Intra Greu In Viteza

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intra Greu In Viteza

    Azi dimineata am facut o vizita la service pentru schimbare kit ambreiaj.
    La inceput am avut un tremurat la plecarea de pe loc , pe urma a disparut tremuratul si a mers bine pana duminica trecuta cand la un moment dat a inceput sa intre greu in viteze .
    Am cumparat de pe Dacia Shop kitul de ambreiaj de la Sacks care merita toti banii.Reparatia s-a facut la service-ul Dacoserv din Colentina .
    Si acum poze cu ce am gasit azi dupa demontare si kitul de ambreiaj nou.
    Attached Files
    Captain of the black pearl

  • #2
    Apreciez postul tau, avand in vedere ca majoritatea cer sfaturi, iar numai o parte expun si rezolvarea; pentru asta multumim.
    Ajuta-ma sa inteleg cum s-a intamplat; ai un stil mai agresiv de condus, sau pur si simplu s-a intamplat(disc slab calitativ); era kitul original?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      cati km avea kit-ul vechi ?

      Comment


      • #4
        Cam acum un an si ceva a inceput sa trepideze la plecare de pe loc , dupa cateva smuceli si forje am vazut ca si-a revenit si nu a mai tremurat la plecare dar cateodata cand opream la semafor se auzea un zgomot ciudat de la ambreiaj ,zgomot care disparea daca calcam pedala o data sau de doua ori,asta ca se aseza discul bine si nu mai batea.
        Duminica trecuta eram pe la noua biblioteca pe bulevard, am plecat de la semafor mai tare si cand sa schimb in viteza a doua nu a mai intrat decat cu japca.In marchariere trebuia sa opresc motorul ca altfel caraia de o gaseau dracii.
        De obicei conduc linistit dar din cand in cand imi place sa ii dau cate o forja ca sa nu se leneveasca.
        Cu masina nu am decat 34800km.Mecanicul mi-a zis ca ar fi posibil sa fi fost o problema de calitate de la inceput care pe masura ce a trecut timpul s-a agravat.Kitul era cel original.
        Last edited by GFN; 4 May 2012, 22:03.
        Captain of the black pearl

        Comment


        • #5
          Mda, am inteles; oricum cu ambreiajul trebuie sa te porti ca si cu ...fetele,, la plecari si schimbat trepte ma refer, altfel, bagi mana in buzunar.Mersi de raspuns.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            Mod de condus agresiv, la km astia nu aveau voie sa cedeze arcurile.
            Eu am schimat kitul la 68mii, dar arcurile nu aveau nici o uzura, cedase placa de presiune.

            Comment


            • #7
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Mda, am inteles; oricum cu ambreiajul trebuie sa te porti ca si cu ...fetele,, la plecari si schimbat trepte ma refer, altfel, bagi mana in buzunar.Mersi de raspuns.
              Cum ti-e si norocu (din pacate).
              Amic d-al meu Logan 1.4, la 42000 i-a cedat placa de presiune, si n-a scos untu din ea, forje asa ocazional.

              Eu am peste 100000 km si mai duce fara probleme, cand era mai noua eram ferm convins ca la stilul meu nu ajung cu ambreaju intreg la 100000 km.
              Asta si vizavi de ce am mai citit din pataniile altora.

              Ma consider norocos, nu ca am avut o grija mai aparte pt ambreaj.

              Comment


              • #8
                In speta de fata nu prea cred ca e vorba de noroc; au am vazut ce trebuia si mi-am facut o parere.Vezi foto 2 si 3 si vei observa ca boltul care limiteaza torsiunea discului este facut aproape praf; asta spune de cate ori elementele de amortizare ale discului au ajuns la limita maxima de incarcare, intr-un anume mod.
                Oricum nu mi-am propus sa-l judec pe @GFN, el a fost chiar dragut ca ne-a oferit aceste imagini.
                In ceea ce priveste grija pentru ambreiaj , asta nu trebuie sa constituie o obsesie; pur si simplu e un instinct de autoconservare atunci cand manevrezi masina in general.
                Last edited by IancuMIC; 5 May 2012, 10:39.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Deși sunt la prima mea mașină,la 117000 am schimbat kitul din fabrică Valeo(începuse să se tureze aiurea în rampe),tot cu un Valeo(180Lei),însă arcurile erau întregi,iar nișele nicidecum împușcate.Întradevăr, colegul le-a ”topit” printr-un stil de conducere destructiv.(fără supărare)
                  Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

                  Comment


                  • #10
                    am si eu o intrebare!

                    sunt incepator in ale condusului si cu mecanica nici atat nu ma pricep. vreau sa va intreb ca eu nu ma pricep de ce imi intra greu in viteza 1? dar asta numai in miscare, de exemplu cand vreau sa schimb dintr-a doua intr-aintaia. ori nu ma pricep eu nu stiu ce sa zic. simt ca parca agata ceva dar numai la viteza intai. daca opresc intra usor. oare ce sa fie sau sunt eu de vina ca nu ma pricep. poate puteti sa ma ajutati careva cu u n sfat si va multumesc mult!

                    Comment


                    • #11
                      prima viteza este pentru plecatul de pe loc merge si sa bagi din a 2a a 1a, dar agata, cum ai spus si tu, asa fac toate

                      Comment


                      • #12
                        Treapta 1a e pentru plecarea de pe loc. Din 2 in 1 intra in general usor cand viteza masinii se reduce destul de mult. Acuma nu stiu cat de greu intra la tine, daca doar agata, nu e mare problema.; un pic mai ferm, da nici sa rupi schimbatorul .
                        Scuze; nu aparuse postarea de mai sus.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by spider View Post
                          sunt incepator in ale condusului si cu mecanica nici atat nu ma pricep. vreau sa va intreb ca eu nu ma pricep de ce imi intra greu in viteza 1? dar asta numai in miscare, de exemplu cand vreau sa schimb dintr-a doua intr-aintaia. ori nu ma pricep eu nu stiu ce sa zic. simt ca parca agata ceva dar numai la viteza intai. daca opresc intra usor. oare ce sa fie sau sunt eu de vina ca nu ma pricep. poate puteti sa ma ajutati careva cu u n sfat si va multumesc mult!
                          cand esti intr a 2 a si vrei sa dai a 1 a ... spritzuieste putin acceleratia inainte sa misti schimbatorul in spre treapta 1

                          e recomandat sa faci asta mai mereu cand dai inferioara.

                          Comment


                          • #14
                            Da asa e si mai ales viteza care o ai cand schimbi sa fie potrivita pentru treapta 1
                            "light up the darkness" Bob Marley

                            Comment


                            • #15
                              Eu car rulote de pana la o tona de ani de zile prin tara,am 250 de mii si imi intra foarte bine in viteza,depinde foarte mult cum mergi,eu nu cred in faza cu norocul nu exista asa ceva mai ales ca piesele sunt originale pe masina.
                              Altii nu merg nici 100 de mii cu chitul original si fara sa traga rulote dapai 250)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google