Intra Greu In Viteza

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si ce stil de condus ai adoptat pt tras rulota?

    Comment


    • #17
      Originally posted by jambon View Post
      Eu car rulote de pana la o tona de ani de zile prin tara,am 250 de mii si imi intra foarte bine in viteza,depinde foarte mult cum mergi,eu nu cred in faza cu norocul nu exista asa ceva mai ales ca piesele sunt originale pe masina.
      Altii nu merg nici 100 de mii cu chitul original si fara sa traga rulote dapai 250)
      sa nu uiti ca tu ai diesel. adica ai un ambreiaj care tine vreo 250 Nm stock si tu ai doar vreo 160

      Comment


      • #18
        Ce conteaza... El a vrut doar sa se laude ce sofer e el si noi ceilalti suntem niste incepatori care de multe ori cautam pedalele pe sub bord.

        Comment


        • #19
          la niste frane de motor mai agresive (fara a se apasa pe acceleratie la retrogradare, ci dat drumul la ambreiaj animalos), oarecum s-ar putea ajunge cu discul in asa stare. sachs vad ca are si 2 arcuri mai 'heavy duty' asta-i mai bine pt mers f. agresiv.
          nici valeo nu-i chiar cel mai prost ambreiaj posibil, dar din poze tot sachs as alege.
          internal combustionizer

          Comment


          • #20
            Vaaleu ( valeo ) sufera din cauza ferodourilor ceva mai dure

            ce nu stiam si am vazut acum in poze este ca discul Vaaleu are 12 nituri iar discul Sachs are 16

            Comment


            • #21
              Stilul de condus cu rulota de 70-85 kmh,mers linistit mereu in cuplu plecari usoare de pe loc fara demaraje puternice doar daca mai fac vreo depasire sau am vreu deal de urcat in fata ii mai dau in rest cuminte.

              Comment


              • #22
                Acum 1 saptamana am schimbat uleiul in cutia de viteze .. am facut o poza pe gaura unde se pune ulei in cutie .. azi am observat in poza (dreapta jos) o mica crapatura... este vro problema .. este fisura sau de la material ?
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Daca e ceea ce am incercuit eu cu rosu, nu e fisura, sunt urme ramase de la procesul de turnare.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    da acolo.. deci sa nu imi fac griji?///// daca dai cu zoom se vede in crapatura aia... urme unde a sarit materialul.. mici gauri..
                    Last edited by VAMPY; 13 September 2012, 19:00.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mariusnicolae View Post
                      Daca e ceea ce am incercuit eu cu rosu, nu e fisura, sunt urme ramase de la procesul de turnare.
                      Nu sunt urme de la turnare. Daca te uiti atent vezi in stanga fisurii (e fisura de suprafata...sa speram) vezi urme clare de lovire.

                      Cat timp merge OK cutia, nu e nimic de ingrijorat.

                      Comment


                      • #26
                        ... Mai face ea grrr dar o sa apas pedala pana ajung la motor . Ok multumesc

                        Comment


                        • #27
                          Imi pare rau, eu chiar nu vad, cred ca sunt mai chior .
                          Poti incercui zona?

                          Comment


                          • #28
                            Acolo zic eu ca e lovita, la alama nu are cum sa apara fisuri din turnare/prelucrare. Daca era fonta era altceva.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Mda, nu stiu ce sa zic, nu imi dau seama exact.....
                              Stau si ma gandesc: cum ar putea ajunge o lovitura in zona aia?
                              Poate doar daca a fost montata deja lovita, nu stiu.....

                              Comment


                              • #30
                                daca era o fisura nu tinea pana acum ,alama se rupe foarte repede cand este fisurata,dar are o mare rezistenta la frecare/uzura,acolo sunt bavuri din turnare,deci nu ai de ce sati faci griji,nu sunt singurele cutii de viteza care au bavuri pe furci,ele se prelucreaza in zona unde intra pe mansonu sincron si pe tija de selectare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google