aude cum invarte.
Deci problema este ca pornea din ce in ce mai greu pana cand n-a mai pornit, depinzand de timpul pana la urmatoarea pornire.
De exemplu daca motorul era pornit si il opream, la urmatoarea cheie, pornea din prima. Daca il lasam cateva ore, pornea la 2-3 secunde. Daca il lasam pana a 2 a zi, pornea la a 2 a cheie.
Nu stiu ce ar putea fi, daca imi puteti da cateva sfaturi.
Sunt in criza de timp si putin ingrijorat ca trebuie sa o rezolv pana pe 1 mai seara, ca sa ma intorc in Bucuresti.
Ma gandesc sa o pun pe tester si sa vad daca e ceva indicat.
Daca nu rezolv in weekend, luni ar trebui sa ma duc la reprezentanta.
Stiti cumva ce tip de cablu/interfata imi trebuie si ce soft sa folosesc?
Ma gandesc sa imi cumpar unul. Are cineva de vanzare in Constanta?
Maine vreau sa verific apa din filtrul de motorina si bujiile.
Persoane mai in varsta, cu experienta, mi-au zis ca si daca ar fi o bujie, ar trebui sa porneasca cu celelalte 3. Cu injectoarele la fel, daca ar fi problema cu unul.
Multumesc!
Am verificat azi si cred că este pompa de injecţie.
Prima problema era că avea aer in instalaţie. Am apăsat pe burduful ala rotund ceva timp, pana s-a rezolvat.
Am verificat pompa de injecţie si scoate motorina pe retur, dar nu către injectoare. Partea electrică a fost masurata si e ok.
O sa ma duc luni la reprezentanţa cu ea.
Bănuiesc că e de la motorina de a cazut. Am schimbat staţia peco de 4 luni si alimentat de 3-4 ori. Cat am rulat-o in afară, nu a avut probleme.
Comment